bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
bana bu şarkının getirisi çok. bu şarkının yeri çok ayrı.
şarkının klibinin güzelliğini geçtim, sözleri o kadar anlamlıydı ki; unuttuğum, önemsemediğim, ama çok değerli olan bazı şeyleri hatırlatmıştı bana. ailemi nadir arardım, ananemi, dedemi... onlar aramadıkça aramazdım açıkçası. onları sevmediğim düşünülmesin, aksine canımı veririm hepsi için. zaten bu hayatta yaptığım ve yapmadığım çoğu şey onlar için. onlar üzülmesin diye okudum. onları gururlandırayım diye hep uğraştım bunca şeyle. onları utandırmak en son istediğim şeydi. her kararımdan önce kendimi değil onları düşündüm, aklıma hep onlar geldi.
ama işte gurbette okuyunca insan, bir de daha önceden yitirmediysen sevdiğin birini, önemsemiyorsun. zaten onlara bir şey olmaz diyorsun. onlar doğduğumdan beri vardı, onlar güçlü ve beni seviyorlar, beni yarı yolda bırakmazlar, beni burada bırakıp gitmezler...
bu şarkıyı iyi ki yaptılar. bu şarkıyı günde 10 20 kere ağlayarak dinledim ki ağlamazdım ben pek.
bundan 9 ay önce memleketime döndüğümde bu şarkı sayesinde hep ailemle oldum. ananeme, dedeme hiç uğramadığım kadar uğradım, sarıldım her fırsatta.
bir daha ki gelişim dünyalar tatlısı ananemin tabutuna sarılmak için olacaktı. bu şarkı sayesinde hiç olmadığı kadar ilgi gösterdim onlara. bu şarkı olmasaydı hayatın akışına kapılmış, arkadaşlarla goygoy yapacak, aileme zaman ayırmayacak, durup düşünmeye zamanım olmayacaktı. bu yüzden içim biraz rahat.
dedem artık yalnız başına... her fırsatta arıyorum kendisini. gerçekten yitirmeden anlamıyor insan. sevdiklerimiz yolun sonuna geliyor. yakın durmak zor geliyor evet ama gerçekten en zoru yalnız olunca...
şarkının klibinin güzelliğini geçtim, sözleri o kadar anlamlıydı ki; unuttuğum, önemsemediğim, ama çok değerli olan bazı şeyleri hatırlatmıştı bana. ailemi nadir arardım, ananemi, dedemi... onlar aramadıkça aramazdım açıkçası. onları sevmediğim düşünülmesin, aksine canımı veririm hepsi için. zaten bu hayatta yaptığım ve yapmadığım çoğu şey onlar için. onlar üzülmesin diye okudum. onları gururlandırayım diye hep uğraştım bunca şeyle. onları utandırmak en son istediğim şeydi. her kararımdan önce kendimi değil onları düşündüm, aklıma hep onlar geldi.
ama işte gurbette okuyunca insan, bir de daha önceden yitirmediysen sevdiğin birini, önemsemiyorsun. zaten onlara bir şey olmaz diyorsun. onlar doğduğumdan beri vardı, onlar güçlü ve beni seviyorlar, beni yarı yolda bırakmazlar, beni burada bırakıp gitmezler...
bu şarkıyı iyi ki yaptılar. bu şarkıyı günde 10 20 kere ağlayarak dinledim ki ağlamazdım ben pek.
bundan 9 ay önce memleketime döndüğümde bu şarkı sayesinde hep ailemle oldum. ananeme, dedeme hiç uğramadığım kadar uğradım, sarıldım her fırsatta.
bir daha ki gelişim dünyalar tatlısı ananemin tabutuna sarılmak için olacaktı. bu şarkı sayesinde hiç olmadığı kadar ilgi gösterdim onlara. bu şarkı olmasaydı hayatın akışına kapılmış, arkadaşlarla goygoy yapacak, aileme zaman ayırmayacak, durup düşünmeye zamanım olmayacaktı. bu yüzden içim biraz rahat.
dedem artık yalnız başına... her fırsatta arıyorum kendisini. gerçekten yitirmeden anlamıyor insan. sevdiklerimiz yolun sonuna geliyor. yakın durmak zor geliyor evet ama gerçekten en zoru yalnız olunca...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar