bugün

abridgeeeee

arkadaşlar biraz sert konulara geçmenin vakti gelmedi mi gerçekten? "yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız? liberalsiniz diye yorumluyorum tatlı su imlacıları.
© copyright 2005 - 2026