bugün
- sözlüğün aptal kaynaması12
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- erkeklerin boy tahmini yapması3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı6
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- romatizma2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- sözlüte karı var mı3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- hamas3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- hayatını kaybetmek4
- devşirmelik makamı14
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- izmir2
- fas6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- mor semsiyeli yabanci5
- hollanda3
- yugoslavya kızları4
- king is back5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- deniz baykal7
- aselsan3
ankaraya aşık olma nedenlerimden sadece biri.
pıtır pıtır yağarken kar, parmaklar dolanmalı kupalara.. nefis bir kahve kokusu ve battaniye altı keyfi..
ah ah..
buralara da yağsa artık keşke..
pıtır pıtır yağarken kar, parmaklar dolanmalı kupalara.. nefis bir kahve kokusu ve battaniye altı keyfi..
ah ah..
buralara da yağsa artık keşke..
(bkz: ankara soğuğu)
gece sokakta tek başınıza yürümeniz için en müthiş fırsattır. gecenin saat 1 inde atakuleye kadar gidip, seğmenler parkının yanından usulca kuğuluya kadar süzülüp, kuğulunun çevresinde bir tur attıktan sonra tunalının kendine has yalnızlığında ilerlememe ve evime uzun zamandır hiç hissetmediğim rahatlama duygusuyla girmemi sağlamıştır bu geceki kar. uzun zamandır ilk kez ferah bir şekilde gideceğim uykuma. * *
bu kis ilk defa bu gece gorulmustur. yine bembeyaz olmus bilkentin her tarafi artik sabahlari okula gitmek daha bi tatli olacak. tadindan yenmeyecek bembeyaz agaclari yollari seyrederken sicak kahveni yudumlamak...
öncesinden yağan yağmur nedeniyle tutması zaman alacak kardır. * tutsa da beyaza bürünse diye bekliyordum 1 aydır. yılbaşına kadar yağmasını hatta şöyle yolları falan kapamasını dilediğim kardır.
şarapla karşılanır. şöyle bi 10 gün sonra bi sağlam yağsa tadından yinmez.
Aşka Özlem'den Ankara şarkısını anımsamamı sağlayan hede.
"Kar yağıyor bugün Ankara'da.
Kar yağıyor duygularıma.
Sen uzaklardasın.
Kar yağıyor bugün ayrılanlara.
Eski günlere, hatıralara.
Biliyorum örtecek onları.
Eski günleri, hatıraları.
Kar yağıyor bugün Ankara'da.
Kar yağıyor duygularıma.
Sen uzaklardasın.
Dışarıda buz gibi bir hava.
Odam sıcacık aşkınla.
Sen uzaklardasın.
Kar yağıyor bugün ayrılanlara.
Eski günlere, hatıralara.
Biliyorum örtecek onları.
Eski günleri, hatıraları."
"Kar yağıyor bugün Ankara'da.
Kar yağıyor duygularıma.
Sen uzaklardasın.
Kar yağıyor bugün ayrılanlara.
Eski günlere, hatıralara.
Biliyorum örtecek onları.
Eski günleri, hatıraları.
Kar yağıyor bugün Ankara'da.
Kar yağıyor duygularıma.
Sen uzaklardasın.
Dışarıda buz gibi bir hava.
Odam sıcacık aşkınla.
Sen uzaklardasın.
Kar yağıyor bugün ayrılanlara.
Eski günlere, hatıralara.
Biliyorum örtecek onları.
Eski günleri, hatıraları."
ankaraya öyle yakışırdı ki kar ( y.erdoğan)
ankarada kar var ankarada kar
hasret ufkunda yare ulaşmaya daha çok zaman var *
hasret ufkunda yare ulaşmaya daha çok zaman var *
bugün itibariyle yağan yağmurdan dolayı şehir merkezinde hemen hiç kalmayan kardır.
kar yağdığında içimden "karlar düşer, düşer düşer ağlarım. hep ismini, hep ismini anarım" nakarıtını söyleyip durduğum güzel olay.
(bkz: sana giden yollar kapalı)
tanım: mart'ın sekizinde gelen kara kışa ankara'nın hazırlıksız yakalanması sonucu oluşan esarettir.
anım: iki gün önce saat 14.53 te pursaklar'dan kızılay zafer çarşısına fotokopi çektirmeye gittim. 316 sayfalık bir kitabın 15 kopyasını yapmak üzere bilmem ne copy center'a girdim. girdiğimde saat 15.50'ydi. kopyaları ne zaman alabileceğimi sordum ve bana ertesi gün 3-4 gibi alabileeğimi söyledi. arkadaşımı aradım ve durumu izah ettim. ille de bugun almalıyız dedi. ben de bugun alıp alamayacağımı sordum. 19.00da gelirsem alabileceğimi söyledi. buradan sonrasını zaman tablosu üzerinde anlatayım:
14.53-15.50 pursaklar'dan zafer çarşısına gidiş
16.00-18.45 vakit öldürmek üzeri gerekli gereksiz kar altında kızılayda biraz sürtüş, dost kitabevine dalış ve mis simitte çay keyfi.
19.00- kopyaları alış.
19.10-20.10 kızılay sakarya caddesi önünde durakta bekleyiş. (gelmedi otobüs. gelenlerin hepsi full doluydu. 15 tane kitapla g*t kadar boşluğa nasıl gireyim ben)
20.10- sıhhiyeye kadar gideyim diye düşünmem ve bu sebeple metroya inmem.
20.20-21.00 sıhhiyede sabırsız bekleyiş. ve yine otobus gelmez. gelenler doludur. fıttırma aşamasına gelinir.
21.00-21.45 sıhhiye köprüsü altındaki çay evinde biraz iç ısıtılır. köprü trafiğinin bitmesi beklenir. 5ten 9a kadar süren iş çıkışı saatinin bitmesi beklenir.
21.45- sonunda otobuse binilir ve
22.30 öğrenci yurduna giriş yapılır.
arkadaşın saçma inadı yüzünde yedibuçuk saat yolda harcanır. bütün gün mahvolunur. hiç bir iş yapılamaz. sövülür sayılır.
ertesi gün de acı acı intikam alınır. maktul beni bir restorana götürmüştür ve hesap canına okumuştur
anım: iki gün önce saat 14.53 te pursaklar'dan kızılay zafer çarşısına fotokopi çektirmeye gittim. 316 sayfalık bir kitabın 15 kopyasını yapmak üzere bilmem ne copy center'a girdim. girdiğimde saat 15.50'ydi. kopyaları ne zaman alabileceğimi sordum ve bana ertesi gün 3-4 gibi alabileeğimi söyledi. arkadaşımı aradım ve durumu izah ettim. ille de bugun almalıyız dedi. ben de bugun alıp alamayacağımı sordum. 19.00da gelirsem alabileceğimi söyledi. buradan sonrasını zaman tablosu üzerinde anlatayım:
14.53-15.50 pursaklar'dan zafer çarşısına gidiş
16.00-18.45 vakit öldürmek üzeri gerekli gereksiz kar altında kızılayda biraz sürtüş, dost kitabevine dalış ve mis simitte çay keyfi.
19.00- kopyaları alış.
19.10-20.10 kızılay sakarya caddesi önünde durakta bekleyiş. (gelmedi otobüs. gelenlerin hepsi full doluydu. 15 tane kitapla g*t kadar boşluğa nasıl gireyim ben)
20.10- sıhhiyeye kadar gideyim diye düşünmem ve bu sebeple metroya inmem.
20.20-21.00 sıhhiyede sabırsız bekleyiş. ve yine otobus gelmez. gelenler doludur. fıttırma aşamasına gelinir.
21.00-21.45 sıhhiye köprüsü altındaki çay evinde biraz iç ısıtılır. köprü trafiğinin bitmesi beklenir. 5ten 9a kadar süren iş çıkışı saatinin bitmesi beklenir.
21.45- sonunda otobuse binilir ve
22.30 öğrenci yurduna giriş yapılır.
arkadaşın saçma inadı yüzünde yedibuçuk saat yolda harcanır. bütün gün mahvolunur. hiç bir iş yapılamaz. sövülür sayılır.
ertesi gün de acı acı intikam alınır. maktul beni bir restorana götürmüştür ve hesap canına okumuştur
etkisi belkide kar yağma işi bittikten sonra günler sürecek durumdur.
etrafın suyla kaplanmasıyla sona erecek durumdur. *
güzel, bir o kadar da an itibari ile tutucu olan güzellik.
çok güzeldir.
Ne güzel şehir merkezine karın yağması.Manisada kar eteklerine kadar iniyor ama şehir merkezinde yok.O karın soğuk havasını çekmek ölüm gibi..
Dün inceden inceye başlamış, bugün hızlanmış ve yoğunlaşmış hava olayı.
Tutmasa bile, izlemesi keyif verici.
Tutmasa bile, izlemesi keyif verici.
Önce erik ağacının çiçeği zannetmiştim de harbiden kar atıyor.
10 Nisan 2026
10 Nisan 2026
Geçen sene kış boyunca yağmayan kar nisanda yağmıştı ve meyve çiçekleri donmuştu, bu sene inşallah böyle abukluklar yaşamayız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar