bugün

zall

avolon hariç modlar uyuyor heralde. Moderasyona mesaj atıldığı zaman ertesi güne cevap geliyor. Onda da surat bir karış. Artık avalon'a özelden şikayet etmeye yüzüm kalmadı. Utana utana yazıyorum.
© copyright 2005 - 2026