bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadınlar2
- genç görünmeye çalışmak7
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadir inanır22
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- içtim şarabı13
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- anın görüntüsü22
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- dünya12
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- opel frontera2
- kuran-ı kerim3
- her insanın bir cini olması8
- insan5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- true'nun çaylak olması16
- almanya5
- velvet28
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- arşivlenmesi gereken resimler3
- rakı sevmemek7
- üniversitelerin gereksiz olması16
çarşamba günü kavuşacağım vatanım cennetim hasretim.sıcağına gurban olayım.yaksın kavursun beni.yarrani yerim ben onun.
güzel anılarım olmasa miami'ye çekip gideceğim şehir.
sıcağının pastırması, plajlarının hastasıyım.
sıcağının pastırması, plajlarının hastasıyım.
çok sıcak lan repliğinin sürekli yankılanmasına sebep olan şehir. gölgede rüzgar esse bir dert esmese başka dert... esince sıcak esiyo, boncuk boncuk terliyor zaten insan...
halkının deniz kültürünün neredeyse olmadığı şehir.
bir antalyalı yaz mevsiminde en fazla 10 kere plaja gider, 5'inde denize girer. ha deniz kenarına bol gider alkole vurur o ayrı. antalya'nın sıcağından yaylalara kaçarak yırtar. sahillerde gördüklerinizin %80'i antalya dışındandır.
geri kalan 9 ay ise kebaptır. mayıs ve eylül en güzel tatil zamanıdır antalya için.
bir antalyalı yaz mevsiminde en fazla 10 kere plaja gider, 5'inde denize girer. ha deniz kenarına bol gider alkole vurur o ayrı. antalya'nın sıcağından yaylalara kaçarak yırtar. sahillerde gördüklerinizin %80'i antalya dışındandır.
geri kalan 9 ay ise kebaptır. mayıs ve eylül en güzel tatil zamanıdır antalya için.
insanı sıcaktan yakıp kavursa da yine de hastası olunmaktan vazgeçilmeyecek şehir...
eylülde tatilciler ufaktan şehri terk ettiğinde kitabınız alıp plaja gidip müthiş keyif yapabileceğiniz şehir.
cayır cayır şu sıralar boğuşur nem var ölmek ter şıpır şıpır yanıyor kavurma yağlı sıcak çook güney güneş kum lara konyaaltı.
saatlerin 19:00'a yaklaştığı şu saatlerde, çalışan kesimi ağır ağır plaja doğru akmaya başlamıştır.
Dışının el alemi içinin ise bizleri yaktığı memleket.Magazin haberlerinden eksik olmayan memleket.
Gelenin pişman olduğu,gelmeyenlerin ise ruyalarını süsleyen bir gün gideceğim dediği sahte cennet.
Gelenin pişman olduğu,gelmeyenlerin ise ruyalarını süsleyen bir gün gideceğim dediği sahte cennet.
oturduğum yerde terlediğim şu anlarda paylaşmak istediğim bir yiğit özgür esprisi ile anlatmak istediğim memleketim.
- alo meteroloji mi?
+ evet buyrun?
- allah sizin belanızı versin.
+ noluyo ya?
- ne lan bu sıcaklar ha?
+ ne alakası var kardeşim ölçüyoruz biz!
- kaç derece şimdi?
+ 43
- hah! allah belanızı versin!..
- alo meteroloji mi?
+ evet buyrun?
- allah sizin belanızı versin.
+ noluyo ya?
- ne lan bu sıcaklar ha?
+ ne alakası var kardeşim ölçüyoruz biz!
- kaç derece şimdi?
+ 43
- hah! allah belanızı versin!..
tatil yapmak için bire bir memleket lakin 2-3 haftadan fazla kalmayacaksın. mazallah beyniniz buharlaşabilir.
bugün çok kısa - 3-5 dk.- zaman diliminde yağmurun çiselediği şehir.
biz ne "yağan" yaz yağmurlaqrı gördük, caddeleri derelere döndüren. *
ayrıca her zaman söylemişimdir, tatil için en ideal zamanı haziran 15-ağustos 15 arası hariç, her zamandır. bu dediğim zaman dilimi arasında gelenler ise ıstakoz gibi yanmayı, siğim siğim terlemeyi, sıcaktan dışarı çıkamamayı tatil zannetmektedirler.
hele bir mayıs veya eylül ayında gel de tatil neymiş gör.
biz ne "yağan" yaz yağmurlaqrı gördük, caddeleri derelere döndüren. *
ayrıca her zaman söylemişimdir, tatil için en ideal zamanı haziran 15-ağustos 15 arası hariç, her zamandır. bu dediğim zaman dilimi arasında gelenler ise ıstakoz gibi yanmayı, siğim siğim terlemeyi, sıcaktan dışarı çıkamamayı tatil zannetmektedirler.
hele bir mayıs veya eylül ayında gel de tatil neymiş gör.
Turizmin başkenti. O kadar güzel bir şehir ki insan tatilden dönmeyi unutuyor.
kimyasal tepkimeye giren sönmemiş kireç taşı kadar sıcak olan il; belki daha da sıcak.
gebertesi sıcaklar nedeniyle eriyip bitirten ama kumsallardaki turistlerin klima etkisi yaptığı şehirdir. *
bütün güzel şeylerin bir gün biteceğini öğreten şehir.
11.09.2009 - 18:05 tarihinden bulunduğumuz saate kadar, aniden bastıran sağanak yağışın altında kalmış ve akabinde sel görüntülerinin meydana gelmeye başladığı şehir.
toplam nüfusu : 1.719.751
dağın eteği.
(bkz: toroslar)
(bkz: toroslar)
deniz kenarı.
(bkz: akdeniz)
(bkz: akdeniz)
Antalya havaalanına her gittiğimde muhakkak en az iki kişinin tartışmasına şahit olduğum sıcak memleket.
şu sıralar göz gözü görmüyor şerefsizim. bir rüzgar daha sonrasında bir toz bulutu...
hele şükür kış geliyor.
hele şükür kış geliyor.
Aylar sonra yarın tekrar gideceğim memleketim.Yağmur damlaları arabanın camlarına patır kütür çarparken slowturk eşliğinde falezlerde içmeyi, neyzen meyhanesinde sadık amcanın süper fasılıyla içmeyi, konyaaltında sahilde oturup içmeyi, 15 yıllık arkadaşların evinde içmeyi; kısaca her halinle seni ve alkolün en çok yakıştığı şehir olduğun için; içmeyi özlemişim be antalyam.
şu sıralar sabahları güneşli ve hafif rüzgarlı akşamları ise soba dumanından dolayı sisli ve ciğerleri öldüren bir havaya sahip olan kent.
durun be ağalar kıçınız mı dondu? daha kış bile gelmeden hemen soba yakmaya başladınız.
"hehe ne diyo lan bu" diyeceksiniz şimdi. antalya işte...
durun be ağalar kıçınız mı dondu? daha kış bile gelmeden hemen soba yakmaya başladınız.
"hehe ne diyo lan bu" diyeceksiniz şimdi. antalya işte...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar