bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi6
- türklerin medeniyet kuramama nedeni5
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması4
- herzevekil ile revani yemek4
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- göbeksiz erkek6
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması4
- filistin in ermeni soykırımını tanıması5
- kürtlerin iyi olduğu konular3
- neden sevgilim yok5
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- 2026 dünya kupası40
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika7
- velvet43
- bir filmde ölüyü oynamak4
- sözlüğün adalet terazisi3
- brezilya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- ilk uzun ilişki2
- türkiye12
- herkesle iyi anlaşan insan18
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- forlove193
- 29 haziran 20262
- zalican4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göz makyajı2
- sözlüte karı var mı3
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
tanım: mart'ın sekizinde gelen kara kışa ankara'nın hazırlıksız yakalanması sonucu oluşan esarettir.
anım: iki gün önce saat 14.53 te pursaklar'dan kızılay zafer çarşısına fotokopi çektirmeye gittim. 316 sayfalık bir kitabın 15 kopyasını yapmak üzere bilmem ne copy center'a girdim. girdiğimde saat 15.50'ydi. kopyaları ne zaman alabileceğimi sordum ve bana ertesi gün 3-4 gibi alabileeğimi söyledi. arkadaşımı aradım ve durumu izah ettim. ille de bugun almalıyız dedi. ben de bugun alıp alamayacağımı sordum. 19.00da gelirsem alabileceğimi söyledi. buradan sonrasını zaman tablosu üzerinde anlatayım:
14.53-15.50 pursaklar'dan zafer çarşısına gidiş
16.00-18.45 vakit öldürmek üzeri gerekli gereksiz kar altında kızılayda biraz sürtüş, dost kitabevine dalış ve mis simitte çay keyfi.
19.00- kopyaları alış.
19.10-20.10 kızılay sakarya caddesi önünde durakta bekleyiş. (gelmedi otobüs. gelenlerin hepsi full doluydu. 15 tane kitapla g*t kadar boşluğa nasıl gireyim ben)
20.10- sıhhiyeye kadar gideyim diye düşünmem ve bu sebeple metroya inmem.
20.20-21.00 sıhhiyede sabırsız bekleyiş. ve yine otobus gelmez. gelenler doludur. fıttırma aşamasına gelinir.
21.00-21.45 sıhhiye köprüsü altındaki çay evinde biraz iç ısıtılır. köprü trafiğinin bitmesi beklenir. 5ten 9a kadar süren iş çıkışı saatinin bitmesi beklenir.
21.45- sonunda otobuse binilir ve
22.30 öğrenci yurduna giriş yapılır.
arkadaşın saçma inadı yüzünde yedibuçuk saat yolda harcanır. bütün gün mahvolunur. hiç bir iş yapılamaz. sövülür sayılır.
ertesi gün de acı acı intikam alınır. maktul beni bir restorana götürmüştür ve hesap canına okumuştur
anım: iki gün önce saat 14.53 te pursaklar'dan kızılay zafer çarşısına fotokopi çektirmeye gittim. 316 sayfalık bir kitabın 15 kopyasını yapmak üzere bilmem ne copy center'a girdim. girdiğimde saat 15.50'ydi. kopyaları ne zaman alabileceğimi sordum ve bana ertesi gün 3-4 gibi alabileeğimi söyledi. arkadaşımı aradım ve durumu izah ettim. ille de bugun almalıyız dedi. ben de bugun alıp alamayacağımı sordum. 19.00da gelirsem alabileceğimi söyledi. buradan sonrasını zaman tablosu üzerinde anlatayım:
14.53-15.50 pursaklar'dan zafer çarşısına gidiş
16.00-18.45 vakit öldürmek üzeri gerekli gereksiz kar altında kızılayda biraz sürtüş, dost kitabevine dalış ve mis simitte çay keyfi.
19.00- kopyaları alış.
19.10-20.10 kızılay sakarya caddesi önünde durakta bekleyiş. (gelmedi otobüs. gelenlerin hepsi full doluydu. 15 tane kitapla g*t kadar boşluğa nasıl gireyim ben)
20.10- sıhhiyeye kadar gideyim diye düşünmem ve bu sebeple metroya inmem.
20.20-21.00 sıhhiyede sabırsız bekleyiş. ve yine otobus gelmez. gelenler doludur. fıttırma aşamasına gelinir.
21.00-21.45 sıhhiye köprüsü altındaki çay evinde biraz iç ısıtılır. köprü trafiğinin bitmesi beklenir. 5ten 9a kadar süren iş çıkışı saatinin bitmesi beklenir.
21.45- sonunda otobuse binilir ve
22.30 öğrenci yurduna giriş yapılır.
arkadaşın saçma inadı yüzünde yedibuçuk saat yolda harcanır. bütün gün mahvolunur. hiç bir iş yapılamaz. sövülür sayılır.
ertesi gün de acı acı intikam alınır. maktul beni bir restorana götürmüştür ve hesap canına okumuştur
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar