bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- tsiganka2
- gülüm diyen kız8
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- otopsiraporlari6
- yılmaz güney12
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- gün gelecek dün olacak2
- velvet10
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- aşk2
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- dimmu borgir dinlemek3
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- ameliyat olmak6
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- almanya5
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- garip sorular2
ingiliz ve rock'n roll yapan gencecik uyelerden olusmus bir grup. 20li yaslarina aldanilmadan once dinlenilmelidir. piyasadaki moronlardan kat kat daha iyi ve kaliteli muzik yapiyorlar. bir kere dinlemeye basladiginizda aliskanlik yapar.*
http://www.arcticmonkeys.com
http://www.arcticmonkeys.com
cidden bağımlılık yapıo.baya da bi ödül toparladı elemanlar zaten.
brit rock ın güzel örneklerini veren iyi grup. dancing shoes ve from the ritz to the rubble mutlaka dinlenmeli.
i bet you look good on the dancefloor ile adını duyurmuş gruptur. zaten büyük bi çıkış yaptılar daha sonra. scummy adlı şarkıları dream tv de yakın bi zamana kadar sık sık yayınlanıyordu.
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
myspace.com'a koydukları bestelerini
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
"when the sun goes down" adlı şarkısıyla bağımlılık yapan grup. sahne performansları gerçekten çok iyi..
uzun sure ara verdikten sonra tekrar dinleyince inanilmaz eglenceli gelen yagiz* delikanlilar.
insanı her daim eğlendiren şarkılara imza atan internetin faydalarından nasibini almış grup...
(bkz: when the sun goes down)***
(bkz: when the sun goes down)***
ritim duygusu konusunda aşmış olan genç ingiliz yetenekler...
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
16 nisan 2007 de yeni albumleri brianstorm u yayinlamis grup.
yeni albümün adı favourite worst nightmare olup,23 nisan da müzik marketlerdeki raflardaki yerlerini alacak.albümün ilk single ise brainstorm olup hali hazırda mtv turkiye de günlük yayın akışında dönmektedir.
23 nisan 2007 de yeni albümü: favourite worst nightmare adlı albümlerini çıkartmış olan grup.
en ama en çok sevdiğim ,her ne kadar bazıları birbirine benzesede her biri birbirinden güzel ve eğlenceli şarkılara sahip,her dinlenildiğinde insanın içinde hoplayıp zıplama isteği uyandıran ingiliz grup.iyi ki varlar..
bikilmayan bicirlardir zira ilk albumleri hala dinleniyor, hala eglendiriyor, hala co$turuyor.
dancing shoes ve cigarette smoke en eğlenceli ve güzel parçalarındandır.
piyasadaki en kaliteli gruplardan, yaş olayı düşünülünce daha da saygı uyandırıyor.
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
oncelikle albumleri alinip oyle 1-2 haftada tuketilmemeli, haksizlik edilmemeli bu cocuklara.
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
alex turner gibi şükela mı şükela bir soliste sahip, yaş itibariyle henüz sübyan olan, türlerinin diğer örnekleri gibi (my chemical romance, billy talent) buram buram uyduruk high-school rock kokmayan, tümm şarkıları kulağı dolduran-sağlam ritimli olan, bir dönem her sabah kahvaltı yapar gibi dinlediğim fake tales of san fransisco şarkısının sahibi öpülesi brit rockcular.
bayık ingiliz gruplarına 110 basan yağız delikanlılar topluluğu. mardy bumu yapabilen bünyelerden herşey beklenir, 10 yıla kadar "en iyi" olacak grup, müneccimim evet.
birinci albümleri ikinci albüme kafa atacak kadar güzel bir grup, ha ikincide güzel ama bir ona beş basar. bizim köyde böyle derler.
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
türkiyeye gelse en önden izlemezsem şerefsizim grubu.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar