bugün

galatasaray

bu sene küme düşen takıma bile yeniliyor. böyle devam ederlerse büyük sevaba girecekler... 2-1 kaybedilen mersin maçını meyhanede izledim. dilsiz galatasaraylı bi adam vardı dile gelecekti nerdeyse söverken. siiee seahh deyip durdu. yakında komple siktirin ulan ruhsuzlar der..

der yani. o azmi görüyorum galatasaray'da.. 3-5 maçtan sonra konuştururlar bu dilsizi.
© copyright 2005 - 2026