bugün

abridgeeeee

kavganın nesini beğenmediniz çok güzel kavga tam benlik. ilgiyle takip ediyorum. "edat" yerine "ilgeç" de diyebilirsiniz onu da seviyorum ben. "da"yı nasıl ayrı yazdım görüyorsunuz zaten bilgiliyimdir ben biraz bu konularda.

https://youtube.com/short...vcMyw?si=awsNaAfE_QQP9xbp
© copyright 2005 - 2026