bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- deniz baykal7
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- pandela2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- angie abdalla2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- makarnaya sarımsak girer mi3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- dişarıya şortla çıkmak2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- göte giren şemsiye4
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- kadir inanır'ın vefatı7
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- ciguli kral7
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- saraca finch house7
- arkadaşlar beni sevin2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
ingiliz ve rock'n roll yapan gencecik uyelerden olusmus bir grup. 20li yaslarina aldanilmadan once dinlenilmelidir. piyasadaki moronlardan kat kat daha iyi ve kaliteli muzik yapiyorlar. bir kere dinlemeye basladiginizda aliskanlik yapar.*
http://www.arcticmonkeys.com
http://www.arcticmonkeys.com
cidden bağımlılık yapıo.baya da bi ödül toparladı elemanlar zaten.
brit rock ın güzel örneklerini veren iyi grup. dancing shoes ve from the ritz to the rubble mutlaka dinlenmeli.
i bet you look good on the dancefloor ile adını duyurmuş gruptur. zaten büyük bi çıkış yaptılar daha sonra. scummy adlı şarkıları dream tv de yakın bi zamana kadar sık sık yayınlanıyordu.
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
myspace.com'a koydukları bestelerini
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
"when the sun goes down" adlı şarkısıyla bağımlılık yapan grup. sahne performansları gerçekten çok iyi..
uzun sure ara verdikten sonra tekrar dinleyince inanilmaz eglenceli gelen yagiz* delikanlilar.
insanı her daim eğlendiren şarkılara imza atan internetin faydalarından nasibini almış grup...
(bkz: when the sun goes down)***
(bkz: when the sun goes down)***
ritim duygusu konusunda aşmış olan genç ingiliz yetenekler...
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
16 nisan 2007 de yeni albumleri brianstorm u yayinlamis grup.
yeni albümün adı favourite worst nightmare olup,23 nisan da müzik marketlerdeki raflardaki yerlerini alacak.albümün ilk single ise brainstorm olup hali hazırda mtv turkiye de günlük yayın akışında dönmektedir.
23 nisan 2007 de yeni albümü: favourite worst nightmare adlı albümlerini çıkartmış olan grup.
en ama en çok sevdiğim ,her ne kadar bazıları birbirine benzesede her biri birbirinden güzel ve eğlenceli şarkılara sahip,her dinlenildiğinde insanın içinde hoplayıp zıplama isteği uyandıran ingiliz grup.iyi ki varlar..
bikilmayan bicirlardir zira ilk albumleri hala dinleniyor, hala eglendiriyor, hala co$turuyor.
dancing shoes ve cigarette smoke en eğlenceli ve güzel parçalarındandır.
piyasadaki en kaliteli gruplardan, yaş olayı düşünülünce daha da saygı uyandırıyor.
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
oncelikle albumleri alinip oyle 1-2 haftada tuketilmemeli, haksizlik edilmemeli bu cocuklara.
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
alex turner gibi şükela mı şükela bir soliste sahip, yaş itibariyle henüz sübyan olan, türlerinin diğer örnekleri gibi (my chemical romance, billy talent) buram buram uyduruk high-school rock kokmayan, tümm şarkıları kulağı dolduran-sağlam ritimli olan, bir dönem her sabah kahvaltı yapar gibi dinlediğim fake tales of san fransisco şarkısının sahibi öpülesi brit rockcular.
bayık ingiliz gruplarına 110 basan yağız delikanlılar topluluğu. mardy bumu yapabilen bünyelerden herşey beklenir, 10 yıla kadar "en iyi" olacak grup, müneccimim evet.
birinci albümleri ikinci albüme kafa atacak kadar güzel bir grup, ha ikincide güzel ama bir ona beş basar. bizim köyde böyle derler.
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
türkiyeye gelse en önden izlemezsem şerefsizim grubu.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar