bugün

ateist

bize yıllarca "Allah'tan korkmayandan korkacaksın" diye öğretilmesine rağmen, çok iyi insanlar olduklarını farkettiğim inançsız kişilerdir.

bir keresinde bir ateist bu durumu şöyle açıklamıştı: "biz daha az günah işliyoruz, çünkü hata yaptığımızda, affedecek Allah'ımız yok". *
© copyright 2005 - 2026