bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- saraca finch house7
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- anın görüntüsü24
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kemalist dünya26
- almanya5
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 2026 dünya kupası28
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 28 haziran 20263
- gönül adamı2
- elon musk3
- başkan3
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- kadir inanır22
- su içmek2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
yepyeni bir besinci nesil yazar imis. hosgelmis o halde. radyomun basligi altinda rastladim ilk defa kendisine.
hoşgelmiş sefalar getirmis denilesi yazardir . lan bu basligi ben acicaktim kopuk benden önce davrandi . kisa sürede sözlüğe alisip bizi aydinlatmasi dileği ile .
newyork times gazetesinin yaptiği bir arastirmaya göre cerkes olma ihtimali yuksek olan yazar.
kayip yazar. kendisini özletmemesi dileği ile .
an itibarı ile kopush fm de tanıştığım, sohbetine doyum olmayacak gibi görünen yazar. *
bi ara gruplaşmada benim tarafıma geçip beni yalnız bırakmamıştır.
sağolsun.
bi ara gruplaşmada benim tarafıma geçip beni yalnız bırakmamıştır.
sağolsun.
guzel insan, sozlugun bana hediyesi.
(bkz: babanin olmesi/#4299883) *
süper eğlenceli bir yazar olarak tanıdım kendisini... hayatın oyunları, kurmacaları biter mi insanlar için? bitmez tabi. ama hayata karşı gülebilmek yok mu hani serde? işte o galibiyetlerin en büyüğü, yaşanılan anlar arasında en kutsal olanıdır... insan geçmişini düşünürken bundandır ki 1 kötü anısına karşılık 10 tane mutlu anısını sıralayabilir. bundan dolayıdır belki yüzlerin gülmeye ağlamaktan daha müsait olması. bir vesile gerekir bazen gülmek için... kendisi benim vesilelerim arasında yerini edinmiştir an itibari ile... hoşgeldin diyorum kendisine, hoşgeldin...
mutluluk sebeplerinden sayılabilecek yazardır. ki bu mutluluğun bulaşıcı olduğu yönünde de tespitlerim de vardır kendi çapımda... kendisini severim. hani yaz geldiğinde ilk dondurmasını yer ya bir çocuk ve tarifsiz bir mutluluk yaşar... bu yazar ile sohbet etmek de böyle bir mutluluktur şahsım adına.
5. nesil ilgi çeken ve kaliteli yazılar yazan, yazar arkadaşımız. nesline göre biraz geç kalmış ama, entryleri hiç güç olmamış. tebrik ediyoruz, böyle devam etmesini diliyoruz.
(bkz: #8182023) nolu entrysi ile alkışladığım yazar. bilmeden etmeden yazanlara iyi kapak yapmıştır.
(bkz: #8182023) nolu entry'si ile, başlık sahibine yılın ayarını vermiş yazar. tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
sanırım tüm yazdıklarından sonra tırnak işaretinin ne işe yaradığını da açıklaması gerekecek yazardır. ama bence hiç uğraşmamalı...
ve kur'an-ı kerim'i çürütürken "ateistplatform" sitesinden çalınan bir bilgiyle "telef olmak" da feci ironik olmuş. *
(bkz: genç ateistler rahatsız) **
ve kur'an-ı kerim'i çürütürken "ateistplatform" sitesinden çalınan bir bilgiyle "telef olmak" da feci ironik olmuş. *
(bkz: genç ateistler rahatsız) **
ateistlere verdiği giderle beni kendine hayran bırakmış yazar.
nickaltına tanım girerken her ne kadar subjektif olmamaya çalışsam da, hayran oldugum yazardır.süperdir,kraldır,yaşasındır.
(#4299883) entrysi ile hüzünlendirmiştir.
kendi halinde olmayan yazar. geldim, evde bulamadım. kaçmış zaar... *
beşinci nesil zehir gibi yetkili.
yazarlarla en fazla ilgilenen yetkili.
seviyorum ben bu yazarı, seveceğim mutemadiyen. kaliteli kişilik, öperim ruhundan.
benii unutmuş dediler. hemen ismail yk arşivimi açıp kendisine '' nerrrdeeesin, beni unutsun demişsin.. nerdeeesin bunuu seeen diyemesssin, nerdeeeesin. beni unutmak kolay mı trans ? beni bağırtmak kolay mı ? söyle nerdesin ? '' şarkısını armağan ediyorum. amin..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar