bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız9
- mola4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- bir şeyler söyle4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- versuch2
- gitme diye yalvarmak6
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- velvet28
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
Ilk olarak soylemek istedigim, bu yazi sadece uludag sozluk icin degil tum sozlukler ve sosyal medyaya ithafen yazilmistir.
Bugunlerde acikça artmis oldugunu gordugumuz, özellikle eksi sozlukten elestirilerin linç edercesine yagmis oldugu kampanyalardir.
Her platformun kendine has kurallari, incelikleri, moderatorleri, adminleri, yazilimi, temasi olduğunu biliyoruz. Icerisindeki kullanicilar da bir hayli farkli olabiliyor ki tek bir sosyal platformun icinde bile binlerce cesit insan olabiliyor.
Uludag sozluk, eksi sozluk, inci sozluk, itu sozluk ve hatta instela bile birbirinden cok farkli alemler fakat temelde ayni seyler. Kimisinin kullanici sayisi fazla, kimisinin entryleri cok salaş, kimisinin entryleri kufurden ve laf salatasindan gecilmez. Fakat iş, bir sozlugu baska bir sozlukten gelen bir kullacinin elestirme diyerek linc kampanyasini baslatmasiyla ilginc bir hal aliyor.
Son gunlerde uludag sozlugu karalamak icin admini olan zall'i kullanmak ve gercek olsa da olmasa da onun ozel hayatini kendi sozluklerinde yansitmak gercekten cok cirkin bir davranisti. Oncelikle bu davranışlari icin bu eylemi harekete gecirenleri kinamak istiyorum.
Bizim bulundugumuz uludag sozlukte bile eksi sozluk gibi sozlukler elestirilirken gercekten asiriya kacmadan, yoneticisine sovmeden saygi duyularak yaklasiliyor. "Bile" dedim, cunku gercekten bu tarz bir sosyal organda cok cirkin paylasimlar yapildigini, insanlarin uygunsuz fotograflari ifsa ettigini gorduk.
Demem o ki kimseniz ve neyseniz bir sozlugu elestirmek icin sonsuz hakkiniz var ve bu konuda kimsenin size bir sey dedigi yok. Ama sen gelip elestiriyi yaptigin sozlukte sozluk sahibini elestirmek adina ona hakaretlerde ve yaftalamalarda bulunursan emeğe saygisizligin, insan olmamanin bize nasil bir sey oldugunu ilk elden gostermis olursun.
Okuyan okumayan, bu konuda yorumu olan olmayan herkese tesekkurler.
Bugunlerde acikça artmis oldugunu gordugumuz, özellikle eksi sozlukten elestirilerin linç edercesine yagmis oldugu kampanyalardir.
Her platformun kendine has kurallari, incelikleri, moderatorleri, adminleri, yazilimi, temasi olduğunu biliyoruz. Icerisindeki kullanicilar da bir hayli farkli olabiliyor ki tek bir sosyal platformun icinde bile binlerce cesit insan olabiliyor.
Uludag sozluk, eksi sozluk, inci sozluk, itu sozluk ve hatta instela bile birbirinden cok farkli alemler fakat temelde ayni seyler. Kimisinin kullanici sayisi fazla, kimisinin entryleri cok salaş, kimisinin entryleri kufurden ve laf salatasindan gecilmez. Fakat iş, bir sozlugu baska bir sozlukten gelen bir kullacinin elestirme diyerek linc kampanyasini baslatmasiyla ilginc bir hal aliyor.
Son gunlerde uludag sozlugu karalamak icin admini olan zall'i kullanmak ve gercek olsa da olmasa da onun ozel hayatini kendi sozluklerinde yansitmak gercekten cok cirkin bir davranisti. Oncelikle bu davranışlari icin bu eylemi harekete gecirenleri kinamak istiyorum.
Bizim bulundugumuz uludag sozlukte bile eksi sozluk gibi sozlukler elestirilirken gercekten asiriya kacmadan, yoneticisine sovmeden saygi duyularak yaklasiliyor. "Bile" dedim, cunku gercekten bu tarz bir sosyal organda cok cirkin paylasimlar yapildigini, insanlarin uygunsuz fotograflari ifsa ettigini gorduk.
Demem o ki kimseniz ve neyseniz bir sozlugu elestirmek icin sonsuz hakkiniz var ve bu konuda kimsenin size bir sey dedigi yok. Ama sen gelip elestiriyi yaptigin sozlukte sozluk sahibini elestirmek adina ona hakaretlerde ve yaftalamalarda bulunursan emeğe saygisizligin, insan olmamanin bize nasil bir sey oldugunu ilk elden gostermis olursun.
Okuyan okumayan, bu konuda yorumu olan olmayan herkese tesekkurler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar