bugün

/244
ilk yarı 0, ikinci yarı 2 olur.
Dik dur Zall, yanındayız.
şahsına açılan dava neticesinde en fazla para cezası alıp dönecek adam. çok fazla büyütme canım. asmayacaklar seni merak etme.
Hayir sen o entryi girerken moderasyon uyuyo muydu? Benim entryleri sileceklerine ona mudahale etselerdi ya. Ah su sozlukteki capraşık düzen, ah su sozlugun tembel moderasyonu...

Saka maka arkasindayiz moderatörü. Umarım avukatı kanzuk degildir.
yedirmeyeceğiz.

gök girsin kızıl çıksın ki yedirmeyeceğiz...

(bkz: zall bizim sarı öküzümüzdür/#23721637)
Uludağ Sözlük Admini Zall "Cumhurbaşkanına Hakaret" Sebebiyle Duruşmaya Gidecek

http://www.sozlukhaber.com/h/8064/
ak yalakaları pek bi' sevindirmiş mahkemeye çıkacak olması. birden adaletten, haktan hukuktan bahsetmeye başladılar sabah sabah. ama bu da iyi bir şey tabi. adaleti hatırladılar sonuçta.
ilk 3 harfi "abd" ile başlayan adama hakaretten yargilanacak olan onurlu insan. *
fanila , içlik ve külodunu hazırladım abi. adıyaman tütünü içtiğini biliyorum. onu da keseledim. senin canın saolsun be abi. sayılı gündür , geçer gider be..

ah be abi...
sonucu merakla beklediğimiz ve kurtulmasını dilediğimiz dava adamı.
geçmiş olsun adminidir. bu işten de alnının akıyla çıkacaktır.
cumhurbaşkanına hakaret ediyorsa cezasını çeksindir.
"bu sabah 09:00'da cumhurbaşkanına hakaret sebebiyle duruşmaya gireceğim arkadaşlar. umarım sonuç iyi olur." demiş
luke skywalker gibi "noooooo" diye bağırmak istedim.
ismini çokça duyduğum, kim olduğunu sonradan öğrendiğim kişi.. Hem davasıda varmış.. Hayırlısı..
Brave heart tır.
--spoiler--
bu sabah 09:00'da cumhurbaşkanına hakaret sebebiyle duruşmaya gireceğim arkadaşlar. umarım sonuç iyi olur.
--spoiler--

diye yazmış gelişmelere...

başta sözlüğü ilgilendirmeyen bir gelişme gibi gelse de aslında ilgilendiriyor. bir de tabi hangi mecradaki hareketi yargılanıyor o da önemli... sözlükteki lafları davalık olduysa sözlük sıçabilir yani.
programa çık gelişmeler butonunu yeşillendir.
Davaya gir gelişmeler butonunu yeşillendir.
Çocuğun sünnet düğünü var gelişmeler butonun yeşillendir.
Memlekete gidiyorum bişi isteyen var mı? gelişmeler butonun yeşillendir.

Hayırdır zall abi? tamam sözlük senin de niye bu kadar bkunu çıkartıyorsun?
duruşmasının olumlu geçmesini dilediğim düşünce insanı. bu kadar tecrübeye ve tanınmışlığa rağmen alenen cumhurbaşkanına hakaret etmiş ise bir anlık gaza gelme sebebiyle olmuştur der geçerim. yürek insanıymış helal olsun...
cumhurbaşkanına hakaret ettiği iddia edilen zatı muhterem. de arkadaş birisi de sormamış ki ne hakareti etti diye ! zall gibi birinin böyle bir şey yaptığını düşünmüyorum, ayrıca bu hakaretin ne olduğu da önemli... malum sorgulamak bu ülke de hakaret olarak kabul ediliyor.
hakaret olarak addedilen yazı nedir merak ettirmiştir.

galiba sözlük camiasına gözdağı vermekteler.
kendisi gibi yazar olan herkesin o mahkeme köşelerine düşme potansiyeli mevcuttur. bu ulkede adalet öyle bir yere gidiyor ki birlik ve destek olmadan başımıza gelen herşeyde yalniz kalabiliriz. gecmis olsun ....
hala bitmedi mi duruşma? bilgi verecek kimse mi yok?
(bkz: ne yazmış ne yazmış)
(bkz: şamarlatmayacağız)
bu sabah saat 9 da başlayan duruşma sonrası tutuklanmıştır.
bugün hakkında bolca başlık açılmıştır.

Zall'ın Duruşmaya Gitmesiyle Birlikte Ulu Sözlük'te Açılan 10 Yaran Başlık
http://www.sozlukhaber.com/h/8075/
© copyright 2005 - 2026