bugün

entry'ler (11269)

14 km lik mesafeyi on saatte gelemeyen kargo

arayarak hızlandırabilirsiniz. bahşiş falan teklif edin.

berk bayındır

ulan son durak filmi gibi ya. adam geçen sene motor kazasından kurtuldu. tam iyileşti derken 8. kattan düşerek öldü.

bir kadından duyulabilecek en doğru söz

Sorun sende değil bende.

vibratör yerine geçen ev aletleri

Duş başlığı.

en son erkek erkeğe edilen muhabbetler

Huş kontraplak malzemeden surfskate kaykay tahtası tasarlayacağız. Çeşitli marka malzemelerden( truck, tekerlek, adaptör) güzel bir setup yapıp. Ticaretine gireceğiz.

fakir osuruğu

Et yiyemedigi icin kokmaz.

sözlük yazarlarının bugünkü harcama tutarları

19 tl kahve
17 tl sigara
38 tl market alisverisi.

nokia 6600 denince akla gelenler

Phonerotica abi net.

sevişmek vs sneijder in fenere attığı golü izlemek

Sneijder alır. Ne zaman izlesem daha çok zevk veriyor.

ağrı kesici vs sarılmak

Ağrı kesici alır. O sarılmak diyenler, Olum sizin hiçbir yeriniz ağrımamış bence.

metro kokusu

sabahları hayvan sürüsü geçmiş gibi kokuyordu. Hatta ben bi ara cidden koyun falan mı taşıyorlar diye düşünüyordum. meğerse milletin ağzı kokuyormuş amk. maske takınca azaldı.

longboard

Kaykayın uzun halidir. Karada dalga sörfü yapabilmek için üretilmiş bir kaykaydır. Cruiser, downhill, surfskate, dancing gibi stilleri mevcuttur. Board sporlarına son zamanlarda artan ilgiyle beraber çoğu kişinin hayatında yeni yeni yer etmeye başlamıştır.

dolardaki sert düşüş

Pek yakında olacaktır. Dolardaki düşüşle beraber altının ons değeri yükselecektir.

bik bik

birkaç yıla evlenmezse sanırım birbirimizle evleneceğiz. çık artık sözlükten.

okcupid te kızların bir anda konuşmayı kesmesi

istanbul da nerede oturuyorsun.

bornozu kuşaksız kullanan erkek

horozu bahçeye salmıştır.
yılanı sepetinden çıkarmıştır.
çavuşu kışla dışına göndermiştir.

mini etek özgürlükse karına giydirir misin

giydirir misin ne amk. benden izin mi alacak. ne giymek istiyorsa giyer. zihniyete bak soruda bile yobazlık var.

şirketin genel müdürüyle tuvalette denk gelmek

Son derece streslidir. Adam iş üstündeyse bişey desen dert, demesen dert.

memur bir erkekle seks yapmak

Yorgan altında Misyoner pozisyonuyla başlar, o pozisyonda biter.

4 yıllık sevgililer sevişmiş midir sorunsalı

Amına bile koymuştur.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.