bugün
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- bazen şık bazen relax mod2
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- yalaka2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sophia osako2
- fight club5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kemalist dünya24
- bioloji2
- cevcet2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- hesabı gizliye almak3
- anın görüntüsü20
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- true'nun çaylak olması16
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
Dün Sivas maçında puan kaybederiz diye düşünüyordum.sakatlar iyileşip tam kadro çıkarsak maçlara kimse bizi tutamaz.
Kazandıkça rakiplerini kudurtan kulüp.
En fazla kuduran da sarı kırmızılı takımın taraftarı.
Evet, Sergen Yalçın'ın atılması doğru karar.
Evet, josef'in hareketi kırmızılık.
Ama rakibin penaltısı verilmemiş, nizami golü verilmemiş gibi akla ziyan iddialar hep cimbomdan çıkıyor.
insan verilmeyen penaltımız için doğru karar derken utanır,
O zaman fenerin geçen maçındaki pozisyona da penaltı demeyeceksin.
En fazla kuduran da sarı kırmızılı takımın taraftarı.
Evet, Sergen Yalçın'ın atılması doğru karar.
Evet, josef'in hareketi kırmızılık.
Ama rakibin penaltısı verilmemiş, nizami golü verilmemiş gibi akla ziyan iddialar hep cimbomdan çıkıyor.
insan verilmeyen penaltımız için doğru karar derken utanır,
O zaman fenerin geçen maçındaki pozisyona da penaltı demeyeceksin.
efendi ayağına yatarak hakemlerle maç kazanma alışkanlığını kazanan takım. ama sürekli sorsan hakkımız yeniyor diye algı yapıyorlar.
fenerbahçe’nin en büyük rakibi olan takım.
bu sezonun en büyüğüdür.
Bir gülme gelmesinden sonra söylenemeyen komikli kelime.
Oha olimposun koyduklari cikmis piyasaya.
Alman ve hollandalı borusu yalamışlar savunmaya gelmiş hemen.
Şu gruptan çıkamazlarsa daha avrupayla ilgili tek kelime etmesinler bir zahmet.
1. torbadan o kadar güçlü takım varken sporting geldi. adamlar onlardanda 3 gol yediler kendi evlerinde. hahahaha
ulan hiç birinizin konuşacak, kıs kıs gülecek hali yok. ülke futbolu (varmıydı?) dibe vurmuş bunlara hala birbirine geçirme derdinde. giren hepinize giriyor farkında değilsiniz.
türk futbolunu rezil ettiler.
cin condan sonra ülkemizi tüm dünyaya
rezil rüsva eden ikinci takımdır. keşke
ikinizde kapatılsada maskaralıktan kurtulsak.
rezil rüsva eden ikinci takımdır. keşke
ikinizde kapatılsada maskaralıktan kurtulsak.
taşak geçme sözü. ahahaha.
bugün küsküyü yemiş olan takım.
4 de yese 10 da yese vazgeçemediğimiz kara sevdamız.
kalp kırıcı bir gülme efekti.
Josef-pjanic-teixeira üçlüsünden oluşan orta sahası fazla yumuşak kalan takım. Bu maç pjanic yerine atiba oynadı ama bir şey fark etmedi çünkü Atiba bitmiş.
Merkezde pjanic-teixeira ikilisi oynadığı sürece elek olmaya devam ederiz. Merkez Josef-can veya Josef-necip olmalı.
Önlerinde pjanic oynar. Teixeira da önceden oynadığı gibi sola geçecek. Larin'i forvete atabiliriz zaten batshuayi ve lord Kenan karaman yeterince katkı vermiyor.
Welinton geçen sene iyiydi ama bu sezon iyi oynamıyor. Öyleyse:
Ersin
Rosier-necip(serdar)-vida-umut
Josef-can
Ghezzal-pjanic-teixeira
Larin
Kadrosuyla devam etmemiz gerekiyor. Elimizde de sıkışan maçlarda hamle oyuncusu olarak batshuayi kalmış oluyor.
Yönetim şimdiden stopere Kaan Ayhan'ı almak için ve bir de yedek forvet transferi için çalışmalara başlamalı. Hatta alınabiliyorsa her iki kanatta oynayabilen bir gurbetçi genç kanat lazım.
Trabzon şampiyon olamaz gibi geliyor o yüzden hala şansımız var. Devre arası 3 iyi transfer takımı kendine getirir ama yine de çok umutlanmamak lazım.
Merkezde pjanic-teixeira ikilisi oynadığı sürece elek olmaya devam ederiz. Merkez Josef-can veya Josef-necip olmalı.
Önlerinde pjanic oynar. Teixeira da önceden oynadığı gibi sola geçecek. Larin'i forvete atabiliriz zaten batshuayi ve lord Kenan karaman yeterince katkı vermiyor.
Welinton geçen sene iyiydi ama bu sezon iyi oynamıyor. Öyleyse:
Ersin
Rosier-necip(serdar)-vida-umut
Josef-can
Ghezzal-pjanic-teixeira
Larin
Kadrosuyla devam etmemiz gerekiyor. Elimizde de sıkışan maçlarda hamle oyuncusu olarak batshuayi kalmış oluyor.
Yönetim şimdiden stopere Kaan Ayhan'ı almak için ve bir de yedek forvet transferi için çalışmalara başlamalı. Hatta alınabiliyorsa her iki kanatta oynayabilen bir gurbetçi genç kanat lazım.
Trabzon şampiyon olamaz gibi geliyor o yüzden hala şansımız var. Devre arası 3 iyi transfer takımı kendine getirir ama yine de çok umutlanmamak lazım.
Gülmekten tamamlanamayan cümle.
Bitmiştir.
geçen sene hakemlerle 1 gol ile haksız şampiyon olan takım. ahımız var. böyle çekersiniz ceremesini.
Daha bu takım almanya ya gidecek len aq.
Daha eğleneceğimiz 2 maç var hahaha hahaha.
Daha eğleneceğimiz 2 maç var hahaha hahaha.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar