bugün

the fighter

bu filmin başrolünün mark wahlberg olduğunu söyleyenlere inanmayın. başrol christian bale'dir, en azından filmi izleyince öyle olduğu anlaşılıyor rahat bir şekilde. adam ezmiş geçmiş döktürmüş, ne denir ki. fazlasıyla hak etmiş oscar'ı.

edit: bir de çok güzel müzikleri var bunun. good times bad times *, back in the saddle *, strip my mind *, here i go again *, can t you hear me knocking * falan.
© copyright 2005 - 2026