bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- aldım kabul ettim6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- frenkler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- yaz aşkı bulamamak2
- amy adams3
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
oncelikle albumleri alinip oyle 1-2 haftada tuketilmemeli, haksizlik edilmemeli bu cocuklara.
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
sindire sindire aylarca hatta yil eskitilerek dinlenmeli. zira uzun bi ara verdikten sonra tekrar dinlediginiz zaman ilk dinlediginizde aldiginiz hazzi almak mumkun, o derece ba$arilidirlar. ilk albumlerinden evvel internette demolari inanilmaz ilgi gormu$tu ve dogal olarak albumleri de geldi. ba$ari ve oduller.. ya$lari kucuk, 20lerde hepsi bu baglamda yitip gitme ihtimalleri vardi lakin hic oyle olmadi..
sonra ikinci album.. acikcasi $ahsim adina cekindim dinlemeden once. cunku $i$irilmi$ para odakli bir album olmasindan korkuyordum ki cok musaittiler bunun icin, populer olmu$ bu genclerin kapitalist muzik $irketleri, kanallari, radyolari tarafindan somurulmesinden korkuyordum.. yine ters ko$e oldum, yedirdiler tum du$unculerimi.. ba$tan sona dinlenebilecek bir album cikardilar; favourite worst nightmare. birkac iyi adamin sonunda olduklarinin kanitidir bu album.
ilk albumlerinin ardindan daha profesyonelce calinmi$, sozler yazilmi$, soylenmi$ ve sonuc olarak cillop gibi bir album atmi$lardir onumuze, alin dinleyin ulan diyerek. oyle ki hangi $arkiya uzansan tadindan yenmiyor.. hepsi cuk oturmu$, olmasi gerektigi gibi olmu$.. sound ilk albume gore bazi $arkilarda biraz daha sert davul agirlikli, farkediliyor ama rahatsiz etmiyor hatta cok daha guzel geliyor kulaklara..
ilk dinledigim zaman bagimlilik yapar ulan bunlar, albumleri cikar, herkes sever, dinler demi$tim.. kehanetten ote goruneni anlatmakti.. $imdi de diyorum ki; efsane olacaklar.. yine hakli cikaracaklar beni..
gonul canli performans ister, turkiye'de de gormek ister.. kismet artik..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar