bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
şu günlerde daha çok dinlemeye ihtiyaç duyduğum; hüzün ve huzur karması bir pinhani şarkısı. her dinlediğimde yanımdakilerin değerini daha çok anladığım, beni adı olmayan bir hüzne boğan şarkı. ya da hissizleştiğim her an beni kucaklayan bir şarkı desem daha yerinde olur.
hiç sevmediğim bir grubun*, klibi sözü müziği cok basarılı olan şarkısının adı.
en vurucu yerler:
"sarıl her fırsatında o insana
arkasından ağlayan olma
geri getirmez çok ağlasan da"
en vurucu yerler:
"sarıl her fırsatında o insana
arkasından ağlayan olma
geri getirmez çok ağlasan da"
muhteşem şarkıdır.
vuran şarkıdır.
vuran şarkıdır.
sevmediğim bir grubu -pinhani- bana sevdirmiş güzel şarkı.
ama klibi şarkıdan da iyidir.
https://www.youtube.com/watch?v=Uuxt5a7d_mA
durup düşünmeye zamanın olur mu?
yitirmeden anlamaz insan
sevdiklerin yolun sonunda
sarıl her fırsatında o insana,
arkasından ağlayan olma
geri getirmez çok ağlasan da..
ama klibi şarkıdan da iyidir.
https://www.youtube.com/watch?v=Uuxt5a7d_mA
durup düşünmeye zamanın olur mu?
yitirmeden anlamaz insan
sevdiklerin yolun sonunda
sarıl her fırsatında o insana,
arkasından ağlayan olma
geri getirmez çok ağlasan da..
dinlemekten asla sıkılmadığım ve sıkılmayacağım mükemmel bir pinhani şarkısı. sözleriyle, solistinin sesiyle, müziğiyle etkileyen şarkı.
ilk önce bu dinlenir ve arkasından açılır bana hediye daha sonra atlanır motora çıkılır yollara.
Artık her dinlediğimde gözlerim doluyor.
bu saatte dinlenilmeyecek şarkı.
değeri bilinmeyen grubun değeri bilinmeyen şarkısı, dinleyin dinlettirin efenim.
ona söylemek istediğim her şeyi ve kendime söylemek istediklerimi de bu şarkıda buluyorum ne zaman tazelemek istesem ikimizi.
yitirmemize mani olan şarkı. yitirmeden dinleyiveriyoruz beraberce.
''güzel günlerimizin bittiğini sanma.'' diyor daha ne olsun.
yitirmemize mani olan şarkı. yitirmeden dinleyiveriyoruz beraberce.
''güzel günlerimizin bittiğini sanma.'' diyor daha ne olsun.
"sarıl, her fırsatında o insana,
arkasından ağlayan olma,
geri getirmez çok ağlasan da..."
sözleriyle duygulandıran şarkıdır, sevgiliyi bağra basmak için insanın kendisine uydurduğu bahanelerden yalnızca bir tanesidir.
arkasından ağlayan olma,
geri getirmez çok ağlasan da..."
sözleriyle duygulandıran şarkıdır, sevgiliyi bağra basmak için insanın kendisine uydurduğu bahanelerden yalnızca bir tanesidir.
insanı bolca düşündüren ve bir hışımla geçmişe götüren pinhanı şarkısı.
insan üzünce sarsılır yitirince anlarmış. evet.
erkekler ağlamaz sözüne inat salya sümük ağlatan çok güzel bir pinhani parçası.
bu sarki
o
bu sarki
o
bu kisir dongude gecicek uykular. boyle
cunku ;
Yakın durmanın zor olduğu ortada
Uzak olmak her zaman en kolay
Ama en zoru yalnız olunca
ve
Sarıl her fırsatında o insana,
Arkasından ağlayan olma
o
bu sarki
o
bu kisir dongude gecicek uykular. boyle
cunku ;
Yakın durmanın zor olduğu ortada
Uzak olmak her zaman en kolay
Ama en zoru yalnız olunca
ve
Sarıl her fırsatında o insana,
Arkasından ağlayan olma
Klibide sözleride on numara olan pinhani şarkısıdır.
bana bu şarkının getirisi çok. bu şarkının yeri çok ayrı.
şarkının klibinin güzelliğini geçtim, sözleri o kadar anlamlıydı ki; unuttuğum, önemsemediğim, ama çok değerli olan bazı şeyleri hatırlatmıştı bana. ailemi nadir arardım, ananemi, dedemi... onlar aramadıkça aramazdım açıkçası. onları sevmediğim düşünülmesin, aksine canımı veririm hepsi için. zaten bu hayatta yaptığım ve yapmadığım çoğu şey onlar için. onlar üzülmesin diye okudum. onları gururlandırayım diye hep uğraştım bunca şeyle. onları utandırmak en son istediğim şeydi. her kararımdan önce kendimi değil onları düşündüm, aklıma hep onlar geldi.
ama işte gurbette okuyunca insan, bir de daha önceden yitirmediysen sevdiğin birini, önemsemiyorsun. zaten onlara bir şey olmaz diyorsun. onlar doğduğumdan beri vardı, onlar güçlü ve beni seviyorlar, beni yarı yolda bırakmazlar, beni burada bırakıp gitmezler...
bu şarkıyı iyi ki yaptılar. bu şarkıyı günde 10 20 kere ağlayarak dinledim ki ağlamazdım ben pek.
bundan 9 ay önce memleketime döndüğümde bu şarkı sayesinde hep ailemle oldum. ananeme, dedeme hiç uğramadığım kadar uğradım, sarıldım her fırsatta.
bir daha ki gelişim dünyalar tatlısı ananemin tabutuna sarılmak için olacaktı. bu şarkı sayesinde hiç olmadığı kadar ilgi gösterdim onlara. bu şarkı olmasaydı hayatın akışına kapılmış, arkadaşlarla goygoy yapacak, aileme zaman ayırmayacak, durup düşünmeye zamanım olmayacaktı. bu yüzden içim biraz rahat.
dedem artık yalnız başına... her fırsatta arıyorum kendisini. gerçekten yitirmeden anlamıyor insan. sevdiklerimiz yolun sonuna geliyor. yakın durmak zor geliyor evet ama gerçekten en zoru yalnız olunca...
şarkının klibinin güzelliğini geçtim, sözleri o kadar anlamlıydı ki; unuttuğum, önemsemediğim, ama çok değerli olan bazı şeyleri hatırlatmıştı bana. ailemi nadir arardım, ananemi, dedemi... onlar aramadıkça aramazdım açıkçası. onları sevmediğim düşünülmesin, aksine canımı veririm hepsi için. zaten bu hayatta yaptığım ve yapmadığım çoğu şey onlar için. onlar üzülmesin diye okudum. onları gururlandırayım diye hep uğraştım bunca şeyle. onları utandırmak en son istediğim şeydi. her kararımdan önce kendimi değil onları düşündüm, aklıma hep onlar geldi.
ama işte gurbette okuyunca insan, bir de daha önceden yitirmediysen sevdiğin birini, önemsemiyorsun. zaten onlara bir şey olmaz diyorsun. onlar doğduğumdan beri vardı, onlar güçlü ve beni seviyorlar, beni yarı yolda bırakmazlar, beni burada bırakıp gitmezler...
bu şarkıyı iyi ki yaptılar. bu şarkıyı günde 10 20 kere ağlayarak dinledim ki ağlamazdım ben pek.
bundan 9 ay önce memleketime döndüğümde bu şarkı sayesinde hep ailemle oldum. ananeme, dedeme hiç uğramadığım kadar uğradım, sarıldım her fırsatta.
bir daha ki gelişim dünyalar tatlısı ananemin tabutuna sarılmak için olacaktı. bu şarkı sayesinde hiç olmadığı kadar ilgi gösterdim onlara. bu şarkı olmasaydı hayatın akışına kapılmış, arkadaşlarla goygoy yapacak, aileme zaman ayırmayacak, durup düşünmeye zamanım olmayacaktı. bu yüzden içim biraz rahat.
dedem artık yalnız başına... her fırsatta arıyorum kendisini. gerçekten yitirmeden anlamıyor insan. sevdiklerimiz yolun sonuna geliyor. yakın durmak zor geliyor evet ama gerçekten en zoru yalnız olunca...
mukenmel bi şarkı cok seviyorum. klibi bütün sessizliğiyle insanları anlatıyor.
Ömür.. Ömür sanki bi kara kutuymuş günü gelince herkezin acılmış..
ama sorarsan hep geç kalınmış....
AŞKLARA.......
Ömür.. Ömür sanki bi kara kutuymuş günü gelince herkezin acılmış..
ama sorarsan hep geç kalınmış....
AŞKLARA.......
klibi güzel şarkı. sözleri de.
Klibi anlamlı sözleri de anlamlı olan duygusal şarkı.
"Sarıl her fırsatında o insana, arkasından ağlayan olma. geri getirmez çok ağlasanda." Sözlerine sahip enfes Pinhani şarkısı.
klip gibi klibe sahip bir şarkımızdır.
çok etkileyici bir pinhani şarkısıdır. bilhassa "annen baban kendi çapında / abin bile kırk yedi yaşında" kısmında dehşete düşüyorum biraz. abim hiç kırk yedi olmamalı sanki. o hep çocuk ben hep bebek kalmalıydım sanki.
https://youtube.com/watch?v=aObdAXq1ZIo
https://youtube.com/watch?v=aObdAXq1ZIo
Klibinde isaret diliyle sarki sozlerini anlatan insanlarin oynadığı pinhani grubu sarkisi.
Klibi de çok anlamlı olan şarkı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar