bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- kuran-ı kerim3
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- dünya12
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- insan5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- almanya6
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- anın görüntüsü22
- opel frontera2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- velvet28
neden entry'sini sildiğini merak ettiğim sözlük kurucusu.
la onların burada adamı var senin orada adamın yok mu sanıyorsun reis.
ver izni uludağ sözlük ve inci sözlük olarak bir gecede çökelim üstlerine.
ama cidden ismail neden siliyorsun lan ? bir açıklama yap girip seni savunacaktık entry sil yapmışsın.
yazdıklarında gram yanlış yoktu.
la onların burada adamı var senin orada adamın yok mu sanıyorsun reis.
ver izni uludağ sözlük ve inci sözlük olarak bir gecede çökelim üstlerine.
ama cidden ismail neden siliyorsun lan ? bir açıklama yap girip seni savunacaktık entry sil yapmışsın.
yazdıklarında gram yanlış yoktu.
istatistiğini siktiğimin yazarı.
Ekşi de gundem olmuş uludağ sözlüğün sahibi.
Kendi entrysi yılın en beğenilen 3. Entry si. Konusu da eksi sözlük.
Ekşi deki yazar kardeşlerim haklı. Bende orada yazıyorum ama bi şey yazmadım zall hakkında.
Nihayetinde yanlışını farketmiş entryi silmiş.
Kendi entrysi yılın en beğenilen 3. Entry si. Konusu da eksi sözlük.
Ekşi deki yazar kardeşlerim haklı. Bende orada yazıyorum ama bi şey yazmadım zall hakkında.
Nihayetinde yanlışını farketmiş entryi silmiş.
korkudan ekşiyle ilgili olan entrysini silmiştir.
(bkz: tükürdüğünü yalamak)
sitenin admini bile ekşi yazarlarından yusuf yusuf oluyorsa biz boşa yazmayalım. ekşi yazarı uludağ adminine denkmiş onu gördük. yazıklar olsun isot.
edit: ekşideki yazarların yavşaklığını biliyoruz milleti karalamak konusunda ustalar ama zallın bunlara karşı dik durmasını beklerdim asıl bu entryi yazmamın nedeni odur. niyet okuyup insanlara iftira atacak olsam ekşide yazardım zaten.
(bkz: tükürdüğünü yalamak)
sitenin admini bile ekşi yazarlarından yusuf yusuf oluyorsa biz boşa yazmayalım. ekşi yazarı uludağ adminine denkmiş onu gördük. yazıklar olsun isot.
edit: ekşideki yazarların yavşaklığını biliyoruz milleti karalamak konusunda ustalar ama zallın bunlara karşı dik durmasını beklerdim asıl bu entryi yazmamın nedeni odur. niyet okuyup insanlara iftira atacak olsam ekşide yazardım zaten.
Tarkan'ın seni gidi fındık kıran parçası armağan edilesi yazar.
şu aralar ekşi'de fena bombalanan mod.
sözlüğün kurucusudur. lan o değil de şu herife şu an saldıranları görünce deli oldum lan. sarılasım geldi, kollarıma arasım geldi lan.
olum sadece ben giydiririm bu adama lan. abi siktirin gidin herifle aramda bağ oluşmuş bunu şimdi anladım lan. dokunmayın adama sikerim belanızı bak. netim bu konuda.
olum sadece ben giydiririm bu adama lan. abi siktirin gidin herifle aramda bağ oluşmuş bunu şimdi anladım lan. dokunmayın adama sikerim belanızı bak. netim bu konuda.
bazı silik karakterlerin özel hayatına saldırdığı insan.
insanların özel hayatlarını ifşa etmenin bir bedeli olmalı.
sana ne lan? size ne?
adam ister birileriyle mesajlaşır, ister mesajlaşmaz. ister buluşur ister buluşmaz.
sa-na-ne...
ki-me-ne...
sanki adam zorla tecavüz etmiş amk.
işte siz bu kadar insanlarsınız. ciğeriniz anca bu kadar eder...
lan zall, sen de bu işin peşini bırakırsan adam değilsin nazarımda.
insanların özel hayatlarını ifşa etmenin bir bedeli olmalı.
sana ne lan? size ne?
adam ister birileriyle mesajlaşır, ister mesajlaşmaz. ister buluşur ister buluşmaz.
sa-na-ne...
ki-me-ne...
sanki adam zorla tecavüz etmiş amk.
işte siz bu kadar insanlarsınız. ciğeriniz anca bu kadar eder...
lan zall, sen de bu işin peşini bırakırsan adam değilsin nazarımda.
halen suçu "tamamen" kanıtlanmamış, güç zehirlenmesi yaşayan ulu sözlük başganı.
ama o entryi neden sildin? mantıklı bir açıklama gelmediği sürece yaşananların doğru olduğu varsayımını yapmak durumundayız.
ayrıca seni eleştirenlerin, kadın yazarlarla yaşadığın "muhtemel" ilişkilere kafayı taktığını sanma. alan memnun, satan memnun ise kimseyi ilgilendirmez.
lakin adaletsizliğe, adam kayırmaya, ve kafasına göre takılan moderasyona artık bi ayar çek.
marka nasıl yönetilir hakkında bilgin yoksa; bana mesaj at, söz sana bedava yardımcı olacağım.
ama o entryi neden sildin? mantıklı bir açıklama gelmediği sürece yaşananların doğru olduğu varsayımını yapmak durumundayız.
ayrıca seni eleştirenlerin, kadın yazarlarla yaşadığın "muhtemel" ilişkilere kafayı taktığını sanma. alan memnun, satan memnun ise kimseyi ilgilendirmez.
lakin adaletsizliğe, adam kayırmaya, ve kafasına göre takılan moderasyona artık bi ayar çek.
marka nasıl yönetilir hakkında bilgin yoksa; bana mesaj at, söz sana bedava yardımcı olacağım.
serkan inci ile takıla takıla baya değişmiş admin.
Sik sok yazarları barındırıp beni 15-20 gün çaylak yapmasaydın seni orada savunurdum ama.. Sen buna değmezsin karşiim..
Edit: sik sok
Edit: sik sok
eksisozluk'te kalpsiz nickli bir yazar tarafından eleştirilen zat.
--spoiler--
biz de sözlük yönetiyoruz demiş, haklı ! yönettiği sözlükte yıllarca yönetici olarak görev yaptım. benimle beraber görev yapan ve aynı zamanda fake hesapla troll'lük yapıp sözlüğün hitini artırmaya çalışan arkadaşlarım da vardı. ve bunlar zall'ın kontrolü dahilinde olan işleyişlerdi. bunu en iyi bilen kişi zall'dır. kaldı ki 2 büyük sözlüğü yönettiğini beyan eden bu kardeşimiz internet dünyasının ilk kullanıcılarını da (tabiri caizse o ilk tayfayı ve o tayfanın siyasi düşünce yapısını) biliyor olmalıydı. o günkü azınlık ile bugünkü çoğunluk arasında düz mantık yürütüp "2000 yılında 10.000 kişilik internet kullanıcısından 9.000'i ateist ve solcu idi, o zaman 2016'da 10.000.000 kullanıcının demek ki 9.000.000 tanesi ateist ve solculardan oluşmalıydı" şeklinde bir orantı kurup " ama neden ekşi sözlük'te bu hesap şuan geçerli değil yhaaa" şeklinde bir düşünce içerisine girmiş olması kendisinin zaten ne derece zeki bir adam olduğunun adeta göstergesi olmalıdır.
--spoiler--
--spoiler--
biz de sözlük yönetiyoruz demiş, haklı ! yönettiği sözlükte yıllarca yönetici olarak görev yaptım. benimle beraber görev yapan ve aynı zamanda fake hesapla troll'lük yapıp sözlüğün hitini artırmaya çalışan arkadaşlarım da vardı. ve bunlar zall'ın kontrolü dahilinde olan işleyişlerdi. bunu en iyi bilen kişi zall'dır. kaldı ki 2 büyük sözlüğü yönettiğini beyan eden bu kardeşimiz internet dünyasının ilk kullanıcılarını da (tabiri caizse o ilk tayfayı ve o tayfanın siyasi düşünce yapısını) biliyor olmalıydı. o günkü azınlık ile bugünkü çoğunluk arasında düz mantık yürütüp "2000 yılında 10.000 kişilik internet kullanıcısından 9.000'i ateist ve solcu idi, o zaman 2016'da 10.000.000 kullanıcının demek ki 9.000.000 tanesi ateist ve solculardan oluşmalıydı" şeklinde bir orantı kurup " ama neden ekşi sözlük'te bu hesap şuan geçerli değil yhaaa" şeklinde bir düşünce içerisine girmiş olması kendisinin zaten ne derece zeki bir adam olduğunun adeta göstergesi olmalıdır.
--spoiler--
ekşideki bir mahalle yazarı kendisine şu şekilde çemkirmiş,
bu ne lan? arkadaş bu nasıl bir mahalle ağzıdır, dedikoducu karılar gibi bir de şu adresten ulaşılabilir diye link vermiş. şaka gibi.
her fırsatta özgürlük diye ağlayıp sonra birinin özel hayatına hunharca saldırmaları zaten ekşi kitlesinin her zaman yaptığı bir şey ve riyakarlıklarının da en büyük kanıtı. bu nasıl bir rezilliktir ya?
yıllar evvel başta sözlükte de birine bu tarz suçlamalar yapılmıştı. yok kızın tekine şarkı göndermiş de, yok asılmış da, kız yüz vermeyince sözlükten uçurulmuş da vs vs. ekşi'de böyle bir karalama kampanyası başlamıştı. moderatör de çıkıp paşalar gibi, ulan internete girerken ne içiyorsanız aynısından istiyorum, dedi kapandı gitti konu.
bu olaylar sebebiyle mi yazılarını sildi bilmiyorum ama keşke silmeseydi. ha benim işime gelir, otomatik olarak 2. sıraya yükseldim nihayetinde ama keşke yapmasaydı.
bu ne lan? arkadaş bu nasıl bir mahalle ağzıdır, dedikoducu karılar gibi bir de şu adresten ulaşılabilir diye link vermiş. şaka gibi.
her fırsatta özgürlük diye ağlayıp sonra birinin özel hayatına hunharca saldırmaları zaten ekşi kitlesinin her zaman yaptığı bir şey ve riyakarlıklarının da en büyük kanıtı. bu nasıl bir rezilliktir ya?
yıllar evvel başta sözlükte de birine bu tarz suçlamalar yapılmıştı. yok kızın tekine şarkı göndermiş de, yok asılmış da, kız yüz vermeyince sözlükten uçurulmuş da vs vs. ekşi'de böyle bir karalama kampanyası başlamıştı. moderatör de çıkıp paşalar gibi, ulan internete girerken ne içiyorsanız aynısından istiyorum, dedi kapandı gitti konu.
bu olaylar sebebiyle mi yazılarını sildi bilmiyorum ama keşke silmeseydi. ha benim işime gelir, otomatik olarak 2. sıraya yükseldim nihayetinde ama keşke yapmasaydı.
vantilatör gibi admin.
sürekli dönmelerde amk...
sürekli dönmelerde amk...
çapkınlık yaptığı için suçlanan sözlüğün ağası. siz yapamıyorsunuz diye adamı gömmeyin lan.
efenim kendisiyle ilgili bir anımı anlatmak isterim yüksek müsaadenizle. sadasd şaka şaka.
adam özelinde ne halt yerse yer dedik diye bağnaz olan biz oluyoruz. adamın moderatörlüğünü, yönetimini falan eleştirirsiniz eyvallah. ama mal gibi çıkıp da ''işte o sözlük karılarına yavşayan sözlük sahibi'' diye adamı linç etmeye kalkmazsınız amk.
tam da böyle nası çemkirme havamdayım. valla sabaha kadar hepinizi yolarım burda yine de zall'ı yedirmem assdad.
adam özelinde ne halt yerse yer dedik diye bağnaz olan biz oluyoruz. adamın moderatörlüğünü, yönetimini falan eleştirirsiniz eyvallah. ama mal gibi çıkıp da ''işte o sözlük karılarına yavşayan sözlük sahibi'' diye adamı linç etmeye kalkmazsınız amk.
tam da böyle nası çemkirme havamdayım. valla sabaha kadar hepinizi yolarım burda yine de zall'ı yedirmem assdad.
hiç de öyle şey olmayandır.
edit: harbiden sol frame'de görünüyormuş artık.
edit: harbiden sol frame'de görünüyormuş artık.
https://www.youtube.com/watch?v=DmAkYL7lRFI şurada size en itici hangisi geliyorsa o'dur. sözlük kurup zerre yönetemeyen, yazar alım kriteri olmayan, ekşi sözlüğe kendisi yazar olamayacakken sürekli bok atan, kendi yazdığı entry eleştirilince silen, sözünün arkasında durmayan, kendi sözlüğü troll kaynamasına rağmen bundan memnuniyet duyan, sözlüğü bilgi paylaşmak ve asıl işlevini getirmek yerine sürekli çalıntı başlıklarla doldurulan, sözlüğünde girdi içeriği 10 kelimeyi geçmeyen, kızlardan aşırı hoşlandığı izlenimi veren, sözlük yönettiğini zanneden koskoca bir dramdır kendisi.
zamanında kendi "yönettiği" sözlükte fake hesap kullanmışlığı vardır. işte budur.
edit: zall diyim, niye senin sözlük ülke gündemine katkı sunmuyo diyim, ama başga sözlükler de var diyi. bagh bagh demek başka sözlükler olmasa ahahahahahahahaha.
zamanında kendi "yönettiği" sözlükte fake hesap kullanmışlığı vardır. işte budur.
edit: zall diyim, niye senin sözlük ülke gündemine katkı sunmuyo diyim, ama başga sözlükler de var diyi. bagh bagh demek başka sözlükler olmasa ahahahahahahahaha.
benim yazar olduğumu duyuran uludağ sözlüğün en baba Adamı diyebilriz.. *
Linç edilen mod.
Kadın yazarlara verilen imtiyazlar konusunda haklılar. Sırf bir yazarı sinir ettim diye defalarca çaylak yapıldığımı bilirim. Ki o kişi de bunu bana itiraf etmiştir.
Bunun dışındaki mevzularda, özellikle özelin ifşası konusunda ayıp etmişler. Zamanında ben de yöneticiydim diyen şahsın zall'ı yaptıklarından dolayı eleştirme hakkı yok benim nezdimde. O neyse sen de osun çünkü. Beraber yürüttünüz bu işleri.
Kadın yazarlara verilen imtiyazlar konusunda haklılar. Sırf bir yazarı sinir ettim diye defalarca çaylak yapıldığımı bilirim. Ki o kişi de bunu bana itiraf etmiştir.
Bunun dışındaki mevzularda, özellikle özelin ifşası konusunda ayıp etmişler. Zamanında ben de yöneticiydim diyen şahsın zall'ı yaptıklarından dolayı eleştirme hakkı yok benim nezdimde. O neyse sen de osun çünkü. Beraber yürüttünüz bu işleri.
Zoru görünce geri vites yapan mod.
Yapmayacaksın arkadaş, silmeyeceksin o entryi, gerekirse yuvarlak bir açıklama yapacaksın, üç beş Yandaş bulup açıklama başlığı Altında algı yaratacaksın. Ama geri vites yapmayacaksın. Yoksa tefe koyar oynarlar müdür.
Yapmayacaksın arkadaş, silmeyeceksin o entryi, gerekirse yuvarlak bir açıklama yapacaksın, üç beş Yandaş bulup açıklama başlığı Altında algı yaratacaksın. Ama geri vites yapmayacaksın. Yoksa tefe koyar oynarlar müdür.
30 saniyelik konuşmasının 20 saniyesi ııııııı olan insan. gelişmeler yerinde sürekli paylaşılan sosyotrend programına biraz gözderdirmek suretiyle vardığım sonuçtur. adam sanki bi kelimeyi bitirmeden diğerini düşünemiyor gibi konuşuyor. kelimeyi söylüyor hafif bir ııı efekti ardından bir sonraki kelimeyi söylüyor. hızlı konuşmaya çalıştığından olabilir diye düşünüyorum. veya heyecanda olabilir. tavsiye vermek bana düşmez lakin biraz daha yavaş konuşup arada ııı sesi vermezse tane tane konuşuyo havasında olur.
çeşitli mahfillerde hakkında ''insan hiç kendi yazarını şeyapar mı beyefendiciğim'' nidaları dolanan sözlük sahibi. yazar olmak için gelenlerin gazozuna ilaç mı atıyormuş acep?
sözlüğün magazin ihtiyacına ilaç gibi gelmiştir. aman biri lince maruz kalmayıversin. rahat bırakın la şu adamı artık. sanki hepiniz baskı altında mükemmel kararlar alıyormuş, hiç hata yapmıyormuş gibi konuşmayın. insan neticede. yaptığının yanlış olduğunu düşünmüş ki canlandırmış işte entry i. uzatmayın.
dağılın arkadaşım şurdan. siee. yallah.
dağılın arkadaşım şurdan. siee. yallah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar