zall

"sevgili yeni tasarım kullanan arkadaşlarım, hepinizin gözlerinden öpüyorum..."

dedi şimdi gelişmelerden.

kullanmayan yazarları neden öpmüyor? öperse de, neresinden öper merak ediyor insan...
© copyright 2005 - 2026