bugün

yitirmeden

sevmediğim bir grubu -pinhani- bana sevdirmiş güzel şarkı.
ama klibi şarkıdan da iyidir.

https://www.youtube.com/watch?v=Uuxt5a7d_mA

durup düşünmeye zamanın olur mu?
yitirmeden anlamaz insan
sevdiklerin yolun sonunda
sarıl her fırsatında o insana,
arkasından ağlayan olma
geri getirmez çok ağlasan da..
© copyright 2005 - 2026