bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
Nasıl bill gates oldum adlı kitabı yakında raflarda olacak yazar. Büyük hissediyorum.
Moderator diye nitelendirdigin adamlari degistirmen lazim.
iyi anlatmışsın, güzel anlatmışsın da kime anlatıyorsun moruk?
en son birkaç saat önce cevval bir "moderatör" ifşa başlıklarından birine çılgın adikari sözlüğü coşturuyor diye entry girmiş.
adamlar mahkemelik olmayalım da ne "sik" yerse yesin ibneler düsturu ile yönetiyor sözlüğü, seviye meviye hak getire.
don kişot'luk kasmanın da bir anlamı yok, siktir etmek lazım artık bazı şeyleri.
en son birkaç saat önce cevval bir "moderatör" ifşa başlıklarından birine çılgın adikari sözlüğü coşturuyor diye entry girmiş.
adamlar mahkemelik olmayalım da ne "sik" yerse yesin ibneler düsturu ile yönetiyor sözlüğü, seviye meviye hak getire.
don kişot'luk kasmanın da bir anlamı yok, siktir etmek lazım artık bazı şeyleri.
gelişmeler bölümünün ırzına geçmiş kişi. arkadaş anladık bir program yapıyorsunuz da bunu sürekli duyurmanıza gerek yok ki. zira bu bir gelişme de değil. rutin sikimsonik bir program.. yeter artık ya. ortamın sahibisin eyvallah ama bokunu çıkartma lütfen.
sözlük ile program arasında barter mı yapıyorsunuz anlamadım ki..
ciddi bir gelişme olunca yaz. efendi ol iki dakika.
edit: lan olum başlığı engellemişsiniz. harbi sizde bir sorun var. insan kendi başlığını engeller mi? neyi saklamaya çalışıyorsunuz ki?
sözlük ile program arasında barter mı yapıyorsunuz anlamadım ki..
ciddi bir gelişme olunca yaz. efendi ol iki dakika.
edit: lan olum başlığı engellemişsiniz. harbi sizde bir sorun var. insan kendi başlığını engeller mi? neyi saklamaya çalışıyorsunuz ki?
sosyotrend de üstad-ı azam serkan inci ve kendisinin muhteşem tespitlerini kelime kelime alıp ortamlarda kendim yapmış gibi kullanıyorum. bilgin olsun usta.
artık profil resmini değiştirmesi gereken adam gibi adam.
Hem yazarlara maaş vermeyen hem de utanmadan bitcoin isteyen birinci nesil mod.(#30462623)
"arkadaşlar sosyotrend programının yeni bölümünü buradan izleyebilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=zbhk_eqxpe4 "
Bugün sosyotrendi gelişmelerden değil başlıktan duyurarak bizleri şaşırtan tırt admin..
arkadaşlar sosyotrend programının yeni bölümünü buradan izleyebilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=ndf4bkhpom8
sosyotrend'in gelişmelerde reklamını yaparak bokunu çıkarmayı başarmış zattır. abi yeter artık izlenmiyor işte niye zorluyorsun?
kişisel çıkarları uğruna küfürlü entryleri tutan ancak küfür içermeyen entryleri abul subuk bahanelerle sildiren site sahibi.
Chpli belediyelere benzettiğim mod.
- yeni server hızlı dedim dedim inanmadınız..
- arkadaşlar düzeldi
- teknik bir arıza var helicopter game oynayın
Vs.
- yeni server hızlı dedim dedim inanmadınız..
- arkadaşlar düzeldi
- teknik bir arıza var helicopter game oynayın
Vs.
moonlight sonata'dan ricamdır, bu arkadaşa dilbilgisi öğretsin.
rus'lar ne evlâdım, ruslar o ruslar.
rus'lar ne evlâdım, ruslar o ruslar.
şu anki hali
- cyka ulan cyka :(
- cyka ulan cyka :(
(img:#928020)
https://twitter.com/srkni...status/681808055047172096
anıtkabir'i ziyaret edip maneviyat tazelemiş adam.
sözlükte bilumum pkk sempatizanını silme, tık geliyor diye müsamaha göster sonra git ankaralara maneviyat tazele. o da iyiymiş be kanka.
anıtkabir'i ziyaret edip maneviyat tazelemiş adam.
sözlükte bilumum pkk sempatizanını silme, tık geliyor diye müsamaha göster sonra git ankaralara maneviyat tazele. o da iyiymiş be kanka.
Tamam, ok.
Sosyotrend güzel tv yıldızı olmak daha da güzel, ama profesyonellesirken görüyorum ki sözlükteki sıkıntıların giderilmesi namına hala hiçbirşey yapılmıyor.
http://www.uludagsozluk.c...ine-verdi%C4%9Fi-konular/
Hacı sen bu iş için mayiş ödemiyor musun?
Yazık değil mi parana?
Sokakta mı topluyon sen parayı?
Yoksa burayı kendi haline mi bıraktın.
Bizim iş dünyasının yazılı olmayan bir kuralı var hatırlatmak isterim.
"Geldiği yeri unutan patron batmaya mahkumdur. "
Öptüm kib Bye. Aeo.
Sosyotrend güzel tv yıldızı olmak daha da güzel, ama profesyonellesirken görüyorum ki sözlükteki sıkıntıların giderilmesi namına hala hiçbirşey yapılmıyor.
http://www.uludagsozluk.c...ine-verdi%C4%9Fi-konular/
Hacı sen bu iş için mayiş ödemiyor musun?
Yazık değil mi parana?
Sokakta mı topluyon sen parayı?
Yoksa burayı kendi haline mi bıraktın.
Bizim iş dünyasının yazılı olmayan bir kuralı var hatırlatmak isterim.
"Geldiği yeri unutan patron batmaya mahkumdur. "
Öptüm kib Bye. Aeo.
yeni yılın ilk entrylerine yine gazoz ısmarlayacak mı merak edilen.
hediye ver lan bize adminidir.
haydi zall. coştur.
haydi zall. coştur.
sol frameye nicki geliyor mu diye üzerinde deney yaptığım admindir.
şimdi çıkıyorum.
edit: ohşşş gelmiyormuş. ben geldim ama la. çok zevkliydi . akşama doğru bi daha gircem.
şimdi çıkıyorum.
edit: ohşşş gelmiyormuş. ben geldim ama la. çok zevkliydi . akşama doğru bi daha gircem.
ismail abidir .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar