bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- clydeless bonnie3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- hoşgeldin pazartesi7
- bully2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- krista allen2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ikinci el elbise giymek2
- kemal kılıçdaroğlu9
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- düşün ki o bunu okuyor4
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- haksızsam haksızsın deyin2
dünkü mac sonrası girişinde mac hakkında yorumları bulunan site. tebrik ediyorum. gercekten tespitleri güzel. sabri sarıoglu gibi yıllardır taraftarı provoke etmekten baska bi b.k yapmayan bi oyuncuyu iyi haşlamışlar. ama bi nokta var. madem ki bu kadar "futbol dostluk, kardeşliktir" muhabbeti yapıyosunuz, o fon müziği ne oluyo kardeşim? kurtlar vadisi müziğini altta vermekteki amacınız nedir? delikanlılıgınızı tatmin etmek mi, yoksa gözdagı vermek mi? bi de en sonda "görüşecegiz yazmışlar". altında da saracoglu'ndan gayet güzel bi foto. efendi gibi yerlerinde oturan taraftarlar. allah askına biraz gercekci olan. rakip taraftarların bölümüne her türlü pisliği - idrar torbaları, yumurta - atanlar o kadar da farklı kişiler değiller. son sözümde sitenin girişindeki lafa: "herkes haddini bilecek" bak allah'ın adını veriyorum, bi soru sorucam? bilmezsek n'olur cicim?
ankaragücü yenilgisinden sonra giriş sayfasıyla beni gülme krizine sokan site.
--spoiler--
http://www.antu.com/antugorsel.aspx
--spoiler--
--spoiler--
http://www.antu.com/antugorsel.aspx
--spoiler--
ankaragücü yenilgisi sonrası giriş sayfasıyla bobiler.örg'le yarışabilecek kapasitede olduğunu göstermiş sitedir.
kendi takımından daha çok başka takımlarla ilgilenen tektaraftar sitesi. hala aziz yıldırım sevdasında olanlar var.
nereye sarılacağı belli olmayanların sitesi. şu sıralar ali koç şakşakçılığı yapanları makbul...
ileri görüşlü bir ekibe sahip olan site. zira sabah saatlerinde antu.com'a girmek isteyenleri "hesap günü" manşetli bir görsel ve ceza'nın "fark var" şarkısı karşılıyordu zira...
türk ve dünya futbolu bölümüne girilip bol bol gülünesi site. kendi durumlarına bakmadan beşiktaş'la dalga geçmeye kalkıyorlar ya tam komedi.
beşiktaşımın şampiyonluğunı çekemeyen, kullanıcılarının ciddi seviyede zeka sorunu olan, son iki hafta arada lig üçüncüsüyle 7 puan olmasına rağmen halen üçüncülük hesapları yapan kullanıcılara sahip taraftar sitesi.
(bkz: angut.com)
(bkz: angut.com)
beşiktaş'ın şampiyonlar ligi'nde barcelona ve ya liverpool'la eşleşmeleri üzerine konu açılan site. evet biz belki yeniden 8 yeriz ama biz şampiyonlar ligi'nde 8 yerken siz nerde olacaksınız ? biz şampiyonluğu kutlarken siz bizim rakiplerimizi tartışıyorsunuz işte fark burada bizim rakiplerimiz sizin değil.
fenerbahçe taraftarını kesinlikle ayrı tutarım bu sitedeki işsiz güçsüz elemanlardan, sözlükte veya arkadaşlar arasında bir dolu fenerli tanırım, bir tanesi bile bunlardaki fantastik fikirlere sahip değil. o yüzden fenerbahçe taraftarı olarak değil, bir grup sapkın taraftar olarak niteleceğim bu taraftarların bir kaç enteresan fikir ve tespiti;
bir takım, başka bir takımı yenemiyorsa, oyuna yapılı ve güçlü oyuncular sokarak rakibin tehlikeli adamlarının bileklerini kıstırarak kırmalıdır. böylecek o takımı gelecek maçlarda zor duruma sokar. (bir bayan kullanıcının galatasaray'ın rakiplerine önerdiği dahiyane fikir, bileği kırılan robot zaten, anası babası çocuğu olan bir insan değil)
uefa kupası kazanan takım, avrupa 17. oldu demektir. (şampiyonlar liginin bambaşka bir ortam olduğu doğru da 17. ne alaka, o zaman neden şampiyonlar ligini kazanan ile maç yapıyor)
biz katılsak bile uefa kupasına gitmeyiz, orası eziklerin yeri. katılsak bile genç takımla çıkarız.(geçen sene gs-bordo maçı sonrası pek çok kullanıcının hem fikir olduğu konu, gelecek sene uefa'dasınınız hadi bakalım)
iki eleme turu oynayarak şampiyonlar ligi gruplarına kaldık, bu açıdan bakıldığında aslında arsenal'dan daha başarılıyız.(bu sene grup maçları esnasında partizan ve öteki takımı yendikleri için de puan almaları gerektiğini savunan dehalar)
bir takım, başka bir takımı yenemiyorsa, oyuna yapılı ve güçlü oyuncular sokarak rakibin tehlikeli adamlarının bileklerini kıstırarak kırmalıdır. böylecek o takımı gelecek maçlarda zor duruma sokar. (bir bayan kullanıcının galatasaray'ın rakiplerine önerdiği dahiyane fikir, bileği kırılan robot zaten, anası babası çocuğu olan bir insan değil)
uefa kupası kazanan takım, avrupa 17. oldu demektir. (şampiyonlar liginin bambaşka bir ortam olduğu doğru da 17. ne alaka, o zaman neden şampiyonlar ligini kazanan ile maç yapıyor)
biz katılsak bile uefa kupasına gitmeyiz, orası eziklerin yeri. katılsak bile genç takımla çıkarız.(geçen sene gs-bordo maçı sonrası pek çok kullanıcının hem fikir olduğu konu, gelecek sene uefa'dasınınız hadi bakalım)
iki eleme turu oynayarak şampiyonlar ligi gruplarına kaldık, bu açıdan bakıldığında aslında arsenal'dan daha başarılıyız.(bu sene grup maçları esnasında partizan ve öteki takımı yendikleri için de puan almaları gerektiğini savunan dehalar)
an itibariyle Frank Rijkaard' ın Galatasaray' a transfer olduğu haberinin başlığını 41. sayfaya taşımış sitedir:
http://forum2007.antu.com...amp;kID=1219&sayfa=41
(bkz: 41 kere masallah)
edit:
http://forum.antu.com/AntuForumGorsel.aspx
bugün acaipleşmekte sınır tanımayan site.
http://forum2007.antu.com...amp;kID=1219&sayfa=41
(bkz: 41 kere masallah)
edit:
http://forum.antu.com/AntuForumGorsel.aspx
bugün acaipleşmekte sınır tanımayan site.
mehmet topuz'a fotomontaj yaparak fenerbahçe forması giydirmiş olan taraftar sitesi.
o fotomontajlı haliyle kalırsa durum seyreyleyin şenliği.
o fotomontajlı haliyle kalırsa durum seyreyleyin şenliği.
süper(!) bir taraftar sitesi.
"gerekirse bir sezon futbol oynamam sonra beşiktaş'a giderim." şeklinde açıklama yapan bir futbolcuyu benimsemişlerdir. helal olsun.
"gerekirse bir sezon futbol oynamam sonra beşiktaş'a giderim." şeklinde açıklama yapan bir futbolcuyu benimsemişlerdir. helal olsun.
arakçılıkta üstlerine olmayan sitedir.
saatler öncesinden forzabesiktas.com adminin duyurusu olan "Mehmet'i aldık, Topuz'unu istiyorlar" başlığını araklayarak seviyesizlikte çığır açıp, anlaşmadıkları bir futbolcunun üzerine babalarının formasını giydiren seviyesiz taraftar portalıdır. biraz kafaları çalışsa o siteyi kapatıp, flash ve web tasararım konusunda kurs açalar. bu sayede hem memlekete hem de türk futboluna inanılmaz katkılar sağlarlar.
saatler öncesinden forzabesiktas.com adminin duyurusu olan "Mehmet'i aldık, Topuz'unu istiyorlar" başlığını araklayarak seviyesizlikte çığır açıp, anlaşmadıkları bir futbolcunun üzerine babalarının formasını giydiren seviyesiz taraftar portalıdır. biraz kafaları çalışsa o siteyi kapatıp, flash ve web tasararım konusunda kurs açalar. bu sayede hem memlekete hem de türk futboluna inanılmaz katkılar sağlarlar.
vakt-i zamanında beşiktaş taraftarı'nın uçak kiralayıp saraçoğlu üzerinden geçerek sahaya yabancı madde atacakları konusunda paranoyaya kapılmış ve valiliği uyarmış(!) olan oluşum.
valilik sanıyorum gülecek yerlerini karıştırmıştır bizim gibi. *
görsel
yok lan kamikaze dalışı yapacaktık aslında da f-16'lar duruma erken müdahale etti. *
valilik sanıyorum gülecek yerlerini karıştırmıştır bizim gibi. *
görsel
yok lan kamikaze dalışı yapacaktık aslında da f-16'lar duruma erken müdahale etti. *
komiklikleri kanıtlarıyla yüzlerine vurulunca pek bir sinirlenen ancak verilen örneğin aksini iddia edemeyip kendi çaplarında masturbasyon yapanların oluşumu.
icerisindeki yazilarda bircok imla hatasini barindiran site, diger bircok ciddi internet sitesi gibi.
forumdaki kişilerin yaş ortalaması oldukça düşüktür.
edit:tamam aralarında büyüklerde vardır ama onlarında zeka yaşı düşüktür.
edit:tamam aralarında büyüklerde vardır ama onlarında zeka yaşı düşüktür.
forumdaki kişilerin zeka ortalaması da oldukça düşüktür.
insana fenerbahçeli olmanın farklı bişey olduğunu hatırlatan site.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar