bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
iki sokak otemde imalati yapilan tatli. zdravo komsi! dobar si?
Berbat bir tatli.
Oyle bir ballandirarak anlattilar ki tatliyi her yerde ben de yiyecegim en iyi tatli diye dusunerek hevesle tattim ama o da ne? Resmen yutana kadar eziyet cektim. Agir, hatta cok agir.
Oyle bir ballandirarak anlattilar ki tatliyi her yerde ben de yiyecegim en iyi tatli diye dusunerek hevesle tattim ama o da ne? Resmen yutana kadar eziyet cektim. Agir, hatta cok agir.
harika bir balkan tatlısı.
arkadaşım bunca yıllık göçmen kızıyım ilk defa yiyorum bayıldımmmm beee.
arkadaşım bunca yıllık göçmen kızıyım ilk defa yiyorum bayıldımmmm beee.
arnavut tatlisi olarak bilinse de aslinda mexiko tatlisidir. asil adi: tres leches; 3 süt anlamina gelir. 3 ayri sütle yapilir: inek, keci, manda
henüz tatmadim ama cok hafif diyollar.
henüz tatmadim ama cok hafif diyollar.
Tatlıyla pek arası olmayanlar için çok ideal hafif mi hafif bir Balkan tatlısıdır.
son zamanlarda üstünden fena goygoy yapılan tatlı. denemedim, bilmiyorum.
Alibeykoydeki sütçüoğlundan başka yerde yemeyin ya da yiyin piyasa olmasın.
(#24329245)
an itibariyle tekrar yaptığım tatlı. karamelini yaparken yeni bir şey keşfettim. şekeri erittikten sonra ilave ettiğimiz krema ılık (sıvı) olması gerekiyor. margarin de oda sıcaklığı kıvamında olursa şeker taşlaşmıyor.
an itibariyle tekrar yaptığım tatlı. karamelini yaparken yeni bir şey keşfettim. şekeri erittikten sonra ilave ettiğimiz krema ılık (sıvı) olması gerekiyor. margarin de oda sıcaklığı kıvamında olursa şeker taşlaşmıyor.
dunyanin en guzel tatlilari arasinda ilk 3 e giricek enfes tatlidir.
bu tatliyi yapan bi kiz bulursaniz sakin kacirmayin basin nikahi.
bu tatliyi yapan bi kiz bulursaniz sakin kacirmayin basin nikahi.
Geçen gün tadına baktığım balkan tatlısı. Bol şerbet içinde yüzen antepfıstıklı baklavaya alışmış damağıma çok tatsız gelmiştir. Ama ağır bir yemeğin ardından yenilebilecek hafif bir sütlü tatlıdır.
Karamellisi o kadar güzel değildir, yiyecekseniz frambuazlısından yiyin.
Şu sıralar moda olan nereye gitsem karşılaştığım ünlü tatlıdır.hafif ve güzeldir.yalnız nerde yediysem hiç beğenemedim bizim semtin tantunicisinde mükemmel yapıyolar sadece.tantunicinin sahibi balkan göçmeni ondan da olabilir.
vay be yıllardır yeriz evimizde yaparız bu kadar nam kazanacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.
(bkz: geçti bor un pazarı sür eşeği niğde ye)
(bkz: geçti bor un pazarı sür eşeği niğde ye)
hafif bir boşnak tatlısı. tam yemekten sonra yemelik.
tralice.
Sizce de biraz fazla abartılmıyor mu bu tatlı? Tamam seven olabilir ama öyle muazzam bir tat değil. Kekin sütle ıslatılmışı neticede. Uzerine de biraz şekil şukul yapılmış marmelatla al sana trileçe.
hayatımda hiç yemediğim bir tatlı. Merak ettirmiyor değil kendini.
balkanların sefaletini ortaya koyan tatlı.
aynı zamanda bursanin mudanya ilçesine bağlı bir kasaba.
mudanya'nın ilçesine bağlı olan kasaba "trilye"dir. trileçe ile alakası yoktur.
Karamelli/çilek soslu sütlü kek. ilk kez baylan kadıköy çıkardı. Valla. Daha kimse bilmiyorken. Abartılıyor mu? Evet. Kekin sütlüsü işte yok numarası. Revani ye de benziyor.
istanbulda çokça bulunan diğer şehirlerde görülmeyen balkan tatlısıdır. tadı fena değildir ama yenilmediği zaman aranan bir tatlı değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar