bugün
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- yengeyi götürmek3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yılmaz güney5
- velvet5
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 2026 dünya kupası19
- sırrı süreyya önder2
- gulmekicinyaratilmis4
- futbol12
- utku gümrükçü6
- ioçk kızmış beyler4
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- vurdurmak özgürlüktür2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
Temmuzda 28 yaşına gireceğim.
Hiç sözlenmemiş hiç nişanlanmamış hiç evlenmemiş,
Sigarası, alkolü, nargilesi, barı pub'u, kulübü... olmayan,
Evden işe, işten eve gidip gelen bir kız kurusuyum; taliplerimi bekliyorum o zaman. *
Hiç sözlenmemiş hiç nişanlanmamış hiç evlenmemiş,
Sigarası, alkolü, nargilesi, barı pub'u, kulübü... olmayan,
Evden işe, işten eve gidip gelen bir kız kurusuyum; taliplerimi bekliyorum o zaman. *
Gidip gelip beni dövüyor manyak.
Ne yaptım sana be.
Kendi halimde takılıyorum işte alla allaaaa.
Ayrıca Temmuzda doğum günü varmış.
Bi elbise hediye edeyim aramızdaki buzlar erisin..
Ne yaptım sana be.
Kendi halimde takılıyorum işte alla allaaaa.
Ayrıca Temmuzda doğum günü varmış.
Bi elbise hediye edeyim aramızdaki buzlar erisin..
Saçlarını kestirmiş yazardır.
Saçlarımın rengini sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Allah tarafından verilmiş. Evet.
Edit: hepinizi açık oyladım arkadaşlar.
Arkadaş, annesinden alışkın tabii sokak köpeği rengine ama beni, annesiyle karıştırmasın.
(img:#2422936)
Saçlarımın rengini sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Allah tarafından verilmiş. Evet.
Edit: hepinizi açık oyladım arkadaşlar.
Arkadaş, annesinden alışkın tabii sokak köpeği rengine ama beni, annesiyle karıştırmasın.
(img:#2422936)
güzel olmuş, yakışmış abridgeeeee hanım.
ağzını niye kapattın?
Ya truesfjhs...
En sevdiğim saç modeli olabilir ya.
Bence çok doğru bir karar olmuş.
Beğenmeyen olursa birlikte döveriz mühim değil..
Bence çok doğru bir karar olmuş.
Beğenmeyen olursa birlikte döveriz mühim değil..
Pardon aborjin hanım, eğer düşünürseniz giresunlu bir arkadaşımıza münsaip bir eş arıyoruz da? Ne dersiniz, olur mu bu iş?
saçlarınız o kadar güzel olmuş ki yani gözüm saçınızda kaldı.
rica etsem gözümü geri alabilir miyim ?
pandela'ya çakarken karıştırmamam lazım da.
rica etsem gözümü geri alabilir miyim ?
pandela'ya çakarken karıştırmamam lazım da.
yabancı bir şarkı gibi
1 hafta sonra işinden istifa edecek olan yazar. istafa etme sebebim de; iş yerinde yapılan kayırma ve mobbing'ler.
Baayaan istersen söyle biz nickaltini uplayalim.
arada beni açık oyluyor ya aklım gidiyor amk. elim ayağım boşalıyo napacağımı bilemiyom.
abi deme.
Niye yükseldiniz lan kuma mı sıçacaksınız.
işinde gücünde emekçi bir hatun kişisi. işiyle ilgili son yaşadığı durum mobbinge girer, yasal olarak hakkını arayabilir sanırım…
evlensenize true
açık oylama belki evlilik teklifidir ?
bence yakışırlardı
açık oylama belki evlilik teklifidir ?
bence yakışırlardı
hayırlısı karşiim.*
Kedi noldu kedi.
Seviştim, demedim; sevişmelerden sonra midye yenir, dedim.
işten 19.00'da çıktım, canım midye çekti ve gittim yedim.
Yakında 28 olacağım, Bunun hesabını veriyorum.
True, kendine hayat edin ya da iş bul, çalış.
Edit: 28 yaşında, bekar, üniversite mezunu, kendi parasını kazanan bi' kızım; sevişebilirim de. Bunun için kimsenin onayına ihtiyacım yok.
işten 19.00'da çıktım, canım midye çekti ve gittim yedim.
Yakında 28 olacağım, Bunun hesabını veriyorum.
True, kendine hayat edin ya da iş bul, çalış.
Edit: 28 yaşında, bekar, üniversite mezunu, kendi parasını kazanan bi' kızım; sevişebilirim de. Bunun için kimsenin onayına ihtiyacım yok.
kıvırma abla. sevişmelerden sonra midye yenir diyosun. sonra midye yerken foto atıyon. ne demek oluyo bu?
True hiçbir şeyin olmayan kıza bile hesap soruyorsan sevgilin olsa fena olacak demekki. Allah sabırlar versin.
Turu haklı nonoşlar. Midye resmi atmak, sağol seviştim de geldim demeye gelir???!!!111
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar