bugün

zall

Üzülerek görüyorum ki kendisi tam bir kezbanmış.

Gelişmeler bölümünden mesajının sonu:

(bu kısım eski tasarımda çalışmıyor. eski tasarım kullananlar artık yeniye geçebilirler mi acaba .s .s .s)
© copyright 2005 - 2026