bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
ingiliz ve rock'n roll yapan gencecik uyelerden olusmus bir grup. 20li yaslarina aldanilmadan once dinlenilmelidir. piyasadaki moronlardan kat kat daha iyi ve kaliteli muzik yapiyorlar. bir kere dinlemeye basladiginizda aliskanlik yapar.*
http://www.arcticmonkeys.com
http://www.arcticmonkeys.com
cidden bağımlılık yapıo.baya da bi ödül toparladı elemanlar zaten.
brit rock ın güzel örneklerini veren iyi grup. dancing shoes ve from the ritz to the rubble mutlaka dinlenmeli.
i bet you look good on the dancefloor ile adını duyurmuş gruptur. zaten büyük bi çıkış yaptılar daha sonra. scummy adlı şarkıları dream tv de yakın bi zamana kadar sık sık yayınlanıyordu.
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
albümleri de beklenilentileri karşıladı, hatta fazlasıyla karşıladı avrupada en çok satan albümler arasında yerini aldı.
(bkz: whatever people say i am that s what i m not)
her geçen gün hayran kitlesini arttırmaktalar. ayrıca pek de gençler. *
(bkz: choo choo)
(bkz: cigarette smoke)
(bkz: mardy bum)
myspace.com'a koydukları bestelerini
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
yayınlayarak bu kadar tanınır hale gelen
britanyalılar..
çok süper değil ama
21 yaşındaki çocuk daha ne yapsın..
alkışa şayan..
"when the sun goes down" adlı şarkısıyla bağımlılık yapan grup. sahne performansları gerçekten çok iyi..
uzun sure ara verdikten sonra tekrar dinleyince inanilmaz eglenceli gelen yagiz* delikanlilar.
insanı her daim eğlendiren şarkılara imza atan internetin faydalarından nasibini almış grup...
(bkz: when the sun goes down)***
(bkz: when the sun goes down)***
ritim duygusu konusunda aşmış olan genç ingiliz yetenekler...
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
ölüyü dirilten müzik derler ya, işte o müzikten icra ediyor bu elemanlar...
özellikle the view from the afternoon klipleri beni benden almaktadır son zamanlarda...
(bkz: a certain romance)
(bkz: curtains close)
(bkz: Perhaps Vampires Is a Bit Strong But)
(bkz: When The Sun Goes Down)
(bkz: Fake Tales Of San Francisco)
(bkz: view from the afternoon)
şarkıları sırasıyla dinlenirler ise bünyedeki yüksek gaz oranı yüzünden hastanelik olmak muhtemeldir. (bkz: o kadar deyim ben sana)
16 nisan 2007 de yeni albumleri brianstorm u yayinlamis grup.
yeni albümün adı favourite worst nightmare olup,23 nisan da müzik marketlerdeki raflardaki yerlerini alacak.albümün ilk single ise brainstorm olup hali hazırda mtv turkiye de günlük yayın akışında dönmektedir.
23 nisan 2007 de yeni albümü: favourite worst nightmare adlı albümlerini çıkartmış olan grup.
en ama en çok sevdiğim ,her ne kadar bazıları birbirine benzesede her biri birbirinden güzel ve eğlenceli şarkılara sahip,her dinlenildiğinde insanın içinde hoplayıp zıplama isteği uyandıran ingiliz grup.iyi ki varlar..
bikilmayan bicirlardir zira ilk albumleri hala dinleniyor, hala eglendiriyor, hala co$turuyor.
dancing shoes ve cigarette smoke en eğlenceli ve güzel parçalarındandır.
piyasadaki en kaliteli gruplardan, yaş olayı düşünülünce daha da saygı uyandırıyor.
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
http://www.smh.com.au/ffx..._narrowweb__300x368,0.jpg
oncelikle albumleri alinip oyle 1-2 haftada tuketilmemeli, haksizlik edilmemeli bu cocuklara.
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
alex turner gibi şükela mı şükela bir soliste sahip, yaş itibariyle henüz sübyan olan, türlerinin diğer örnekleri gibi (my chemical romance, billy talent) buram buram uyduruk high-school rock kokmayan, tümm şarkıları kulağı dolduran-sağlam ritimli olan, bir dönem her sabah kahvaltı yapar gibi dinlediğim fake tales of san fransisco şarkısının sahibi öpülesi brit rockcular.
bayık ingiliz gruplarına 110 basan yağız delikanlılar topluluğu. mardy bumu yapabilen bünyelerden herşey beklenir, 10 yıla kadar "en iyi" olacak grup, müneccimim evet.
birinci albümleri ikinci albüme kafa atacak kadar güzel bir grup, ha ikincide güzel ama bir ona beş basar. bizim köyde böyle derler.
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
(bkz: arctic monkeys dinlerken kafada bardak kirilmasi)
türkiyeye gelse en önden izlemezsem şerefsizim grubu.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar