bugün

yitirmeden

mukenmel bi şarkı cok seviyorum. klibi bütün sessizliğiyle insanları anlatıyor.

Ömür.. Ömür sanki bi kara kutuymuş günü gelince herkezin acılmış..
ama sorarsan hep geç kalınmış....

AŞKLARA.......
© copyright 2005 - 2026