bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- kemal kılıçdaroğlu14
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- aldım kabul ettim9
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- yazarların hastalıkları2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- kurban2
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- pelin gümüşdağ2
- biraz osursak mı3
- yastığın soğuk tarafı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- ayrılığın 7 aşaması4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
(bkz: abberline is that you bro).
atarı yapıp gittin şimdi hiçbişey olmamış gibi güzel güzel yazalım.
oluyo mu öle?
oluyo mu öle?
(bkz: yeni gelmedim geri geldim)
Severiz iyi kızdır.
Harbiden ya, böyle efendi efendi kavga mı edilir. Ben daha sabah 4-5 yazara top oldukları imasında bulundum.
(bkz: Aburige)
o edat buraya gelecek dedim !
kavganın nesini beğenmediniz çok güzel kavga tam benlik. ilgiyle takip ediyorum. "edat" yerine "ilgeç" de diyebilirsiniz onu da seviyorum ben. "da"yı nasıl ayrı yazdım görüyorsunuz zaten bilgiliyimdir ben biraz bu konularda.
https://youtube.com/short...vcMyw?si=awsNaAfE_QQP9xbp
https://youtube.com/short...vcMyw?si=awsNaAfE_QQP9xbp
Ya 90’lar ecevit, erbakan kavgası gibi. Birbirlerine beyefendi, hanfendi demeli laf sokacaklar neredeyse. Biz alıştık modern siyasetçilerin mahalle ağzına. Böyle çok düşük seyir zevki.
Oğlum çok kibarlar lan, birbirlerine laf sokup, beni de artılamayı atlamıyorlar.ihihi
Ay ölcem. Şapşikler ya.
Ay ölcem. Şapşikler ya.
ifşalama çaylak yersin.
Sayemde kavga bitti bi de bana mikser derler.
Bu seviyeli kavga beni çok rahatsız etti.
28 mi? 28 de ne var ayol ben o yaşta deli gibi itlik yapıyordum.
Yani bik bik’çim itliği bırakmış gibi konuşman. ihihi
Şimdi izleyin mıknatıs ve abridge. Bik bik’le nasıl dalıyoruz birbirimize.
Şimdi izleyin mıknatıs ve abridge. Bik bik’le nasıl dalıyoruz birbirimize.
arkadaşlar biraz sert konulara geçmenin vakti gelmedi mi gerçekten? "yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız? liberalsiniz diye yorumluyorum tatlı su imlacıları.
28 yaşında dipdiri bir kadın olduğunu öğrendiğim yazar. Sağlık ve duva ile...
Sanki kavga etmiyorlar da yorum farkı programındaki emre kongar mehmet barlas gibi tartışıyorlar. Üslup ve seviye aynen bu
~~
"yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız?
~~
Tahminim şu yönde;
Yeşil biber kalıplaşmış bir birleşik sözcük değil çünkü biber derken genelde yeşil olanı kastediyoruz, ama diğerini rengini mutlaka belirterek söylüyoruz o nedenle de kalıplaşmış, evet.
"yeşil biber" ayrı yazılırken "kırmızıbiber"in birleşik yazılmasını konuşmayacak mısınız?
~~
Tahminim şu yönde;
Yeşil biber kalıplaşmış bir birleşik sözcük değil çünkü biber derken genelde yeşil olanı kastediyoruz, ama diğerini rengini mutlaka belirterek söylüyoruz o nedenle de kalıplaşmış, evet.
yandaş oldun şimdi de. bazı şeylere boyun eğecek sebepler bulmak yerine karşı gelmeyi öğrenmemiz gerekiyor artık. asıl yeşil biberler kalıplaşmış. yeşil biberler geçen seneye kadar birleşikti. şimdiye kadar kalıplaşmıştı da ne zaman kalıplarını kırdı bunlar? yeşil zeytini yeşil soğanı ayırırken onu da ayırdılar sırf yeşil diye... kırmızıbiberi unuttular. kabul edilemez.
konu biberler değil.
konu biberler değil.
Dünyanın en sıkıcı kavgası değil miydi? Biz şakalaşırken daha çok hakaret ediyoruz şahsen.
Etkileşmeyin şununla ya..
aman tamam etkileşmeyiz yemedik başlığını.
Sessizce gitmiş yeniden. On ikinci nesil silik
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar