bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- cayenne4
- kadınlar neden aldatır15
- diamond bosphoruss denen yazar6
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 0 0 73
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı4
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- gammaz çetesi çökertildi2
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- anın görüntüsü16
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- şakk ı kamer2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- ismail kartal16
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
ilk sezonu harika başlayıp harika bitmiş olan ve doğal olarak ikinci sezon onayını alan başarılı dizidir. yeni sezonun büyük olasılıkla 2018 de geleceği söyleniyor.
Ne finaldi diye kafayı yedim.
Hayır şunu da eklemek lazım;
Acaba Fort'un robotu mu? Yoksa kendisi mi?
Keza şöyle bir durum var Fort'un kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum ama yaptığı bir Robot yaptı o o olabilir mi?
Hayır şunu da eklemek lazım;
Acaba Fort'un robotu mu? Yoksa kendisi mi?
Keza şöyle bir durum var Fort'un kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum ama yaptığı bir Robot yaptı o o olabilir mi?
2. sezonu yayınlanmaya başlamadan 1 ay önce 1. sezonu izlemeye başlayacağım dizi.
(bkz: Beyin bedava)
(bkz: Beyin bedava)
izlemeyen bir ben varım herhalde.
2018 ne lan orosbu çocuğumu bu yapımcılar. Bir sene nasıl bekliyecez pezevenkler.
christopher nolan'ın kardeşi jonathan nolan'ın dizinin yaratıcılarından olduğu, müzikleri ramin djawadi'ye ait muhteşem dizi. kesinlikle izleyin. Daha pek okumadım ama sanırım filmin felsefesinde simülasyon teorisi de yer tutuyor.
2 bölümünü izlediğim dizi en sci-fi konuya sahip olmasına rağmen en rahat adapte olduğum dizi oldu.
yavaş yavaş izliyorum, bir güne 10 bölüm sığdırıp sonradan pişman olmak istemiyorum.
güzel kafalar.
ayrıca nolan ailesi 31 çekse izlenir aga, adamlar fizikle bozmuş kafayı ve biraz fizik bilginiz varsa dokundukları her şey oldukça sürükleyici geliyor zaten.
yavaş yavaş izliyorum, bir güne 10 bölüm sığdırıp sonradan pişman olmak istemiyorum.
güzel kafalar.
ayrıca nolan ailesi 31 çekse izlenir aga, adamlar fizikle bozmuş kafayı ve biraz fizik bilginiz varsa dokundukları her şey oldukça sürükleyici geliyor zaten.
final zamanı musallat oldu başıma. yine bütün bütüne
etrafımdaki kimsenin izlemediği dizi.kimseyle konuşmıyorum a dosstlar.
bernardın yapay olduğunu öğrenince afalladığım dizi.
Konusu itibari sadece belirli bir kesime hitap edeceğinden hic bir zaman game of thrones kadar ele ayağa düşmeyeceğinden emin olduğum lezzetli dizi.
Repliklerin bu kadar derin anlamlı olduğu bir dizi çok zor bulunur. izlerken durdurulup okunan repliğin anlamını tamamen idrak etmeye çalışan ısınmış beynin soğuması için yeterli vakit ayrılmalıdır.
Sezon finalini kac kere izlediğimin sayısını ise çoktan kaybettim. Heleki o son 10 dakika...
Bu kalite korunduğu sürece değil 2018 2028 i bile beklerim.
Repliklerin bu kadar derin anlamlı olduğu bir dizi çok zor bulunur. izlerken durdurulup okunan repliğin anlamını tamamen idrak etmeye çalışan ısınmış beynin soğuması için yeterli vakit ayrılmalıdır.
Sezon finalini kac kere izlediğimin sayısını ise çoktan kaybettim. Heleki o son 10 dakika...
Bu kalite korunduğu sürece değil 2018 2028 i bile beklerim.
replikler konusunda hannibal'a rakip olabilecek tek dizi. Esas kıyaslamayı 3. sezon bitince yapabilirim ancak.
Hic gercekligi sorguladınmı dolores?
Mükemmel dizi.
--spoiler--
Aslında bilinci oluşturduklarını düşünüyorlar fakat oluşturdukları şey bilinçdışı istekler.
Öldürmek gibi bir güdüyü insanın bilincinden çekip almış, bunun yerine çaresizliği bilincin tamamına yaymışlardı.Fakat buna karşı koyacak hostları - anladığım kadarıyla Ford'un yaptıkları - bilinçdışı determinizmini hafiften hissedirecek şekilde işlemişler. Son kısımlarda arkada Exit Music çalarken ismini unuttuğum kadının trenden inip bilinçdışına bastıramadığı kızının varlığını aramaya gittiği sahne, Ford'un ölümü ve William'ın siyah giyen adam olmasına ve Bernard-Arnold olayına bakılırsa bizi bayağı sağlam sezonlar bekliyor. William'ın sahne çok iyi.
--spoiler--
--spoiler--
Aslında bilinci oluşturduklarını düşünüyorlar fakat oluşturdukları şey bilinçdışı istekler.
Öldürmek gibi bir güdüyü insanın bilincinden çekip almış, bunun yerine çaresizliği bilincin tamamına yaymışlardı.Fakat buna karşı koyacak hostları - anladığım kadarıyla Ford'un yaptıkları - bilinçdışı determinizmini hafiften hissedirecek şekilde işlemişler. Son kısımlarda arkada Exit Music çalarken ismini unuttuğum kadının trenden inip bilinçdışına bastıramadığı kızının varlığını aramaya gittiği sahne, Ford'un ölümü ve William'ın siyah giyen adam olmasına ve Bernard-Arnold olayına bakılırsa bizi bayağı sağlam sezonlar bekliyor. William'ın sahne çok iyi.
--spoiler--
izlemeyi düşündüğüm dizi.
sırf anthony hopkins in dizideki oyunculuğunu hatırlamak için tekrar başlamayı düşündüğüm dizi.
ford un sogukkanliligi diye bir şey var.
ford un sogukkanliligi diye bir şey var.
Bir yerde denk geldiğim fragmanında evan rachel wood u görmemle ben bunu kesinlikle izlemeliyim dediğim dizidir. ilk bölümün sonunu zor getirip günaha girdim. Ah dolores.
man in black der susarım.
giriş müziğini game of thrones giriş müziğine pek benzettiğim beyin yakan dizi.
Beni hayata küstürmüş dizidir. Ulan ya sistem böyle işliyorsa peki biz neyik?
piyano çalan iskeletora aşık olduğum dizi .
Kadınlara olan ilgimi dolares ile tavan bulmasını sağlayan dizi.Bir an önce ikinci sezonun gelmesini istiyorum.
ilk birkaç bölümde ne olup bittiğini anlamamanız çok normal. Sıkılıp bırakmayın sakın. Son iki üç bölümü izlemek orgazmdan daha zevkli gelecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar