bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
gece gündüz uyumayan semt.
her gittiğinizde degişik yerler keşfedebileceginiz, gece dolaşması bir başka olan istanbul semti...
(bkz: gecenin bir yarısında sıraselviler den yıldız parkına yürümek)
(bkz: gecenin bir yarısı yıldız parkı nda saklambac oynamak)
(bkz: gecenin bir yarısında sıraselviler den yıldız parkına yürümek)
(bkz: gecenin bir yarısı yıldız parkı nda saklambac oynamak)
Eski ismi pera'dir. Fatih 2. mehmet istanbul fetholundugunda buranin yonetimini Bizans'li bir rum prensine vermistir. bu sebeble istanbul halki buraya beyoglu demistir. Istanbul'un fethiyle birlikte buralari turklesecegine, bir bizans artigi olarak yasamaya devam etmistir. Baska ne beklenebilirdi ? sen binlerce Turk'un kani pahasina bir sehri fethet, ondan sonra git bir rum palikaryasinin idaresine ver...
Eski bir istanbul şarkısıdır. Beyoğlunda gezersin gözlerini süzersin tadında herkes tarafından bilinen sözlere sahip bu şarkı en son athena adlı grup tarafından coverlanmıştır ancak bu yeni halinde şarkının ikinci kısmındaki mavi boncuk olmuştur mavi saat. Anlamsız geldi paylaştım.
"papatya gibisin beyaz ve ince" tadında girer akordeon.. usul değil ama usul gibin, az biraz çapkın.. klarnet aradan aradan hak getire zati.. 0.50'de, yediğimin perküsyonu dağıtır ortalığı. 0.57 "hadi gel!" deme vakti.. lan nası bi "hadi gel" o be? az kalır düzülelim yollara "allah beaaa!" nidasıyla.
peki ya 1.13'deki keman sesi? "ahh" dedirtir ahımı almayasıca telli duvaksız.. yeri hep ayrı..
ve 2.26.. akordeonla piyanonun sevişmesi gitarın araladığı kapının önünde, uluorta bi de.. bi de alabildiğine pervasız işte, inadına.. bi de öyle bi de böyle..
nazan öncel'in en iyi şarkısı ve hatta. gelişine umarsız.
edit: keman ulan keman!
peki ya 1.13'deki keman sesi? "ahh" dedirtir ahımı almayasıca telli duvaksız.. yeri hep ayrı..
ve 2.26.. akordeonla piyanonun sevişmesi gitarın araladığı kapının önünde, uluorta bi de.. bi de alabildiğine pervasız işte, inadına.. bi de öyle bi de böyle..
nazan öncel'in en iyi şarkısı ve hatta. gelişine umarsız.
edit: keman ulan keman!
istanbul' u istanbul yapan değerlerden biridir.
akşamı bir başka güzel ışıklı nehir.
bahardan kalma bir günde gidilecek en güzel yer. dostları görmenin en güzel bahanesi.
bahardan kalma bir günde gidilecek en güzel yer. dostları görmenin en güzel bahanesi.
sanat eserine konu olmuş süper ötesi bir semt.
aman yolla beyoğluna yolla
haydii yolla aman yarabbim.....
aman yolla beyoğluna yolla
haydii yolla aman yarabbim.....
yaprak dökümü dizisindeki şevket karakterine hapishanedeki arkadaşlarının hitap şekli. babası* eski kaymakam olduğu için beyoğlu diyorlardı. (bkz: katır)
galatasaray'ın kurulduğu yer. gün itibarı ile belediye başkanı ahmet misbah demircan'dır.
"beyoğlu'nda gezersin, gözlerini süzersin" diye bir türküsü de vardır.
"beyoğlu'nda gezersin, gözlerini süzersin" diye bir türküsü de vardır.
an itibariyle dtp'ye 6 bin küsür oy çıkararak benden temiz bir beddua yemiş ilçe. elleriniz kırılsın, yediğiniz copların helali hoş olsun.
an itibarıyla kasımpaşa da elektrik kesintilerinin büyük oranda devam ettiği istanbulun en önemli ilçelerindendir.
akp'nin 1 saat içinde %15'lik farkı kapatıp üstüne de %3 fark attığı ilçe.
1 saat diyorum lan? yeni açılan sandıklarda müthiş bir seri mi yakaladılar ne oldu?
1 saat diyorum lan? yeni açılan sandıklarda müthiş bir seri mi yakaladılar ne oldu?
chp'nin seçim sonuçlarına itiraz ettiği ilçedir. itiraz sonuçlarına göre ya akp'li misbah demircan yada chp'li mustafa dolu ipi göğüsleyecektir.
kasımpaşa faktörünün etkili olduğu ilçe. akp için gerçekten kale mahiyetinde önemi var buranın.
turk, ermeni, rum, cingene, ingiliz, fransız, alman, katolik, arap, levanten, sirp, bulgar, acem, hırvat, afgan, tatar, yahudi, italyan, çinli, ve daha bir cok ulusun birbirine karistigi medeniyetler beşiği. gerçek istanbul lu olmak beyoğlu lu olmakla tasvir edilir ki bizim de nüfus kütüğümüz de beyoğlu yazmaktadır.
istanbul lu olmak
istanbul lu olmak
kalabalık.. varoş.. eski.. ama büyüleyici..
boğaza bakıp huzur bulan insanları hiç anlmamışımdır zaten.. boğazın manzara olusu ve ev alnırken kadınların o basit
konusmaları :
^^ yeni yalı aldık yine.. hıı evet boğaz manzaralı ..tabi eşsiz bi güzellik ..
ya insan her gün aynı denize aynı boğaza ve aynı imalat arabalara bakmatan ne zevk alırki ? (alabilirki)
oysa beyoğlu öylemi belki insanların gürültüsünden dinlenemessin baş ağrıların dinmez ama beyoğluyla yaşmaya alıştıktan sonra ninni glir taranvayın,mızıkacıların,kestancilerin sesi..
beyoğlu arka sokaklar:
allahın unutup gittiği sıradan insanlar.. tanıdık yüzlerden kaçıp yabancı yüzlere karışıp sohbet eden arkadaslr
sevgililer:
ucuz snemalarda.. karanlıkta ayıp işlerler..
tranvaylar:
birkaç sokak çocuğunu arkasına takıp maxsimum tranvay sesiyle gözden kaybolurlar..
ve diğerleri..:
sıradan insanlar bazıları beyoğlunun o güzel eski evlerinde otutur ve şanslıdırlar beyoğlunda yürürken benim kadar heycanlanmazlar çünkü onlarda o harikanın parcasıdır tıpkı mızıkacılar kesatneciler eylem yapan üniveersteliler siyasi dergiler satan gençler gibi.. hepsi o harkanın birer parcasıdırlar..
boğaza bakıp huzur bulan insanları hiç anlmamışımdır zaten.. boğazın manzara olusu ve ev alnırken kadınların o basit
konusmaları :
^^ yeni yalı aldık yine.. hıı evet boğaz manzaralı ..tabi eşsiz bi güzellik ..
ya insan her gün aynı denize aynı boğaza ve aynı imalat arabalara bakmatan ne zevk alırki ? (alabilirki)
oysa beyoğlu öylemi belki insanların gürültüsünden dinlenemessin baş ağrıların dinmez ama beyoğluyla yaşmaya alıştıktan sonra ninni glir taranvayın,mızıkacıların,kestancilerin sesi..
beyoğlu arka sokaklar:
allahın unutup gittiği sıradan insanlar.. tanıdık yüzlerden kaçıp yabancı yüzlere karışıp sohbet eden arkadaslr
sevgililer:
ucuz snemalarda.. karanlıkta ayıp işlerler..
tranvaylar:
birkaç sokak çocuğunu arkasına takıp maxsimum tranvay sesiyle gözden kaybolurlar..
ve diğerleri..:
sıradan insanlar bazıları beyoğlunun o güzel eski evlerinde otutur ve şanslıdırlar beyoğlunda yürürken benim kadar heycanlanmazlar çünkü onlarda o harikanın parcasıdır tıpkı mızıkacılar kesatneciler eylem yapan üniveersteliler siyasi dergiler satan gençler gibi.. hepsi o harkanın birer parcasıdırlar..
Beyoğlu'nda gezersin gözlerini süzersin
Sevdiceğim yavrucağım niçin niçin beni üzersin
Mavi gözlük takarsın çok canları yakarsın
Sevdiceğim yavrucağım niçin niçin beni üzersin
Gel gel gel bana gel bana gel
Gel gel yanıma yanıma gel
Sevdiceğim yavrucağım niçin niçin beni üzersin
Mavi gözlük takarsın çok canları yakarsın
Sevdiceğim yavrucağım niçin niçin beni üzersin
Gel gel gel bana gel bana gel
Gel gel yanıma yanıma gel
yaşanabilecek, ölünebilecek yer.
Başka nerede insan kendini evinde hissedebilir. Karanlık Londra'dan önceki evim. Bazen kızarım, bazen küser giderim. Sonra döner kucaklaşırım Beyoğlu'yla. Hüzünlenir mutlu olurum. insan olurum.
içinde doğmadığım ama mutlaka ölmek istediğim, gördüğüm her ülkede ona dair bir benzerlik arayıp bulamadığım, takliti olan ama orjinali olmayan, aşmış güzellikteki istanbul ilçesi, masal diyarı.
art nouveau taklidi fenerlerle doldurulan, anason kokulu sokaklar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar