bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- günün şiiri3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- sözlüğün tadının kaçması4
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- aşure2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- kıskanmak7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- zippo2
- pkk nasıl biter5
- kazım koyuncu2
adamlar bathuayi 150 bin euroya kiralamış bizim gs yönetimi yine beceriksiz.
Siktir git ötede ağla amk.
Türkiyenin en büyük
Bala sahip kulübü.
Düşünsene o kadar takım içinde gittiler gene en kek gruba düştüler.
Galatasaray ne zaman gitse realler psgler havada uçarken adamların gruba bak.
Bala sahip kulübü.
Düşünsene o kadar takım içinde gittiler gene en kek gruba düştüler.
Galatasaray ne zaman gitse realler psgler havada uçarken adamların gruba bak.
Yine ağlama duvarına döndü burası.
Hadi ağlayan çıksın kasıyor.
Hadi ağlayan çıksın kasıyor.
Gedson a girersen ghezalla girerler dediler hem gedson u aldirmadilar ustune bir de pjanic i aldilar.
Renkliler aglamasin da kim aglasin amk.
Renkliler aglamasin da kim aglasin amk.
10 yıl üst üste şampiyon bile olsalar ne bir gs ne de bir fb olamayacaklardır...
ayıp olmasın diye bunlara da 3. büyük ünvanını vermişler işte. aynı trabzona 4. büyük dedikleri gibi..
benim bildiğim 2 büyük takım olur gerisi hikayedir...
gs ve fb türkiyenin en büyük iki köklü takımıdır. diğerleri olsa da olur olmasa da olur bence...
bu arada galatasaraylıyım... selam ederim.
ayıp olmasın diye bunlara da 3. büyük ünvanını vermişler işte. aynı trabzona 4. büyük dedikleri gibi..
benim bildiğim 2 büyük takım olur gerisi hikayedir...
gs ve fb türkiyenin en büyük iki köklü takımıdır. diğerleri olsa da olur olmasa da olur bence...
bu arada galatasaraylıyım... selam ederim.
benim siyah beyaz aşkımdır.
febeş ve 6s liler eksileyebilir.
febeş ve 6s liler eksileyebilir.
Gözümde bokla eşdeğer takım.
Transferler tutarsa kimse bizi tutamaz.
yine başladılar uzay takımı, süper oynuyoruz falan diye.
maalesef beşiktaş'ı o defansla cl'de kucağa alırlar.
maalesef beşiktaş'ı o defansla cl'de kucağa alırlar.
Cl'de kucağa alsınlar ligde de biz kucağa alıyoruz boş ver döngüde kimseyi kucağa alamayanlar utansın...
renklilerin babasıdır.
büyüğün küçüğüdür. mhpnin yavru muhalefet olması gibi.
Nasil korkuyorlar ama.
Sen git tarihin en iyi transferleri yap ikinci hafta kendini sampiyon ilan et sonra kupayi necip kaldirsin. Bu nasil bi travmadir amk.
Sen git tarihin en iyi transferleri yap ikinci hafta kendini sampiyon ilan et sonra kupayi necip kaldirsin. Bu nasil bi travmadir amk.
bugün 3’ten az gol yerse helal olsun diyeceğim takımdır.
edit: 1-2 yenilmişler amk. helal olsun.
edit: 1-2 yenilmişler amk. helal olsun.
Malmö ile birlikte şampiyonlar ligi tarihinde 8 gol fark yiyerek en kötü sonucu almış iki takımdan biri.
14 maç demiş 7 maç, Adam daha saymayı bilmiyor. ss'le falan derdini anlatmaya çalışıyor büyük çaba ben takdir ettim.
Yine ağlama duvarına dönmüş burası. Korkmayın titreyin ulan!
Aksam ki guclu oyun cok kisiyi korkuttu tabi. Lan bunlar ya ligte de boyle oynarsa korkusu bu.
Ama korkunun ecele faydasi yok alayinizin icinden gececez. Siranizi bekleyin.
Ama korkunun ecele faydasi yok alayinizin icinden gececez. Siranizi bekleyin.
tekrar ve tekrar esra-ceyda kardeşleri başlığının altında toplamayı başaran takımım.
az ötede oynayın lan bu akşam maçlarınız var.
az ötede oynayın lan bu akşam maçlarınız var.
amk beyinsizleri.
hala 8-0 diye ortada geziyorlar amk. dün geceki maçta altınıza sıçtınız doğru söyleyin amk.
hala 8-0 diye ortada geziyorlar amk. dün geceki maçta altınıza sıçtınız doğru söyleyin amk.
Yavşakların ağzına yakışmayan isim.
Son 14 maçı söyleyip öncesinden bahsetmezler ama gsnin 30 yıl önce aldığı kupayı derler, ne yaptılar acaba sonrasında?
Avrupa'ya gönderdikleri futbolculardan kaç tanesi başarılı oldu?
im'para'torları ne gibi bir başarı gösterdi?
Tugay Kerimoğlu haricinde kim var?
Torinolu Şaban?
Tek derdiniz dünkü maçta Dortmund 5 atar diye 4+ oynadınız kuponlarınız yattı, o yüzden daha fazla sinir oldunuz.
Götünüzde patladı kuponlarınız.
Son 14 maçı söyleyip öncesinden bahsetmezler ama gsnin 30 yıl önce aldığı kupayı derler, ne yaptılar acaba sonrasında?
Avrupa'ya gönderdikleri futbolculardan kaç tanesi başarılı oldu?
im'para'torları ne gibi bir başarı gösterdi?
Tugay Kerimoğlu haricinde kim var?
Torinolu Şaban?
Tek derdiniz dünkü maçta Dortmund 5 atar diye 4+ oynadınız kuponlarınız yattı, o yüzden daha fazla sinir oldunuz.
Götünüzde patladı kuponlarınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar