bugün

windows 10

2008 model mac bilgisayarıma iso dosyasını indirdiğim, bi ara kurmayı planladığm fakat nasıl kuracağım hakkında hiçbir fikrimin olmadığı windows son sürümüdür.

bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026