beşiktaş

şaka maka, gözümüzün içine baka baka yine sağ bek transferi yapmayacak gibi görünen takım. serdar kurtuluş iki maç iyi oynasa hemen "ya aslında sağ bek almasak da olur" havasına giriyor ya yöneticiler kafayı yiyorum. ama bunu derken serdar'ın sakatlığı sırasında kayseri erciyes ve fenerbahçe maçlarını sağ bekte necip'in çok bariz hatalarından dolayı kaybettiğimizi unutuyorlar. ki serdar kurtuluş sakat olmasa dahi geçen yıl ne kadar puan kaybına sebep olduğunu, bu yıl da "hata yapmamak" tan başka bir katkısı olmadığını biliyoruz. yani 3 5 ne ise verilsin bir sağ bek alınsın şu takıma artık yeter.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026