bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- göte giren şemsiye5
- 2026 dünya kupası32
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- paraguay3
- avustralya3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı7
- truesuzluk3
- türkiye10
- meksika3
- güney afrika4
- saraca finch house7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- haiti2
- iskoçya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- katar2
- star wars2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- güney kore3
entry'ler (1065)
kimin cumhuriyeti, kimin bayramı sorusunu akıllara getiren Taraf manşeti. ROJ TV'yi bile geride bırakacak seviyelerde. Enteresan...
http://www.taraf.com.tr/h...bayrami-ni-kutladilar.htm
http://www.taraf.com.tr/h...bayrami-ni-kutladilar.htm
gerçek anlamda pilot olmak bir miktar zordur. 70'lik rakıdan biraz daha fazlasını gerektirir. Sevmeden yapılamayacağını işin içine girmeden önce bilmek gerekir.
türk istihbaratı vs iran istihbaratı olması gereken başlık. zira askeri bir operasyon söz konusu değil.
çok değil murat karayılan'ın 4 gün önce tehdit ettiği ülke. sonuç, dün yakalandığı düşünülürse, 72 saatte olayı sonuçlandırabilme kapasitesindeki ülke şeklinde tanımlanabilir. eğer haber doğruysa, 3-4 hafta içerisinde yargılamayı tamamlayıp, vincin tepesinden poz verdirebilirler bahsi geçen şahsiyeti.
kanal 24, tgrt vb. kanallardaki yorumcular nedenini anlayamadığım şekilde pek bir üzülmüşler bu duruma, çok kötü oldu diyorlar. vardır bir bildikleri diyorum, ve kanalı değiştiriyorum.
kanal 24, tgrt vb. kanallardaki yorumcular nedenini anlayamadığım şekilde pek bir üzülmüşler bu duruma, çok kötü oldu diyorlar. vardır bir bildikleri diyorum, ve kanalı değiştiriyorum.
fenerbahçe bank asya 1. lige düşürülürse, yayıncı kuruluş doğal olarak tekrar ihale isteyecektir, aynı zamanda federasyon da bank asya ihalesini yeniden yapmak isteyecektir. Bank Asya liginin ihale bedeli muhtemelen daha yüksek çıkacaktır ve başlıktaki önermenin doğruluğu ortaya çıkacaktır.
Bunun büyüklükle, küçüklükle, ego ile alakası da yoktur zira olay tamamen taraftarının bir takıma desteğidir.
Bugün evinde Digitürk olan taraftarları oranlarsanız veya gazete alan taraftar oranına bakarsanız veya kombine bilet alan taraftar oranına bakarsanız veya takımının lisanslı ürününe harcanan para miktarlarını kıyaslarsanız bu sonuç kendini yine gösterecektir.
Bu yüzdendir, kulüpler birliği Fenerbahçe'nin şike yaptığı ortaya çıkarsa bile düşürülmesin şeklinde fikir beyan etmişlerdir. Zira burada fenerbahçe kadar olmasa da onların da ciddi bir gelir kaybına uğrayacağı aşikar.
Bunun büyüklükle, küçüklükle, ego ile alakası da yoktur zira olay tamamen taraftarının bir takıma desteğidir.
Bugün evinde Digitürk olan taraftarları oranlarsanız veya gazete alan taraftar oranına bakarsanız veya kombine bilet alan taraftar oranına bakarsanız veya takımının lisanslı ürününe harcanan para miktarlarını kıyaslarsanız bu sonuç kendini yine gösterecektir.
Bu yüzdendir, kulüpler birliği Fenerbahçe'nin şike yaptığı ortaya çıkarsa bile düşürülmesin şeklinde fikir beyan etmişlerdir. Zira burada fenerbahçe kadar olmasa da onların da ciddi bir gelir kaybına uğrayacağı aşikar.
sansasyon yaratmak istemiyorsa, ki liseli nesilden gelmiyor, cuckold yaşam tarzını benimsemiş yazardır.
babasından intikam almaya çalışan şahsiyet. haşmet babaoğlu ve ali taran bunun göstergesi. ikisinin de ünlü ve babası yaşında olması, neco'nun damarına basma ve annesinin intikamını alma içgüdüsüyle yapılmış hareketler. lakin neco her ikisinde de kızına destek olarak, bu duyguyu yaşamasına imkan tanımadı. dolayısıyla yakın zamanda sonlanması muhtemel bir evliliğe imza atacak olan kimse.
ucunun, vücut ekseniyle minimum 95 derece yaptığı memedir.
(bkz: Mühendisi 100 metreden tanımak)
(bkz: Mühendisi 100 metreden tanımak)
ilk gün sonunda izlenimlerim:
buzz ve wave ile kıyaslanamayacak olan oluşumdur. tam olarak ne olduğunu çözemedim ama sadece facebook'a rakip olarak görülmemelidir. Sadece Circles platformu bu yapıyla eşleştirilebilir. Yeterli sayıda kullanıcıya ulaşması durumunda; gerek geçişler, gerekse hız bakımından facebook'u ezer geçer. Kısaca özetlemek gerekirse, facebook internet explorer ise, google plus'ın circles platformu chrome'dur. Hemen hemen aynı özelliklere sahip olsada, arayüz ve hız facebook'la karşılaştırmaya bile değmez, bariz bir google plus üstünlüğü söz konusu.
görüntülü konuşmaya olanak tanıyacak olan hang out platformunu henüz denemedim, deneyince onunla ilgili de görüşlerimi belirtirim ama söylediğim gibi, google plus sadece bir sosyal medya platformu değil, aynı zamanda bir isviçre çakısı ya da beşi bir yerde kıvamında.
Google account'uyla entegre olması cloud felsefesinin sonuna kadar kullanılmasına olanak sağlamakta. Ayrıca türkçe arayüzü olmaz ise facebook gibi apaçi dolma olasılığı azalır kanaatindeyim.
son olarak android market'te uygulaması mevcut olmasına karşın sadece abd'de aktiftir. TR'ye gelmesi zaman alabilir. App Store için yakında diyorlar, daha henüz oluşum aşamasında.
Şimdilik bu kadar..
buzz ve wave ile kıyaslanamayacak olan oluşumdur. tam olarak ne olduğunu çözemedim ama sadece facebook'a rakip olarak görülmemelidir. Sadece Circles platformu bu yapıyla eşleştirilebilir. Yeterli sayıda kullanıcıya ulaşması durumunda; gerek geçişler, gerekse hız bakımından facebook'u ezer geçer. Kısaca özetlemek gerekirse, facebook internet explorer ise, google plus'ın circles platformu chrome'dur. Hemen hemen aynı özelliklere sahip olsada, arayüz ve hız facebook'la karşılaştırmaya bile değmez, bariz bir google plus üstünlüğü söz konusu.
görüntülü konuşmaya olanak tanıyacak olan hang out platformunu henüz denemedim, deneyince onunla ilgili de görüşlerimi belirtirim ama söylediğim gibi, google plus sadece bir sosyal medya platformu değil, aynı zamanda bir isviçre çakısı ya da beşi bir yerde kıvamında.
Google account'uyla entegre olması cloud felsefesinin sonuna kadar kullanılmasına olanak sağlamakta. Ayrıca türkçe arayüzü olmaz ise facebook gibi apaçi dolma olasılığı azalır kanaatindeyim.
son olarak android market'te uygulaması mevcut olmasına karşın sadece abd'de aktiftir. TR'ye gelmesi zaman alabilir. App Store için yakında diyorlar, daha henüz oluşum aşamasında.
Şimdilik bu kadar..
bu zamana kadar kurulan onlarca türk devletinin devlet bile olamadan yıkıldığı bir coğrafyada ve yapıda, kurduğu strateji ve yarattığı kurumsal yapıyla 600 yıl süren bir imparatorluğun temelini atan birinci murat'tır. Ne yazık ki tarih kitapları savaş, fetih, ganimet temeline dayandırıldığından, kendisinin kıymeti bizler tarafından pek anlaşılamamıştır. neyse ki yabancı tarihçiler var da, onlar sayesinde adam gibi tarihi hala öğrenebiliyoruz.
(bkz: lord kinross)
(bkz: lord kinross)
istanbul'un avrupa yakasından bir telefon verilebilirse çok memnun olacağım taksi çeşididir.
Uzak durulması gereken alışveriş sitesidir. Kargoya verdiği siparişi istanbul içine 8 günde ulaştıramayan sitedir. Sebep adres yetersizliğiymiş. 5 yıldır sistemde kayıtlı olan bu adrese sayısız siparişi ulaştırabiliyorsun da şimdi nasıl yetersiz oluyor? Müşteri olarak ben ne yapabilirim, adresime ekstradan 3-5 cadde isimi daha mı eklemem gerek, yoksa uydu fotosu mu göndermem gerek yeterli hale gelebilmesi için, bilemedim.
işin kötüsü iptal ya da iade de kabul etmiyorlar, verdiğimiz paranın üzerine soğuk suyu içmek zorunda bırakan site. Şahsıma pahalı bir ders vermiş olan sitedir. Demek ki neymiş, bir daha yanına yaklaşmamak gerekmiş.
işin kötüsü iptal ya da iade de kabul etmiyorlar, verdiğimiz paranın üzerine soğuk suyu içmek zorunda bırakan site. Şahsıma pahalı bir ders vermiş olan sitedir. Demek ki neymiş, bir daha yanına yaklaşmamak gerekmiş.
Üstüme alınmasam da etrafımda gördüklerime dayanarak, kısa yanıtlarla cevaplandırılabilecek olan sorulardır, şöyle ki:
1-neden aklınız hep cinsellikte?
Fizyolojik
2-neden güzel bir kız gördüğünüzde hedefiniz tavlamak oluyor?
1.Sorunun ana fikrinden ötürü
3-neden kendinizi hep zengin göstermeye çalışıyorsunuz?
2. Sorudaki eylemi gerçekleştirmenin en önemli ön şartı
4-kendini beğenmiş tavırlarınızdan neden vazgeçmiyorsunuz?
2. Sorudaki eylemi gerçekleştirmek maksadı
5-kıskançlık ayaklarına girip neden kızları ezmeye çalışıyorsunuz?
4. Sorudaki eylemin doğal sonucu
6-yalan söylemeyi beceremediğiniz halde neden bu huyunuzdan vazgeçmiyorsunuz?
11. sorunun cevabının evet olması (11.soru unutulmuş, herhalde şöyle olacaktı: Mal mısınız?)
7-nasıl oluyorda duygusuz olabiliyorsunuz?
1. sorunun cevabı aynen yapıştırılabilir.
8-bir kızdan ayrıldıktan hemen sonra nasıl bir başkasıyla birlikte olabiliyorsunuz?
1.sorudaki eylemin 1.sorudaki cevap dolayısıyla yarattığı sonuç nedeniyle
9-futboldan ne zaman vazgeçeceksiniz?
Joker hakkı
10-yakışıklı erkeklere neden sayıp sövüyorsunuz?
5. soruyu sormanız nedeniyle
Edit: cevapların mantıksızlığına dem vurulmuş, haklılar tabi sorular çok mantıklıydı.
1-neden aklınız hep cinsellikte?
Fizyolojik
2-neden güzel bir kız gördüğünüzde hedefiniz tavlamak oluyor?
1.Sorunun ana fikrinden ötürü
3-neden kendinizi hep zengin göstermeye çalışıyorsunuz?
2. Sorudaki eylemi gerçekleştirmenin en önemli ön şartı
4-kendini beğenmiş tavırlarınızdan neden vazgeçmiyorsunuz?
2. Sorudaki eylemi gerçekleştirmek maksadı
5-kıskançlık ayaklarına girip neden kızları ezmeye çalışıyorsunuz?
4. Sorudaki eylemin doğal sonucu
6-yalan söylemeyi beceremediğiniz halde neden bu huyunuzdan vazgeçmiyorsunuz?
11. sorunun cevabının evet olması (11.soru unutulmuş, herhalde şöyle olacaktı: Mal mısınız?)
7-nasıl oluyorda duygusuz olabiliyorsunuz?
1. sorunun cevabı aynen yapıştırılabilir.
8-bir kızdan ayrıldıktan hemen sonra nasıl bir başkasıyla birlikte olabiliyorsunuz?
1.sorudaki eylemin 1.sorudaki cevap dolayısıyla yarattığı sonuç nedeniyle
9-futboldan ne zaman vazgeçeceksiniz?
Joker hakkı
10-yakışıklı erkeklere neden sayıp sövüyorsunuz?
5. soruyu sormanız nedeniyle
Edit: cevapların mantıksızlığına dem vurulmuş, haklılar tabi sorular çok mantıklıydı.
uçurumun kenarındaki frenleri boşalmış bir ülke için çok gerekli bir partidir o zaman.