bugün

zall

Videosunu yeni izledim. Çok sakin çok cool adam ya. Gülmekten öldüm. Keşkem ankarada olsaydım da bende gitseydim o zirveye..
en sevdiğim moderatör. *
© copyright 2005 - 2026