beşiktaş

yabancı sınırı kalkmamış olsa bile hala bir tane daha yabancı kontenjanı var. o kontenjan sağ beke harcanacak büyük ihtimal. bir de atiba'nın imza parası istemesi can sıkıyor. atiba iyi bir futbolcu ama bir guinti, ernst ya da edouard cisse değil. o yüzden devre arası gökhan inler gibi bir futbolcu alınırsa atiba'ya veda edebilir sezon sonunda da papa ndiaye ile o bölgeye yatırım yababiliriz.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026