bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
entry'ler (2594)
alayınızın...
her sabah zor kalkıyorum artık yataktan, iki cümleden uzun konuşamıyorum kimseye, tükendim ramak kaldı bitmeme, anlayamamışım yıkılmaz kale gibi durmaya çalışmanın asıl beni yıkan olduğunu, anlayamamışım kimseye bir şey ispatlamak zorunda olmayışımı. jeton yeni düştü ama çok geç. nerede trak orada bırak diyor içimdeki ses, "sen sus lan" diyorum, yazıya sağınıyorum bir, bir de sabıra sığınıyorum.
korkuyorum çünkü az kaldı mücadeleye pes etmeye, yeter demeye, kapılıp o aşağıladıklarım gibi sürüklenip, sürüyle gitmeye. dışı seni içi beni yakıyor derdim eskiden, yandım bittim, geriye kalan, biraz kül ve duman. çaktırmamaya çalışıyorum, altına kaçırıp utancından, acizliğinden derdini söyleyemeyen çocuk gibi, boka batmış durumdayım. içime içime acıyorum kendime, içime içime ağlıyorum.
korkuyorum çünkü az kaldı mücadeleye pes etmeye, yeter demeye, kapılıp o aşağıladıklarım gibi sürüklenip, sürüyle gitmeye. dışı seni içi beni yakıyor derdim eskiden, yandım bittim, geriye kalan, biraz kül ve duman. çaktırmamaya çalışıyorum, altına kaçırıp utancından, acizliğinden derdini söyleyemeyen çocuk gibi, boka batmış durumdayım. içime içime acıyorum kendime, içime içime ağlıyorum.
yazı getirmeyen şehir. hiç bozmaması istenendir.
25 ay önce başarıyla gerçekleştirdiğim eylemdir.
lmf 2 infantry modeli ile tekrar gönlümü kazanmış markadır.
http://www.gerbergear.com...ves/LMF-II-Knife_22-41629
http://www.gerbergear.com...ves/LMF-II-Knife_22-41629
oldu bitti huyum olan durum. sanırım bir anormalliği yoktur, ya da ben anormalimdir de bana öyle geliyor da olabilir. e dile kolay 12 sene olmuş, halen gece geziyorum...
bu arada en güzel tarafı da sabaha karşı alacakaranlığı, gökte gündüz başlamışken yer yüzünde halen geceyi yaşamaktır.
bu arada en güzel tarafı da sabaha karşı alacakaranlığı, gökte gündüz başlamışken yer yüzünde halen geceyi yaşamaktır.