bugün
- genç olmanın en güzel yanı6
- 19 yaşında kızla yatmak3
- genç görünmeye çalışmak7
- ilgi manyağı4
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 33 yaşında olmak3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludede3
- deniz göktaş4
- whynot2
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- kadir inanır22
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğün kırbacı3
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- hootsuite2
111 yillik gurur. turk sporunun lokomotifi.
yeni yabancı kuralı sonrası türkiye' de adaletin olmadığını göstermiştir.
teknik direktör sorunu olan takım. şu kadro abdullah avcı, ersun yanal, ertuğrul sağlam, şenol güneş gibi kalburüstü bir yerli hocanın elinde olsa ilk yarıyı en az 7 puan önde lider kapatırdı.
martin linnes i alıcaktık ne oldu acaba.
şu an yapabileceği en mantıklı şeyin atiba'yı yedeklemek olduğu takım. alex'i getirdiler ama mevkidaşı mı, öyleyse bi atiba olur mu bilmiyorum. nitekim tanımıyorum.
ocak ayında kimse gidip cafu bulamaz sağ beke. o işler bekler. hem serdar bu sene kötü götürmüyor o kadar.
kaleci de keza aynı şekilde.
ancak beşiktaş'ın bunların hepsinden akut bir sorunu var o da stoper. ersanla franco'yu istersen aynı adamda toplayıp klonla bir sivok etmez.
kesinlikle can simidi olacak bir stoper lazım.
edit: alex stopermiş. bu da demek olur ki beşiktaş'ın çok can alıcı bir eksiği belki atiba'yı yedeklemektir işte. onun dışında kadro yeterli. üstüne çıkayım desen ayar bozulur.
ocak ayında kimse gidip cafu bulamaz sağ beke. o işler bekler. hem serdar bu sene kötü götürmüyor o kadar.
kaleci de keza aynı şekilde.
ancak beşiktaş'ın bunların hepsinden akut bir sorunu var o da stoper. ersanla franco'yu istersen aynı adamda toplayıp klonla bir sivok etmez.
kesinlikle can simidi olacak bir stoper lazım.
edit: alex stopermiş. bu da demek olur ki beşiktaş'ın çok can alıcı bir eksiği belki atiba'yı yedeklemektir işte. onun dışında kadro yeterli. üstüne çıkayım desen ayar bozulur.
bu aralar çok gidesim var. finaller bitse de gitsem.
istanbul'da bir semt adı.
istanbul'da bir semt adı.
yabancı sınırı kalkmamış olsa bile hala bir tane daha yabancı kontenjanı var. o kontenjan sağ beke harcanacak büyük ihtimal. bir de atiba'nın imza parası istemesi can sıkıyor. atiba iyi bir futbolcu ama bir guinti, ernst ya da edouard cisse değil. o yüzden devre arası gökhan inler gibi bir futbolcu alınırsa atiba'ya veda edebilir sezon sonunda da papa ndiaye ile o bölgeye yatırım yababiliriz.
göze havası inmiş haliyle de bir başka sempatik gözüken camia.
allah indirenlerden razı olsun ne diyelim. *
allah indirenlerden razı olsun ne diyelim. *
Bir türlü çıkamadığım ilçe.
gökhan töre'yi kaybederse şampiyonluk yarışında havlu atacak takım.
Türkiye'nin en köklü ve tartışmasız en büyük takımıdır.
dunyanın en mal taraftarıdır.
-adamlar vandaki depremzedelere atkı yolluyorlar.ulan mal oglu mal o adamın atkıyamı ihtiyacı var
hepsi haftalık rakı-bira-bonzai paralarını vana gonderse 2. bir van insaa edilir.
-adamlar vandaki depremzedelere atkı yolluyorlar.ulan mal oglu mal o adamın atkıyamı ihtiyacı var
hepsi haftalık rakı-bira-bonzai paralarını vana gonderse 2. bir van insaa edilir.
siyahla beyazdan ibaret değil.. Herşey , hayat,mutluluk.. Anlatılmaz bir sevda , herkes anlayamaz.
http://i.hizliresim.com/g4O9zR.png
caps koyalım lazım olur. beşiktaş'ı dünyanın en mal taraftarı olarak tanımlayanlarca eleştiriliyor bu kulüp işte. yok amına koyim beşiktaş malzemeci aslında.
tanım: taraftarı tarafından sportif başarısı hiçbir zaman birinci planda tutulmayacak kulüptür. şampiyonluklar sizin olsun genşler. kıps.
caps koyalım lazım olur. beşiktaş'ı dünyanın en mal taraftarı olarak tanımlayanlarca eleştiriliyor bu kulüp işte. yok amına koyim beşiktaş malzemeci aslında.
tanım: taraftarı tarafından sportif başarısı hiçbir zaman birinci planda tutulmayacak kulüptür. şampiyonluklar sizin olsun genşler. kıps.
Bügünde sağ bek transferi yapamayan takımım.
Ruh sağlığımı bozan spor klübü.
sağ bek transferini yine geciktiren takım. devre arası gelmeden transferin bitmesi gerekiyordu.
serdar kurtuluş ve necip uysal' a iyi birer alternatif bulması halinde uzun süre transfer yapması gerekmeyecek kulüp. kaldı ki henüz çok fazla görev almamış ama kumaşları iyi atınç nukan, ümit karaal gibi iyi gençlere de sahip...
Dört sever takım taraftarları tarafından eleştirilen takımdır.
şaka maka, gözümüzün içine baka baka yine sağ bek transferi yapmayacak gibi görünen takım. serdar kurtuluş iki maç iyi oynasa hemen "ya aslında sağ bek almasak da olur" havasına giriyor ya yöneticiler kafayı yiyorum. ama bunu derken serdar'ın sakatlığı sırasında kayseri erciyes ve fenerbahçe maçlarını sağ bekte necip'in çok bariz hatalarından dolayı kaybettiğimizi unutuyorlar. ki serdar kurtuluş sakat olmasa dahi geçen yıl ne kadar puan kaybına sebep olduğunu, bu yıl da "hata yapmamak" tan başka bir katkısı olmadığını biliyoruz. yani 3 5 ne ise verilsin bir sağ bek alınsın şu takıma artık yeter.
Türkiye kupasında şike yapmış olup UEFA tarafından men cezası almış olan güzide kulüplerimizdendir.
bu ilçe yüzünden bir çok kişi fenerbahçe ve galatasaray diye semt olduğunu düşünüyor. nereden biliyorum, şunu da söyleyeyim; şehir dışından gelen arkadaşlarımı beşiktaşa götürdüm akşam. "yarın da fenerbahçeye veya galatasaraya götürsene oraları da merak ediyorum" dedi biri. dalga geçiyor sandım ama gerçekten merak ediyormuş. nereye götüreceğimi şaşırdım.
Demba ba adindaki sahip oldugumuz topcunun derbilerde performansinin dusuk oldugu takimdir. Neden neden??
sayesinde fanatik gazetesinin bjk haberi bulmakta zorluk çekmediği takım.
10000 gazete başlığın 9000i beşiktaş sağ bek haberi.
10000 gazete başlığın 9000i beşiktaş sağ bek haberi.
Lan amk siz nediyonuz hakemlerlede savaşıyoruz tek 11 kişi olsa yine iyi hakemler bizi şampiyon yapmamak için herşeyi yapıyo ibneler biz nabarsanız yapın şampiyon olucaz .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar