bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- yazarların imza parfümleri7
- devlet gücü4
- bir insanı sevmek9
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- m r e r e c t o4
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- oyuncu koltugu2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- dil3
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- berhan şimşek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kuzenin içine boşalmak14
- kolu kıllı kız4
- fazla kilo2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- pakistan3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- fas6
- kemal kılıçdaroğlu18
Uefa avrupa ligi'nde üzerine düşeni yapmıştır bu akşam.
eyy beşiktaş lılar.
2016/17 sezonunda Vodafone Park'ta 9 kişi kalan, gram futbol oynamayan ve yarıştan düşmüş Fenerbahçe'den gol yiyip maçı 1-1 bitirmiştik. O sezonun sonunda şampiyon olduk biz. O puan kaybı, bu maçtaki puan kaybından çok daha kabul edilemezdi.
Toparlayacağız. Sakin.
11 senede 13 hoca, 1 şampiyonluk.
3 senede 1 hoca, 2 şampiyonluk, Şampiyonlar Ligi liderliği, Avrupa Ligi çeyrek finali.
Umutsuz bir durum olmadıkça istikrar iyidir. Hatalardan dönmek mesele. Fikrim budur, herkesin fikrine saygım vardır.
Hocanın değişmesinin hiçbir şeyi daha iyi yapacağını düşünmüyorum. Potansiyelimizin %50'sini oynamamıza rağmen Galatasaray ve Fenerbahçe'den daha favori olduğumuzu düşünüyorum. Hocanın hatalarından döneceğine dair umudum var, hiçbir şey için de geç değil bana göre.(@Kasar_Yaza)
görsel
2016/17 sezonunda Vodafone Park'ta 9 kişi kalan, gram futbol oynamayan ve yarıştan düşmüş Fenerbahçe'den gol yiyip maçı 1-1 bitirmiştik. O sezonun sonunda şampiyon olduk biz. O puan kaybı, bu maçtaki puan kaybından çok daha kabul edilemezdi.
Toparlayacağız. Sakin.
11 senede 13 hoca, 1 şampiyonluk.
3 senede 1 hoca, 2 şampiyonluk, Şampiyonlar Ligi liderliği, Avrupa Ligi çeyrek finali.
Umutsuz bir durum olmadıkça istikrar iyidir. Hatalardan dönmek mesele. Fikrim budur, herkesin fikrine saygım vardır.
Hocanın değişmesinin hiçbir şeyi daha iyi yapacağını düşünmüyorum. Potansiyelimizin %50'sini oynamamıza rağmen Galatasaray ve Fenerbahçe'den daha favori olduğumuzu düşünüyorum. Hocanın hatalarından döneceğine dair umudum var, hiçbir şey için de geç değil bana göre.(@Kasar_Yaza)
görsel
bursa ve kadıköy deplasmanlarını atlattık.
bu iki pislik deplasmandan yara almadan çıktık bu önemli. artık şenol güneş aklını başına almalı ve rotasyon yapmalı. her maç aynı 11 ile oynarsak takım çok yorulacak. bazı maçlar son 20-25 dakika dorukhan, güven oynasın.
tolgay gibi gamsız ön liberodansa sert bir dorukhan oynasın orta sahada.
bu iki pislik deplasmandan yara almadan çıktık bu önemli. artık şenol güneş aklını başına almalı ve rotasyon yapmalı. her maç aynı 11 ile oynarsak takım çok yorulacak. bazı maçlar son 20-25 dakika dorukhan, güven oynasın.
tolgay gibi gamsız ön liberodansa sert bir dorukhan oynasın orta sahada.
türkiye'nin galatasaray ve fenerbahçeden sonra, başarı anlamında en büyük 3. takımıdır.
her gün seni bu başlığa kudurmuş bir şekilde getirecek kadar büyük bir kulüp en az.
bu sene şampiyon olacak takımdır.
Logosunda türk bayrağı bulunduğu için tutulabilecek kulüptür. Başkanları ve yöneticileri fransız bayrağı asılı liseden mezun olan kulüp yerine veya türkiye cumhuriyeti varken kendi cumhuriyetini ilan edenlerin yerine tutulabilecek kulüptür.
adını sol frame de her gördüğümde tüylerimi diken diken eden, taraftarı olduğum takım, babayadigarı..
türkiye'nin en büyük kulübüdür.
enver paşa'nın atatürk'ün takımıdır.
bu senede 3. lük için ibb ve trabzonla yarışacak vasat takım..
ulan siz kim köpek
tüp olmadan ilk ikiye bile giremezsiniz net..
ulan siz kim köpek
tüp olmadan ilk ikiye bile giremezsiniz net..
derbi fenerbahce - galatasaraydır araya kim sıkıştırdı beşiktaşı anlamış değilim beşiktaşın bu takımlarla olan maçı derbicikdir taraftarıda cringe dir.
abdullah öcalan ve fethullah gülen'in nefret ettiği takımdır.
gurur vericidir.
gurur vericidir.
Yıllardır sağlam birer 10 ve 9 numara ihtiyacı olan takım.
Forvet hattı sıkıntılı takım. Sizde larin bizde eren kanseriniz kanserimizdir.
bu sene de medipol başakşehir'in şampiyonluğunu izleyecek takım.
forvetsiz bile gümbür gümbür top oynayan takımdır. (bkz: ryan babel)
Belli ki bu sene de tek rakibi kendisi.
Geçen sezon başakşehir ve galatasaray maçlarıyla hediye etmişti şampiyonluğu. Aynı hatayı yapmazsa tek favori.
Geçen sezon başakşehir ve galatasaray maçlarıyla hediye etmişti şampiyonluğu. Aynı hatayı yapmazsa tek favori.
marşları insanı en neşesiz anında bile hayata döndürüyor. ayağa kalkıp zıplama isteği uyandırıyor.
KALBiM BEŞiKTAŞ (Şeref Bey Stadı Açılış Marşı )
Her köşende zaferler şampiyonluklar,
Her taşında Şeref Bey hatıramız var,
Uçurumlardan derin kalbimizde yerin,
Yalnız kalmayacaksın sonsuza kadar.
Yıllara yenilmedik buradayız işte dimdik
Tarihi bir daha yazmaya geldik
Biz ne baharlar gördük senle ne kışlar
Hiçbir şeyi sevmedik inan senin kadar
Söyle bize ey hayat var mı böyle aşk ?
Durursa burda dursun kalbim Beşiktaş
Eğilmedi başımız geçse de yıllar
Şanlı mazinde Sebalar, Baba Hakkılar
Uçurumlardan derin kalbimizde yerin
Yalnız kalmayacaksın sonsuza kadar
Yıllara yenilmedik, burdayız işte dimdik
Tarihi bir daha yazmaya geldik
Biz ne baharlar gördük senle ne kışlar
Hiçbir şeyi sevmedik inan senin kadar
Söyle bize ey hayat var mı böyle aşk ?
Durursa burda dursun kalbim Beşiktaş
özellikle nakaratta ayağa kalkıp zıplayarak eşlik etme arzusu uyandıran bir örnektir.
KALBiM BEŞiKTAŞ (Şeref Bey Stadı Açılış Marşı )
Her köşende zaferler şampiyonluklar,
Her taşında Şeref Bey hatıramız var,
Uçurumlardan derin kalbimizde yerin,
Yalnız kalmayacaksın sonsuza kadar.
Yıllara yenilmedik buradayız işte dimdik
Tarihi bir daha yazmaya geldik
Biz ne baharlar gördük senle ne kışlar
Hiçbir şeyi sevmedik inan senin kadar
Söyle bize ey hayat var mı böyle aşk ?
Durursa burda dursun kalbim Beşiktaş
Eğilmedi başımız geçse de yıllar
Şanlı mazinde Sebalar, Baba Hakkılar
Uçurumlardan derin kalbimizde yerin
Yalnız kalmayacaksın sonsuza kadar
Yıllara yenilmedik, burdayız işte dimdik
Tarihi bir daha yazmaya geldik
Biz ne baharlar gördük senle ne kışlar
Hiçbir şeyi sevmedik inan senin kadar
Söyle bize ey hayat var mı böyle aşk ?
Durursa burda dursun kalbim Beşiktaş
özellikle nakaratta ayağa kalkıp zıplayarak eşlik etme arzusu uyandıran bir örnektir.
Kayseri mantısı yemeğe doyamam fenerliler bi kaybolun. bu sene de şampiyon olcaz Allah in izniyle.
Bu seneyi şampiyon tamamlayacak olan kara kartal.
Ne kadar kötü olsak da şartlar lehimize.
Fener ahde ve galatasaray avrupa kupası oynuyor.
Başakşehir çok yaşlı ve alternatifsiz.
Hal böyleyken kaliteli kadrosuyla ite kaka şampiyon olacaktır.
Ne kadar kötü olsak da şartlar lehimize.
Fener ahde ve galatasaray avrupa kupası oynuyor.
Başakşehir çok yaşlı ve alternatifsiz.
Hal böyleyken kaliteli kadrosuyla ite kaka şampiyon olacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar