bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- midenin tencere olması2
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- dont fuck with me tony4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cut the crap4
- allah bu yahudilerin belası versin3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
(bkz: abberline is that you bro).
atarı yapıp gittin şimdi hiçbişey olmamış gibi güzel güzel yazalım.
oluyo mu öle?
oluyo mu öle?
(bkz: yeni gelmedim geri geldim)
Severiz iyi kızdır.
Harbiden ya, böyle efendi efendi kavga mı edilir. Ben daha sabah 4-5 yazara top oldukları imasında bulundum.
(bkz: Aburige)
o edat buraya gelecek dedim !
kavganın nesini beğenmediniz çok güzel kavga tam benlik. ilgiyle takip ediyorum. "edat" yerine "ilgeç" de diyebilirsiniz onu da seviyorum ben. "da"yı nasıl ayrı yazdım görüyorsunuz zaten bilgiliyimdir ben biraz bu konularda.
https://youtube.com/short...vcMyw?si=awsNaAfE_QQP9xbp
https://youtube.com/short...vcMyw?si=awsNaAfE_QQP9xbp
Ya 90’lar ecevit, erbakan kavgası gibi. Birbirlerine beyefendi, hanfendi demeli laf sokacaklar neredeyse. Biz alıştık modern siyasetçilerin mahalle ağzına. Böyle çok düşük seyir zevki.
Oğlum çok kibarlar lan, birbirlerine laf sokup, beni de artılamayı atlamıyorlar.ihihi
Ay ölcem. Şapşikler ya.
Ay ölcem. Şapşikler ya.
ifşalama çaylak yersin.
Sayemde kavga bitti bi de bana mikser derler.
Bu seviyeli kavga beni çok rahatsız etti.
28 mi? 28 de ne var ayol ben o yaşta deli gibi itlik yapıyordum.
Yani bik bik’çim itliği bırakmış gibi konuşman. ihihi
Şimdi izleyin mıknatıs ve abridge. Bik bik’le nasıl dalıyoruz birbirimize.
Şimdi izleyin mıknatıs ve abridge. Bik bik’le nasıl dalıyoruz birbirimize.
arkadaşlar biraz sert konulara geçmenin vakti gelmedi mi gerçekten? "yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız? liberalsiniz diye yorumluyorum tatlı su imlacıları.
28 yaşında dipdiri bir kadın olduğunu öğrendiğim yazar. Sağlık ve duva ile...
Sanki kavga etmiyorlar da yorum farkı programındaki emre kongar mehmet barlas gibi tartışıyorlar. Üslup ve seviye aynen bu
~~
"yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız?
~~
Tahminim şu yönde;
Yeşil biber kalıplaşmış bir birleşik sözcük değil çünkü biber derken genelde yeşil olanı kastediyoruz, ama diğerini rengini mutlaka belirterek söylüyoruz o nedenle de kalıplaşmış, evet.
"yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız?
~~
Tahminim şu yönde;
Yeşil biber kalıplaşmış bir birleşik sözcük değil çünkü biber derken genelde yeşil olanı kastediyoruz, ama diğerini rengini mutlaka belirterek söylüyoruz o nedenle de kalıplaşmış, evet.
yandaş oldun şimdi de. bazı şeylere boyun eğecek sebepler bulmak yerine karşı gelmeyi öğrenmemiz gerekiyor artık. asıl yeşil biberler kalıplaşmış. yeşil biberler geçen seneye kadar birleşikti. şimdiye kadar kalıplaşmıştı da ne zaman kalıplarını kırdı bunlar? yeşil zeytini yeşil soğanı ayırırken onu da ayırdılar sırf yeşil diye... kırmızıbiberi unuttular. kabul edilemez.
konu biberler değil.
konu biberler değil.
Dünyanın en sıkıcı kavgası değil miydi? Biz şakalaşırken daha çok hakaret ediyoruz şahsen.
Etkileşmeyin şununla ya..
aman tamam etkileşmeyiz yemedik başlığını.
Sessizce gitmiş yeniden. On ikinci nesil silik
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar