bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
işletim sistemi.
Pc versiyonunda benim gibi bazı kullanıcılarda açılış yavaşlığı sorunu vardı. 3 ay önce 8.1e döndüm. Açılış hızlandıysa yeniden geçmeyi düşünüyorum.
Pc versiyonunda benim gibi bazı kullanıcılarda açılış yavaşlığı sorunu vardı. 3 ay önce 8.1e döndüm. Açılış hızlandıysa yeniden geçmeyi düşünüyorum.
8.1 den daha stabil olan işletim sistemi.
Windows 8,8.1 sürüm sahiplerinin ücretsiz yükseltebilecekleri açıklandığında (Windows 10'un açıklandığı gün) Microsoft hisseleri %1'lik bir dusus yaşamıştır. Demek oluyor ki onemli yerlerde hala akılsız takım elbiseli moronlar cirit atmakta.
microsoftun sıçtığı sürüm.
win 7 bir efsaneydi ama win 8 deki başlangıç menüsü benim gibi oyun koleksiyoncuları için çok güzel ve kullanışlıydı win 10 fazla ayrıntılı ve kaba duruyor win 8 bence en iyisi.
Windows 7 Den Sonra Win 8 Tam bir Faciaydı hatta Küfretmiştim Win 10 da pek bir şey beklemiyordum Ama efsane geldi özellikle 1 senelik Kullanımım sonucu söyleyebilirim ki gayet stabil Ve internet Explorer yerine Gelen Microsoft Edge Aşırı hızlı,sade ve kullanışlı.
her bilgisayarı açtığımda win 10 a ücretsiz yükseltin diye uyarı veren hiç merak etmediğim işletim sistemi win 7 candır .
Telafisi Olmayan Ama Güzel Olan Sürümdür .
Bence güzel,yavaş yavaş çözmeye uğraşıyorum. Ama bende neden cortana yok,hiç mi olmayacak?
yaklaşık bir buçuk ay önce benzerini yazmışım; (bkz: windows 10/#31678022)
bu sefer durum daha beter. iki gündür yapmadığım şey kalmadı. düzelmiyor. adını koyduğumun sorunu düzelmiyor. eskiden olduğunda internet kablosunu çıkarıp bir daha takardım veya microsoft'un yardım sayfasında önerilenleri yapardım düzelirdi. artık bu da kesmiyor. sorun arsızlaştı iyice. iki gündür yaptığım araştırmalar sonucu bulduğum bütün yöntemleri buraya yazıyorum. ben hayrını görmedim belki gören olur. belirtmek istiyorum ki Windows 10'u çıktığından beri kullanıyorum. bu silktimin internet sorunu haricinde de çok memnunum. paylaştığım yöntemlerin hepsini bir kaçar defa denemiş olmama rağmen sorunuma bir çözüm bulamadım. denemediğim ama sizin sorununuzu çözen bir yöntem varsa bana mesaj atın lütfen.
En önemli not: paylaşmış olduğum yöntemler sonucu oluşacak aksaklık, hata, sorun veya problemlerde mesuliyet kabul etmiyorum. oluşabilecek riskleri göz önüne alıp deneyin.
--Yöntem 1--
Komut istemi dosyasını yönetici olarak çalıştırın. ardından sırasıyla;
netsh int ip reset a.txt
netsh winsock reset
netsh winhttp reset Proxy
netsh advfirewall reset
ipconfig /flushdns
yazın. bilgisayarı yeniden başlatın. (eskiden bu yöntem çözüyordu benim işi)
--Yöntem 2--
aygıt yöneticisinden ağ bağdaştırıcıları sekmesi altında ki driverlerı güncelleyin. üzerlerine sağ tıklayarak "sürücü yazılımını güncelleştir..." i seçebilirsiniz. bunun için internet bağlantısı gerekiyor tabi. hattınızın internetine güveniyorsanız telefonunuzu hotspot olarak kullanabilirsiniz.
--Yöntem 3--
komut istemi dosyasını yönetici olarak çalıştırın. ardından sırasıyla;
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
yazın.
--Yöntem 4--
bu hatanın sebebi olarak sockets.dll dosyasıyla kayıt defteri arasında çıkan bir sıkıntı olduğu düşünülüyor.
bilgisayarınızda kayıt defteri düzenleyici bir program varsa (ccleaner örneğin) kayıt defteri taraması yapıp bulduğu hataları düzelttirin.
--Yöntem 5--
ip ve dns'yi manuel atamak için "ağ paylaşım merkezi"ni açın, oradan "bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin"i seçin. sorunlu olan bağdaştırıcıya (Ethernet veya lan) çift tıklayın. açılan pencerede "özellikler"i sonrasında açılan pencerede "internet protokolü sürümü 4 (TCP/ipv4)"ü seçin. aşağıda ki ip adresini kullanı seçip;
zyxel modemler için;
ip adresi: 192.168.1.64
alt ağ maskesi: 255.255.255.0
Varsayılan ağ geçidi: 192.168.1.1
airties modemler için;
ip adresi: 192.168.2.64
alt ağ maskesi: 255.255.255.0
Varsayılan ağ geçidi: 192.168.2.1
değerlerini girin. "64" sayısını 1 ve 0 haricinde bir rakamla değiştirebilirsiniz.
tercih edilen DNS sunucusu: 8.8.8.8
Diğer DNS sunucusu: 8.8.4.4
olarak ayarlayın.
--Yöntem 6--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın. sırasıyla;
sc.exe config lanmanworkstation depend= bowser/mrxsmb10/nsi
sc.exe config mrxsmb20 start= disabled
yazın.
--Yöntem 7--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın.
netcfg -d
yazın. işlem bitince bilgisayarı yeniden başlatıp düzelip düzelmediğini kontrol edin.
--Yöntem 8--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın.
netsh int ipv4 install
yazın. işlem bitince bilgisayarı yeniden başlatıp düzelip düzelmediğini kontrol edin.
--Yöntem 9--
http://s5.dosya.tc/server/xo7wjm/winsock.zip.html
linkteki zip dosyasının içerisinde internet sorunu yaşamayan başka bir Windows 10 bilgisayardan alınmış winsock kayıt dosyaları bulunmaktadır.
arama kısmına regedit yazıp, çıkan uygulamayı açın. şu dizine gidin; hkey_local_machine\system\currentcontrolset\services\
"winsock" ve "winsock2" diye iki tane dizin bulunacak. ne olur ne olmaz diye yedeklerini alıp, silin. bilgisayarı baştan başlatıp yine aynı dizine gidin. "winsock2" tekrardan oluşmuş olabilir, silin. linkte paylaşmış olduğum winsock.reg ve winsock2.reg'i kayıt defterine ekleyin.
--Yöntem 10--
önemli ve kişisel dosyalarınızın yedeğini alıp temiz kurulum yapın.
--The End--
bu sefer durum daha beter. iki gündür yapmadığım şey kalmadı. düzelmiyor. adını koyduğumun sorunu düzelmiyor. eskiden olduğunda internet kablosunu çıkarıp bir daha takardım veya microsoft'un yardım sayfasında önerilenleri yapardım düzelirdi. artık bu da kesmiyor. sorun arsızlaştı iyice. iki gündür yaptığım araştırmalar sonucu bulduğum bütün yöntemleri buraya yazıyorum. ben hayrını görmedim belki gören olur. belirtmek istiyorum ki Windows 10'u çıktığından beri kullanıyorum. bu silktimin internet sorunu haricinde de çok memnunum. paylaştığım yöntemlerin hepsini bir kaçar defa denemiş olmama rağmen sorunuma bir çözüm bulamadım. denemediğim ama sizin sorununuzu çözen bir yöntem varsa bana mesaj atın lütfen.
En önemli not: paylaşmış olduğum yöntemler sonucu oluşacak aksaklık, hata, sorun veya problemlerde mesuliyet kabul etmiyorum. oluşabilecek riskleri göz önüne alıp deneyin.
--Yöntem 1--
Komut istemi dosyasını yönetici olarak çalıştırın. ardından sırasıyla;
netsh int ip reset a.txt
netsh winsock reset
netsh winhttp reset Proxy
netsh advfirewall reset
ipconfig /flushdns
yazın. bilgisayarı yeniden başlatın. (eskiden bu yöntem çözüyordu benim işi)
--Yöntem 2--
aygıt yöneticisinden ağ bağdaştırıcıları sekmesi altında ki driverlerı güncelleyin. üzerlerine sağ tıklayarak "sürücü yazılımını güncelleştir..." i seçebilirsiniz. bunun için internet bağlantısı gerekiyor tabi. hattınızın internetine güveniyorsanız telefonunuzu hotspot olarak kullanabilirsiniz.
--Yöntem 3--
komut istemi dosyasını yönetici olarak çalıştırın. ardından sırasıyla;
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
yazın.
--Yöntem 4--
bu hatanın sebebi olarak sockets.dll dosyasıyla kayıt defteri arasında çıkan bir sıkıntı olduğu düşünülüyor.
bilgisayarınızda kayıt defteri düzenleyici bir program varsa (ccleaner örneğin) kayıt defteri taraması yapıp bulduğu hataları düzelttirin.
--Yöntem 5--
ip ve dns'yi manuel atamak için "ağ paylaşım merkezi"ni açın, oradan "bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin"i seçin. sorunlu olan bağdaştırıcıya (Ethernet veya lan) çift tıklayın. açılan pencerede "özellikler"i sonrasında açılan pencerede "internet protokolü sürümü 4 (TCP/ipv4)"ü seçin. aşağıda ki ip adresini kullanı seçip;
zyxel modemler için;
ip adresi: 192.168.1.64
alt ağ maskesi: 255.255.255.0
Varsayılan ağ geçidi: 192.168.1.1
airties modemler için;
ip adresi: 192.168.2.64
alt ağ maskesi: 255.255.255.0
Varsayılan ağ geçidi: 192.168.2.1
değerlerini girin. "64" sayısını 1 ve 0 haricinde bir rakamla değiştirebilirsiniz.
tercih edilen DNS sunucusu: 8.8.8.8
Diğer DNS sunucusu: 8.8.4.4
olarak ayarlayın.
--Yöntem 6--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın. sırasıyla;
sc.exe config lanmanworkstation depend= bowser/mrxsmb10/nsi
sc.exe config mrxsmb20 start= disabled
yazın.
--Yöntem 7--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın.
netcfg -d
yazın. işlem bitince bilgisayarı yeniden başlatıp düzelip düzelmediğini kontrol edin.
--Yöntem 8--
komut istemini yönetici olarak çalıştırın.
netsh int ipv4 install
yazın. işlem bitince bilgisayarı yeniden başlatıp düzelip düzelmediğini kontrol edin.
--Yöntem 9--
http://s5.dosya.tc/server/xo7wjm/winsock.zip.html
linkteki zip dosyasının içerisinde internet sorunu yaşamayan başka bir Windows 10 bilgisayardan alınmış winsock kayıt dosyaları bulunmaktadır.
arama kısmına regedit yazıp, çıkan uygulamayı açın. şu dizine gidin; hkey_local_machine\system\currentcontrolset\services\
"winsock" ve "winsock2" diye iki tane dizin bulunacak. ne olur ne olmaz diye yedeklerini alıp, silin. bilgisayarı baştan başlatıp yine aynı dizine gidin. "winsock2" tekrardan oluşmuş olabilir, silin. linkte paylaşmış olduğum winsock.reg ve winsock2.reg'i kayıt defterine ekleyin.
--Yöntem 10--
önemli ve kişisel dosyalarınızın yedeğini alıp temiz kurulum yapın.
--The End--
Temmuza kadar ücretsiz indirilebilmektedir. Ama muhtemelen sonra da devam edecek ücretsiz versiyon. Microsoft, Hedeflediği kullanıcı sayısının dörtte birine ulaşamamış daha.
mavi mavi masmavi
hatası boncuk mavi
bir gördüm sinir oldum
bu hata kimin be abii
projem olduğu için bi bahaneyle kurdum. bi şans vereyim dedim. ulan ubuntuda nvidia tam destek değilken bile coşuyor. bu windows 10 ve edge ile youtube'dan video izleyim dedim o esnada güncelleme geldi. geldiği gibi dondu. 980 gtx kart var. ram 32 gb cpu 3.5 min. nesine donuyorsun.
windows 8 böyle değil. 8.1 ve sonrası böyle ya da benim bana tahsis edilen lisanslı windowslarım böyle mal. gri ekran gördüm allahtan.
bu arada bir şey fark ettim. ekran açılan sayfaya göre kararabiliyor edge kullanırken. elektrik gitti sandım ayrı bir küfrettim.
hatası boncuk mavi
bir gördüm sinir oldum
bu hata kimin be abii
projem olduğu için bi bahaneyle kurdum. bi şans vereyim dedim. ulan ubuntuda nvidia tam destek değilken bile coşuyor. bu windows 10 ve edge ile youtube'dan video izleyim dedim o esnada güncelleme geldi. geldiği gibi dondu. 980 gtx kart var. ram 32 gb cpu 3.5 min. nesine donuyorsun.
windows 8 böyle değil. 8.1 ve sonrası böyle ya da benim bana tahsis edilen lisanslı windowslarım böyle mal. gri ekran gördüm allahtan.
bu arada bir şey fark ettim. ekran açılan sayfaya göre kararabiliyor edge kullanırken. elektrik gitti sandım ayrı bir küfrettim.
Deneme entrysi giren alet.
deneme test.
bilgisayarın anasını sikti. şu kpss falan bi geçsin ders notlarım gereksiz hale gelsin amına kodumunu kaldırıp windos 7 ye dönüyorum. az önce bir fare daha kırdım. pc de 2. uygulama açılınca çıldırıyor. düşün ki 7 senelik de olsa, içinde 3 gb ram var.
Windows 8 arar gözlerim.
Optimizasyon sorunları yüzünden insanı kanser edebilir.
Microsoftun, 29 Temmuz 2016 tarihinden sonra 360 tl ye satacağı işletim sistemi.
29 Temmuz 2016 tarihine kadar bedava indirebilirsiniz.
http://www.cnnturk.com/te...m&utm_campaign=buffer
29 Temmuz 2016 tarihine kadar bedava indirebilirsiniz.
http://www.cnnturk.com/te...m&utm_campaign=buffer
bugün geçtim, fena değil. bazı oyunları çalıştırmıyor dediler de, oyunlarla işim olmadığından sıkıntı yok.
2008 model mac bilgisayarıma iso dosyasını indirdiğim, bi ara kurmayı planladığm fakat nasıl kuracağım hakkında hiçbir fikrimin olmadığı windows son sürümüdür.
bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
bir halta yaramayan işletim sistemi.
Tırt çıkmıştır. Tünelin yolu hiç iyi bir yere çıkmadı. Gelmeyin siz kalın orada.
herkes almayın gelmeyin falan demiş de daha ayrıntılı anlatsanız keşke nesi kötü nesi iyi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar