bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- düşün ki o bunu okuyor17
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- fas6
- yaşamak üzerine2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- japonya4
- sözlük kızlarının vücutları15
- anın fotoğrafı2
- bosna hersek3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- moğolistan2
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- ekonomi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- bir insana inanmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kolu kıllı kız3
- arnavutluk2
- ona bir şey söyle10
- türk moğol kardeştir3
- gün gelecek dün olacak5
- aşk her şeyi affeder mi4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- çekya3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- avustralya2
- iveco daily3
sanırım kendisine zor sorularla gitmemiz gerekiyor ya da götü kalkmış bir yazar.
edit: bir yazar demem zoruna gitmemiştir umarım.
edit: bir yazar demem zoruna gitmemiştir umarım.
kaç defa şu donuza eklediğimiz adamların konuları solframe'den kaybolsun dedik dinlemedi.
bari her başlık ayrı bir satırda olduğu için başlığın kenarına çarpı işareti koyun, onu biz kendi elimizle yapalım.
bari her başlık ayrı bir satırda olduğu için başlığın kenarına çarpı işareti koyun, onu biz kendi elimizle yapalım.
mobile uygulamada biraz düzenleme yapması beklenen zat.
kendi ayağına sıkıyor farkında değil. sen öpmeyesin diye burda eski tasarımın müptelası kesilecek yüzlerce yazar var.
öpüyo ama çalışıyor.
"sevgili yeni tasarım kullanan arkadaşlarım, hepinizin gözlerinden öpüyorum..."
dedi şimdi gelişmelerden.
kullanmayan yazarları neden öpmüyor? öperse de, neresinden öper merak ediyor insan...
dedi şimdi gelişmelerden.
kullanmayan yazarları neden öpmüyor? öperse de, neresinden öper merak ediyor insan...
gün geçmiyorki gün geçmesin
zall yeni bir güncelleme paylaşmasın.
zall yeni bir güncelleme paylaşmasın.
yazarları yeni tasarımı getirmek için elinden geleni yapan kurucu yönetici. yeni tasarım kullananlara yeni olanaklar verir iken eski tasarıma vermeyen faşist zall!
yaşasın halkların eski tasarım kullanan yazarları! *
yaşasın halkların eski tasarım kullanan yazarları! *
Neden ben *
keşke "yeni tasarıma geçmeyenleri öpüyorum" deseydin başgan. Daha ikna edici olurdu. *
sayesinde yeni tasarım altında takip ettiklerimiz haricinde entry okuyamıyoruz lan. ne güzel uludağ sözlüğe basıp basıp yeni yeni şeyler keşfediyorduk.
Oooo öpücük ben almayayım bir dal.
donuz butonunu sözlüğe kazandırmak gibi güzel, '' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' şeklindeki gammaz uyarısını kaldırmak gibi hatalı kararlar vermiş yönetici. bazen doğru, bazen yanlış kararlar veriyor ama elinden geleni yapmasıyla takdiri hak ediyor.
neden tarkan anlatsana biraz...
Gece gece tarkan fotoğraflarına bakan yazar. Tövbe tövbe.
son yaptığı anket tam anlaşılmamış yazar.
anketini al da git.
Umarim eseri ile gurur duyuyordur.
Sözlüğün tam anlamıyla içine edilmiş vaziyette..
Trol den , ırkçılık tan ve saçma salak başlıklar dan geçilmiyor ortalık..
Sözlüğün tam anlamıyla içine edilmiş vaziyette..
Trol den , ırkçılık tan ve saçma salak başlıklar dan geçilmiyor ortalık..
(#25276490)
Trollük yapmaya çalışan moderatör.
sen sözlüğün sahibisin baari sen yapma gözünü seviyim.
Trollük yapmaya çalışan moderatör.
sen sözlüğün sahibisin baari sen yapma gözünü seviyim.
röportaj vermiş.
gazatedeki fotoğrafında çok yakışıklısın zall .s
gazatedeki fotoğrafında çok yakışıklısın zall .s
Çok piyasada dolaşıyor. Pr çalışması başarılı.
Sözlük kurusucu. Röportajını okudum hep mağdur hep mağdur. Röportajın bir yerinde sözlüğe açılan davalar benim adıma açılıyor bu yanlış demiş. Pardon ama kimin adına açılacak zall efendi? Sözlüğe üye olurken sözlüğe yazılan her yazı sözlüğe aittir yazarlar hak iddia edemez tarzı bir madde yok mu? Ben yazıyorum yazı senin oluyor. Sen yazar sayısı çok olacak diye olmadık adamları sözlüğe doldur sonra hep mağdur. Kazandığın senin olsun ama oturduğun yerden iş yapıyorsun bir de şikayet etme.
sevgili zall, aylardır sözlükte gece gündüz demeden dirsek çürüttüm, yazıydı, yorumdu, mesajdı. yıllık iznimi ne zaman kullanacağım yahu? böyle izinsiz, mesaisi belli olmadan insan çalıştırmak hangi vicdana sığar. izin istiyorum, izin izin izin... *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar