bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
hoş görü dini diye bir din yoktur.
dinin kendisi hoşgörüsüzlük olup konu çok uzundur.
yazmakla bitmez.
tüm din kitapları çarpıtılmıştır ve sümerler yazıtlarından devşirmedir.
önermelerin kanıtı için sümerler, babil,hitit ve musevilik okunması gerekli.
2 cümleylede anlatılmaz ki.
dinin kendisi hoşgörüsüzlük olup konu çok uzundur.
yazmakla bitmez.
tüm din kitapları çarpıtılmıştır ve sümerler yazıtlarından devşirmedir.
önermelerin kanıtı için sümerler, babil,hitit ve musevilik okunması gerekli.
2 cümleylede anlatılmaz ki.
tanrıtanımaz.
dine inanmamak ayrı bir olgu ona saygımız var amenna. ancak bir kur'an kadar gerçek ve olağanüstü içeriğe sahip ikinci bir kitabı ortaya koyamayacak olupda dine sallayanlar yok mu işte onlar için islam hoşgörü dini değildir
dine inanmamak ayrı bir olgu ona saygımız var amenna. ancak bir kur'an kadar gerçek ve olağanüstü içeriğe sahip ikinci bir kitabı ortaya koyamayacak olupda dine sallayanlar yok mu işte onlar için islam hoşgörü dini değildir
özellikle islamcılara çok büyük dert olmuş insanlar.
ozellikle adnan oktara buyuk dert olmus insan kitlesi. uzatma da kabullen artik atanin bi primat oldugunu.
inancı olmayan kişidir.
vanini'nin kim olduğunu ve ne düşündüğünü siklemek zorunda olmayan insandır. bir şeye inanmayan insan neden vanini'yi bilmek ya da ona inanmak zorunda olsun ki? çok aptalca.
ateist olmadının tek şartı insan olmaktır. bir şey bilmeye, öğrenmeye mecbur değillerdir, ama ilginçtir bilirler. her zaman derim ateizm kafa rahatlığı ve normalliktir.
ayrıca müslüman olmanın tek şartı da kuran'ı anlmamaktır.
daha basit anlatayım:
kuran'ı anlarsan, ateist olursun.
kuran'a inanırsan, müslüman olursun.
bu yazdıklarımı kimlerin anlayacağı da çok belli.
ateist olmadının tek şartı insan olmaktır. bir şey bilmeye, öğrenmeye mecbur değillerdir, ama ilginçtir bilirler. her zaman derim ateizm kafa rahatlığı ve normalliktir.
ayrıca müslüman olmanın tek şartı da kuran'ı anlmamaktır.
daha basit anlatayım:
kuran'ı anlarsan, ateist olursun.
kuran'a inanırsan, müslüman olursun.
bu yazdıklarımı kimlerin anlayacağı da çok belli.
Ateist olanların %90 ı marjinal olmaya çalışan liselilerdir tecrübeyle sabittir. Bu şekilde karı kız tavlıcaklarını zannederler ama tam tersine kızların uzaklaştırdığını gün geçtikçe anlarlar
ateistlik; yaratıcı kavramına inanmama ögretisidir. aklı selim bir ateist; tanrı, allah vs. kelimelerini mümkün olduğunca kullanmak istemez, polemiklere girmez.. eğer sık sık kullanıyorsa, o kişi yaratıcının varlığına aslında kalben inanan, ancak dil ile inkar eden kişidir.. sadece şeytanın vesveselerine boyun eğmiştir. .
bu bağlamda ateist bir insana, tanrının onu ebediyete kadar lanetleyeceğini düşünmek yanlıştır.
bu bağlamda ateist bir insana, tanrının onu ebediyete kadar lanetleyeceğini düşünmek yanlıştır.
özgür düşünceli olmaktır. eskiden gizlenirdi, kendinden menkuldü. artık ulu orta meydanda.
kardeşim ben müslümanım elhamdülillah. allah ın varlığına birliğine ve son peygamberin muhammed mustafa (s.a.v) in onun kulu ve elçisi olduğuna iman etmiş birisiyim.
hepimizin kafasında sorular var ateistlerin olduğu gibi benim de kafam da sorular vardı. evet galiba hepimiz insanız.
sorular olacak.
ama kesin cevabı bulduktan sonra hala inatçılık etmeye, mutlak mucizeyi bulduktan sonra tekrar inatçılık etmeye anlam veremiyorum.
yüce allah merhamet etsin ıslah etsin diye onları dua ediyorum onlar da bana senin duana ihtiyacımız yok çünkü allah da yok diyorlar. mucize istiyorlar insan yaratılışıyla ilgili modern tıp ın yeni bulduğu gerçeği kurandan örnek gösteriyorum, bunu sonradan siz yazmışsınızdır diyorlar.
peki ya o ateist arkadaşıma ne demeli? gülmemek için kendimi zor tutuyorum... cinlere inanıyor çok da korkuyor. ben onun için çok gece başında o uyurken dua etmişimdir. bir gece mucizeyi kendisi yaşadı.
uyuduğu yataktan kalktı... uyandı çenesi hakimiyeti dışında yamuk. ve besmelei şerifi hakimiyeti dışında dili söyledi " bismillahirrahmanirrahim diyerek" ondan sonra çenesi düzeldi. sonra da bana dediki ben inanmak istemiyorum.
ona başına gelecek musibeti rüyamda gördüğümde haber verdim daha sonra başına geldi de rüyamı hatırladı hüznünden ağladı, ama o çok inatçı allah ıslah etsin. artık görüşmüyorum. çünkü çok kırıcı olmaya başladı.
düşünün sabah akşam secde edip allah ı zikrediyorsunuz ve o size gelip allah yok din yalan diyor. yalan sa yaşadıkların neydi, kuranda yazanlar nedir, yazarmısın benzeri bir kitap diyorum cevap veremiyor.
arkadaşım için üzülüyordum fakat artık üzülmüyorum. hz.nuh un eşi nasıl suda boğulduysa peygamber efendimizin amcası nasıl inanmayanlardan olup helak olduysa bunların hepsi allah ın taktiridir deyip allah ıslah etsin diyorum. umarım gözlerindeki perdeden biraz yoksun kalırlar da öğüt alırlar.
not: evet kuranda da belirtildiği gibi. cinler insanların az inananları şüpheci olanları için çok iyi bir öğüttür. eğer gerçekten aramakta iddialıysanız hakkı ve kurandan feyiz alamıyorsanız. bu işlerle uğraşanları bulun da başınıza bir cin musalla etsin, o zaman anlarsınız... he şu da var yine o cinlerinde değişik dinlerde olanları ve rabbine inanmayanları var. ne kadar da körsünüz hiç öğüt almazmısınız.
hepimizin kafasında sorular var ateistlerin olduğu gibi benim de kafam da sorular vardı. evet galiba hepimiz insanız.
sorular olacak.
ama kesin cevabı bulduktan sonra hala inatçılık etmeye, mutlak mucizeyi bulduktan sonra tekrar inatçılık etmeye anlam veremiyorum.
yüce allah merhamet etsin ıslah etsin diye onları dua ediyorum onlar da bana senin duana ihtiyacımız yok çünkü allah da yok diyorlar. mucize istiyorlar insan yaratılışıyla ilgili modern tıp ın yeni bulduğu gerçeği kurandan örnek gösteriyorum, bunu sonradan siz yazmışsınızdır diyorlar.
peki ya o ateist arkadaşıma ne demeli? gülmemek için kendimi zor tutuyorum... cinlere inanıyor çok da korkuyor. ben onun için çok gece başında o uyurken dua etmişimdir. bir gece mucizeyi kendisi yaşadı.
uyuduğu yataktan kalktı... uyandı çenesi hakimiyeti dışında yamuk. ve besmelei şerifi hakimiyeti dışında dili söyledi " bismillahirrahmanirrahim diyerek" ondan sonra çenesi düzeldi. sonra da bana dediki ben inanmak istemiyorum.
ona başına gelecek musibeti rüyamda gördüğümde haber verdim daha sonra başına geldi de rüyamı hatırladı hüznünden ağladı, ama o çok inatçı allah ıslah etsin. artık görüşmüyorum. çünkü çok kırıcı olmaya başladı.
düşünün sabah akşam secde edip allah ı zikrediyorsunuz ve o size gelip allah yok din yalan diyor. yalan sa yaşadıkların neydi, kuranda yazanlar nedir, yazarmısın benzeri bir kitap diyorum cevap veremiyor.
arkadaşım için üzülüyordum fakat artık üzülmüyorum. hz.nuh un eşi nasıl suda boğulduysa peygamber efendimizin amcası nasıl inanmayanlardan olup helak olduysa bunların hepsi allah ın taktiridir deyip allah ıslah etsin diyorum. umarım gözlerindeki perdeden biraz yoksun kalırlar da öğüt alırlar.
not: evet kuranda da belirtildiği gibi. cinler insanların az inananları şüpheci olanları için çok iyi bir öğüttür. eğer gerçekten aramakta iddialıysanız hakkı ve kurandan feyiz alamıyorsanız. bu işlerle uğraşanları bulun da başınıza bir cin musalla etsin, o zaman anlarsınız... he şu da var yine o cinlerinde değişik dinlerde olanları ve rabbine inanmayanları var. ne kadar da körsünüz hiç öğüt almazmısınız.
sürekli açıklama beklenen kişi.
yazık lan.
yazık lan.
ateist olmak, ibadet külfetinden ve yasaklardan kaçmak için atılan bir adım değildir. insan tanrının olmadığına ikna olursa ateist olur bunun kötü niyetle alakası yok. yoksa müslüman olup her günahı işleyen var o da böyle yapabilirdi ama yapmadı daha dürüst bir tavır sergiledi ve inanmıyorum dedi. tanrı için yeterli kanıt yok dedi. böyle diyen birini suçlamak hiç doğru değil.
bize yıllarca "Allah'tan korkmayandan korkacaksın" diye öğretilmesine rağmen, çok iyi insanlar olduklarını farkettiğim inançsız kişilerdir.
bir keresinde bir ateist bu durumu şöyle açıklamıştı: "biz daha az günah işliyoruz, çünkü hata yaptığımızda, affedecek Allah'ımız yok". *
bir keresinde bir ateist bu durumu şöyle açıklamıştı: "biz daha az günah işliyoruz, çünkü hata yaptığımızda, affedecek Allah'ımız yok". *
her türlü metafizik öğeyi reddetmiş kimse inançtır saygı duyulması gerekir.
güzel sevişirler.
yanılgı şudur:
tanrı kavramı insanlara düşünebilen muhteşem bir yaratık olarak lanse edilmiştir. fakat ateistler böyle bir varlığı reddeder. onlara göre yaratıcı herşeyden önceki enerjidir.
tanrı kavramı insanlara düşünebilen muhteşem bir yaratık olarak lanse edilmiştir. fakat ateistler böyle bir varlığı reddeder. onlara göre yaratıcı herşeyden önceki enerjidir.
bir nevi sihirbaz dır. var olan kuşu yokmuş gibi gösterir ve sağından solundan çıkartır. fakat bir gösteriyi ikinci kez izlediğiniz de kusurları fark etmeye başlarsınız herkes bu gösteriyi yaparsa artık nefret edersiniz yada belki de kuşa acımaya, sevmeye başlarsınız.
boğazına kadar günaha batmış ve kolay yoldan yaratıcıyı inkar etmiş şerefsiz kişi ve kişilerdir... Her türlü ahlaksızlığı , şerefsizliği yaparlar , dünyanın en adi insanlarıdır , şeref yoksunu zavallı yaratıklardır kendileri.. Dünya keyfini düşünürler sadece... Evlat olsalar sevilmezler... Vicdansızdırlar.. Dünyanın en orospu çocuklarını içinde barındıran gruptur..
dişileri verici bireylerdir.
Cogu su sekilde ateist olmustur:
(bkz: islam çok saçma bu yüzden tanrı yok)
(bkz: islam çok saçma bu yüzden tanrı yok)
inanmadıklarına inanırlar.
türkiye'deki ateistler bazı dindarım diyen yobazları gördükçe "islam çok kötü bir din böyle din olmaz" diyerek islamdan soğumuş ve ateistim demeye başlamıştır, iran'da da bu şekilde ateist genç çok ama gizliyorlar.
ülkemizde ben ateistim diyen kişilerin büyük bir kısmı diğer dinleri hiç araştırmamış insanlardır, başka dinler hakkında soru sorduğumuzda cevap veremiyorlar, madem inanmıcaksın diğer dinleride inceleyip eleştirmen gerekir, ayrıca bu kişilerle cin peri muhabbeti yaptığınızda ya açıkça korkar yada korktuğunu belli etmemeye çalışır ama beden diline yansır, ateist insan cine periye inanmaz.
ateist insanlar gerçekten benimsiyorsa bu düşünceyi ahlaklı olur, ama bizdekiler allah'a peygambere küfür etmeyi ateizm zanneder.
ateizmi popüler kültürün parçası yapmış, cıvkını çıkarmış kişilerdir.
ülkemizde ben ateistim diyen kişilerin büyük bir kısmı diğer dinleri hiç araştırmamış insanlardır, başka dinler hakkında soru sorduğumuzda cevap veremiyorlar, madem inanmıcaksın diğer dinleride inceleyip eleştirmen gerekir, ayrıca bu kişilerle cin peri muhabbeti yaptığınızda ya açıkça korkar yada korktuğunu belli etmemeye çalışır ama beden diline yansır, ateist insan cine periye inanmaz.
ateist insanlar gerçekten benimsiyorsa bu düşünceyi ahlaklı olur, ama bizdekiler allah'a peygambere küfür etmeyi ateizm zanneder.
ateizmi popüler kültürün parçası yapmış, cıvkını çıkarmış kişilerdir.
ateizm tanrıtamazlık demektir.kişinin bir yaratıcıya inanması haliyle de yaratıcının yarattığı veyahut gönderdiği dine de inanmayan kişilerdir.türkiye de de ateistler varlar.ne kadar saçma gelirse gelsin ve ya ne kadar mantıklı gelirse gelsin hoşgörülü olmak gerekir.insan düşücesi büyük bir derya gibi.kim neyi nasıl algılıyorsa öyle yaşar.önemli olan bence o inandığımız değerlerin arkasında durabilmemiz ve onu iyi savunabilmemiz.
tek kelime ile ateşlik, cehennemlik kimse * iyi de bunların yüksek makamlara gelmesi hatta köşeyi dönmesi para havuzunda yüzmesi vs vs adama çok fena koyuyor be.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar