bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
Müzikleri çok güzel olan dizi. Özellikle şu müziğiyle beni benden almıştır.
işte o müzik: https://youtu.be/p4zluA60hjs
işte o müzik: https://youtu.be/p4zluA60hjs
beğenmeyenide rıza baba siksin...
herkese renkli günler
herkese renkli günler
fazla abartılan balon dizi.
klişe bir konu, klişe bir senaryo, klişe bir seri katil dizisi, klasik bir oyunculuk.. hiç bir etkileyiciliği yok baştan aşağı vasat.
klişe bir konu, klişe bir senaryo, klişe bir seri katil dizisi, klasik bir oyunculuk.. hiç bir etkileyiciliği yok baştan aşağı vasat.
Atmosferi o kadar etkilidir ki insanı dizi çekmeye heveslendirir.
3.sezonu harika devam eden dizi
--spoiler s3e4--
kaçırılan kız büyük ihtimal
yeni bir yüz olmayacak
--spoiler--
--spoiler s3e4--
kaçırılan kız büyük ihtimal
yeni bir yüz olmayacak
--spoiler--
3x6 sı harika olan dizi bu dizi gerçekten dünyanın en iyi dizisi aslında aksiyon konulu dizi olmasına rağmen bu aksiyonda karakter derinliklerine inerek hepimizi kendisine bağlıyor.
3.sezon 7.bölüm sezonun en iyi bölümüydü bu sezon gerçekten çok iyi gidiyor.
Oturup sadece diyalogları için izlediğim tek dizi. Rust amcanın sesi de dizinin felsefi atmosferine pekala yakışıyor.
Hakkında Detaylı bir entry girmem gerekirse çok uzun sürecek olan dizi. Belki ilerki zamanlarda aklıma eserse girerim.
Ama
Şu "2. Sezon ne abi bok gibi" diyen tiplere ayar oluyorum kardeşim. Eyvallah ilk sezonun kalitesine, matthew mcconaughey ve woody harrelson'ın oyunculuklarına hiçbir şey erişemez de 2. Sezonu silip atmak hayvanlıktır afedersiniz. 2. Sezon sırf soundtrackleri için bile izlenir ki konu biraz kopuk olsa da ben oyunculukları da beğenmiştim.
(bkz: colin farrell)
(bkz: rachel mcadams)
3. Sezon hakkında tam yorumum yok çünkü hala bitirmedim. Sonuç olarak favori dizilerimden, anlamı ve yeri büyük...
Ama
Şu "2. Sezon ne abi bok gibi" diyen tiplere ayar oluyorum kardeşim. Eyvallah ilk sezonun kalitesine, matthew mcconaughey ve woody harrelson'ın oyunculuklarına hiçbir şey erişemez de 2. Sezonu silip atmak hayvanlıktır afedersiniz. 2. Sezon sırf soundtrackleri için bile izlenir ki konu biraz kopuk olsa da ben oyunculukları da beğenmiştim.
(bkz: colin farrell)
(bkz: rachel mcadams)
3. Sezon hakkında tam yorumum yok çünkü hala bitirmedim. Sonuç olarak favori dizilerimden, anlamı ve yeri büyük...
Bence "season 2 is good. Season 3 is better. But Season 1 is the best."
3. Sezon da bugün itibariyle bitti. Son 2 bölüme gelene kadar epey karın ağrısı yaptıysa da finaliyle tatmin etmiştir.
Bir gün ilerde kendi dizimi çekecek olursam esin kaynağım bu dizi ve müzikleridir biline!
3. Sezon da bugün itibariyle bitti. Son 2 bölüme gelene kadar epey karın ağrısı yaptıysa da finaliyle tatmin etmiştir.
Bir gün ilerde kendi dizimi çekecek olursam esin kaynağım bu dizi ve müzikleridir biline!
ilk sezonuna hayran kaldığım dizi. hele rustin cohle resmen benim düşüncelerimle konuşuyordu. eğer telif yemeseydi internette 5 6 kere daha bitirirdim.
ilk sezonu izledikten sonra ikinci sezonda karakterlerin değişmesi sebebiyle izlemeyi bıraktığım mükemmel ötesi dizidir.
Özellikle ilk sezonu izlenesi dizi. O karanlık ve ölü yapısına bir de soundtracki eklendiğinde diziyi bir üst boyuta taşıyıveriyor.
ilk sezonu muhteşem bir introya sahip, kendisi de muhteşem olan polisiye dizidir.
https://youtu.be/p4zluA60hjs
https://youtu.be/p4zluA60hjs
ilk sezonunda matthew mcconaughey'in oyunculuğuyla diğer aktörlerin kemiklerini çatırdattığı dizi. Diğer sezonları ilk sezonun tadını vermedi.
Adaleti sağlamak için zaman zaman adaleti aşıp faillere numaralar yapan idealist ve marjinal dedektiflerin ustaca örülmüş hikayelerini anlatan kült dizi. Özellikle mc conaughey çok başarılıydı.
true'nun 47 gündür cevap aradığı dedektivdir...
gündemi true olan sözlük...
Bence harika bir yapım. Turknet varken baştan başlamak lazım.
ilk sezonu bu kadar iyi olan bir dizinin sonraki sezonları nasıl bu kadar rezalet olabilir insan gerçekten hayret ediyor.
belkide iyi biridir ama şunu net söyleyebilirim ar damarı olmayan biridir. utanma arlanma yüz kızarması sıfırdır. her zaman söylerim karadeniz sahil kesiminden uzak durun sağlığınızı bozar. evet..
herkesin ortak fikri şu ki ikinci sezonu çok kötü.
fakat ilk sezonu harika olan dizi.
özellikle de introsu..
https://open.spotify.com/...xpr8S?si=3812554353614261
fakat ilk sezonu harika olan dizi.
özellikle de introsu..
https://open.spotify.com/...xpr8S?si=3812554353614261
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar