bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
son dönemdeki güzel filmlerden biri. oyunculuklar da üst seviyeydi. bir de wahlberg i fena halde matt damon a benzettim.
senelerdir birçok iyi filmde, çok iyi oyunculuklar sergilemiş olan christian bale'in oynamadığı resmen karakteri yaşadığı filmdir. nitekim oscar dahil bu filmle tüm ödülleri toplamış,2011 onun için altın yıl olmuştur. sonuna kadar da haketmiştir.
bu filmin başrolünün mark wahlberg olduğunu söyleyenlere inanmayın. başrol christian bale'dir, en azından filmi izleyince öyle olduğu anlaşılıyor rahat bir şekilde. adam ezmiş geçmiş döktürmüş, ne denir ki. fazlasıyla hak etmiş oscar'ı.
edit: bir de çok güzel müzikleri var bunun. good times bad times *, back in the saddle *, strip my mind *, here i go again *, can t you hear me knocking * falan.
edit: bir de çok güzel müzikleri var bunun. good times bad times *, back in the saddle *, strip my mind *, here i go again *, can t you hear me knocking * falan.
bale'nin oyunculuk adına adeta ders verdiği film. ödülü sonuna dek haketmiş. bir de sürekli kova yaptığı kamboçyalıların evinden kaçış sahnesi vardır ki annesi ya da kardeşi arka pencerenin altındaki çöp konteynırının orda bekler. adamımız yakalanmamak için her defasında arka penceren atlar ve her defasında yakalanır.
--spoiler--
dicky(bale) 27.kez tutuklanır ve hapishanede krallar gibi karşılanır. ayrıca mahkumlarla beraber dicky kendi belgeselini izlemektedir. bir sahnede ekipteki eleman:
- şu sağdaki saray gibi beyaz ev
dicky: - ilk kokainimi çektiğim yer.
arkadan bir ses: - adam beyaz sarayda kokain çekmiş beyler..
--spoiler--
--spoiler--
dicky(bale) 27.kez tutuklanır ve hapishanede krallar gibi karşılanır. ayrıca mahkumlarla beraber dicky kendi belgeselini izlemektedir. bir sahnede ekipteki eleman:
- şu sağdaki saray gibi beyaz ev
dicky: - ilk kokainimi çektiğim yer.
arkadan bir ses: - adam beyaz sarayda kokain çekmiş beyler..
--spoiler--
filmin bitiminde gerçek hayatta ki karakterlerin gösterilmesinin ardından christian bale'in günümüzün en başarılı aktörlerinden birisi olduğu görüyoruz. *
2010 yapımı bir film. normalde severim böyle vurdulu kırdılı şeyleri fakat bu harbiden çok kötü bir filmdi. ben izlediğim hiçbir filme kötü dememiştim hayatımda. mutlaka iyi bir yönü vardı izlediğim filmlerin; oyunculuk olsun, senaryo olsun, görüntü yönetmeninin coşturması olsun vs. bir yönü güzelse o filmin güzel bir filmdir nazarımda.
bunun neresinden tutsam bilemedim. kötüydü. tek iyi yanı bluray izledim. dvd falan olsaydı hiç çekilmezdi film.
bunun neresinden tutsam bilemedim. kötüydü. tek iyi yanı bluray izledim. dvd falan olsaydı hiç çekilmezdi film.
bir kadının, örneğin sarışın olması çok klasiktir. bir kadının sarışın ve güzel olması da çok klasiktir. buna rağmen sarışın ve güzel bir kadına aşık olabiliriz, oluruz. bu film de öyle aşık olunacak filmlerden bana kalırsa, hikayenin çok klasik olmasına karşın.
christian bale'in oyunculugu dışında izlenmeye değer fazla bir nokta olmayan filmdir. benzerlerinden oldukça fazla vardır.
sırf christian bale'in mükemmel oyunculuğu için bile izlenecek film. yan karakterler ana karakterleri adeta bastırmıştır. özellikle christian bale oyunculuğuyla, mark wahlberg'i ezmiştir. film bahsedilen dövüşü, kavgayı hayat kavgası olarak anlatmaya çalışmıştır. ancak benim için bunu başaramamış basit bir dövüş filminden az biraz öteye gidebilmiştir. akademi'den de oyunculuk dalında iki ödül alabilmesi film için büyük başarıdır.
hiç bir saniyesinde sıkılmadığım film. gözümü kırpmadan izledim diyebilirim. oyunculuklara zaten laf yok. psikolojik olarak da çok güzel çözümlemeler yapan bir film.
senaryo ve sürükleyicilik bakımından bir rocky değil diyenlere katıldığım fakat oyunculuk noktasında bana göre kendine en üstlerde yer bulan film. demek ki filmden önce psikolojik analizler o kadar iyi yapılmış ki oyunculuklar da fevkaladenin fevkinde olmuş.
güzel filmdir.
christian bale iyi bir oyuncu olduğunu tekrar kanıtlamıştır.
mark wahlberg çocukluğumun oyuncusu, istikrar abidesi; ne mükemmel ne vasat her zaman iyisin be.
christian bale iyi bir oyuncu olduğunu tekrar kanıtlamıştır.
mark wahlberg çocukluğumun oyuncusu, istikrar abidesi; ne mükemmel ne vasat her zaman iyisin be.
Bu akşam 21:40 sularında trt1 ekranlarında seyredilebilecek film.
izlenesi, izletilesi filmdir.
beklentileri karşılayan, sonunu bile bile kendini izleten filmdir. christian bale in narkotik bağımlısı abi rolüyle döktürmesi tadından yenmez.
sonuç olarak basit bir anlatım ve gerçek hikayeden uyarlama ile izlenmesi gereken hoş bir yapım.
ayrıca müzikleri ile beni bring backs me to childhood derlerya işte ondan. alt tarafı 90'lı yıllar lan diyordum ki 20 yıl olmuş, yaşlandık amk.
sonuç olarak basit bir anlatım ve gerçek hikayeden uyarlama ile izlenmesi gereken hoş bir yapım.
ayrıca müzikleri ile beni bring backs me to childhood derlerya işte ondan. alt tarafı 90'lı yıllar lan diyordum ki 20 yıl olmuş, yaşlandık amk.
şahane bir the fray şarkısıdır. * *
http://www.youtube.com/watch?v=ZZp1sRjvTKg
"Loneliness has always been with me
Maybe we were meant to be on our own
But I got to try or it will destroy me
Cause maybe we don't have to be all alone.."
(bkz: sözleri harika olan şarkılar)
http://www.youtube.com/watch?v=ZZp1sRjvTKg
"Loneliness has always been with me
Maybe we were meant to be on our own
But I got to try or it will destroy me
Cause maybe we don't have to be all alone.."
(bkz: sözleri harika olan şarkılar)
Kesinlikle yanlızca dövüş filmi olarak bakılmamalıdır. Christian Bale ve Mark Wahlberg birbirlerinden hiç aşağı kalmamıştırlar, cümle aleme oyunculuk dersi vermiştirler, yardırmıştırlar, mükemmelliklerini yine ispatlamıştırlar.
Müzikleriyle, senaryosuyla, o yunculuklarıyla ve olay akışıyla gerçekten çok çok başarılı bi film, tekrar tekrar izlenesi.
Bu arada, filmin çekildiği sene ya Mark ya Christian ikisinden biri mutlaka oscar almalıydı.
Şuna da değinmeden geçemeyeceğim, Dicky polislerden dayak yerken Mickey'in "kardeşim o benim" diyerekten kavgaya atlayıp elinin kırılması ve yine Mickey'in annesine "Ben de senin oğlun değil miyim?" diye sorması sahneleri beni bitirmiştir. Bu filmden bile ağlama payı çıkarıyorum.
Müzikleriyle, senaryosuyla, o yunculuklarıyla ve olay akışıyla gerçekten çok çok başarılı bi film, tekrar tekrar izlenesi.
Bu arada, filmin çekildiği sene ya Mark ya Christian ikisinden biri mutlaka oscar almalıydı.
Şuna da değinmeden geçemeyeceğim, Dicky polislerden dayak yerken Mickey'in "kardeşim o benim" diyerekten kavgaya atlayıp elinin kırılması ve yine Mickey'in annesine "Ben de senin oğlun değil miyim?" diye sorması sahneleri beni bitirmiştir. Bu filmden bile ağlama payı çıkarıyorum.
beklentilerimin altında kalmış film. christian bale için izlediğim ama tadımlık kullanıldığını görünce tatmin olmadığım.
bir boks filmi olmasının yanısıra bir abi kardeş filmidir. cristian bale o kokainman, savruk hallerini arasında kardeşine olan sevgisini de çok iyi yansıtıyor.
cristian bale nin döktürdüğü 15 yıllık film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar