bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- göte giren şemsiye4
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- frt2
- kitap alıntıları2
- ciguli kral7
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- japonya8
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- deniz göktaş5
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
şerefsiz bir tatlı. kilo yapar.
hortlatmayın tatlı başlıklarını. salata hortlatın, kepek ekmek hortlatın kardeşim...
hortlatmayın tatlı başlıklarını. salata hortlatın, kepek ekmek hortlatın kardeşim...
Ya benim yediklerim öyle ya da hepsi bilemiyorum ama çok sulu olması itici geliyor bana.
Sevemedim seni bir türlü trileçe. ismini de düzgün söyleyemiyorum senin zaten trileçe. Hadi git şimdi trileçe.
Sevemedim seni bir türlü trileçe. ismini de düzgün söyleyemiyorum senin zaten trileçe. Hadi git şimdi trileçe.
Sütçüoğlu ndan yiyoz biz. diğerleri hem beş para etmez hem de çok pahalı..
balkan tatlısıdır. frambuazlı ve karamellisi en sevdiklerim.
Olum oruçluyken paylaşmayın şöyle şeyler. Ayıp değil mi? 8 dakikadır birşey yemiyorum. Madem tutmuyorsunuz, Tutana saygınız olsun.
aklıma hep sihirli annemdeki periliçe geliyor, bu tatlıyı duyunca.
ilk yediğimde büyülenmiştim.Çok hafif ve sütlü dadlu.Dahada kısmet olmadı iyi yer varmı bilmiyorum.
Bizim revani buna beş basar.
ismini çok asil bulduğum arnavut tatlısıdır. Yapması cidden çok kolay, uğraşamam diyenler için de Dr. Oetker hazır karışım çıkartmış.
bi bana mı saçma geliyor lan? bence gereksiz bi tatlı damak zevki tartışılmaz gerçi :/
bulaşık süngerinin sütlü hali.
Abartılmış bir balon daha. Evet.
tatlı görmemişlerin taptığı vasat tatlımsı. ahahah vizyonsuzluk zor olmalı.
altinda kalan sut tat kargasasi yasatiyor insana. o ustundeki jole kivamindaki sey cok tatli fakat altindaki sut sekersiz gibi geliyor.
bulaşık süngerine benzeyen tatlı.
anlamsızca sevemediğim tatlı.
çakma sütlü revani gibi lan bu neden eski köye yeni adet geliyor? sünger gibi zaten böyle, ben fazla şekerli şeyleri sevmem şeker direkt olarak ağzınıza geliyor falan. puanım 1/10.
çakma sütlü revani gibi lan bu neden eski köye yeni adet geliyor? sünger gibi zaten böyle, ben fazla şekerli şeyleri sevmem şeker direkt olarak ağzınıza geliyor falan. puanım 1/10.
Canım memleketimin tatlısı. Balkanlı biri olarak severek yiyorum.
Herkesin ayni lezzet de yapamadigi tatli. En iyisini arkadasim yapiyor.
Hiç yemediğim tatlı. Birden meşhurlanması falan ilginç.
HayatınıZda yiyebileceğiniz en kötü tatlıdır. Bulamaç gibi, kusmuk gibi bi şey amk.
Fazlasıyla overrated.
Gereksiz tatli. Eğer dünya mutfağı gibi restaurantlarda yiyecekseniz trileçe yerine Kızarmış dondurma, bol çikolatalı waffle öneririm.
fonetik olarak ''kraliçe''ye benzeyen kelimedir.
bu benzerlikten dolayı hep elit, zengin, soylu ingilizlerin yediği bir tatlı gibi geliyor bana. bir de hep yiyeyim ya diyip yiyemedim daha. abartılmış (böyle güzide bir kelimemiz varken ''ovvarated'' yazmak neden?) mı değil mi kendim deneyimlemek istiyorum.
bu benzerlikten dolayı hep elit, zengin, soylu ingilizlerin yediği bir tatlı gibi geliyor bana. bir de hep yiyeyim ya diyip yiyemedim daha. abartılmış (böyle güzide bir kelimemiz varken ''ovvarated'' yazmak neden?) mı değil mi kendim deneyimlemek istiyorum.
öyle aşırı da güzel olmayan tatlı. bir bol kaymaklı ekmek kadayıfının yerini tutamaz maalesef.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar