bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- anın görüntüsü22
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- sosyal medya aranmaktır2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- genç görünmeye çalışmak2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- kadir inanır22
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek6
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- mustafa kemal atatürk7
- en son ne yediniz2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- aşk5
türkiye cumhuriyeti devletine karşı yapılan küçük düşürücü bir eylemdir..
f-4 sergilenmiş diyorlar..
rezillik kere rezillik ya.. çadır devletine döndük iyice..
f-4 sergilenmiş diyorlar..
rezillik kere rezillik ya.. çadır devletine döndük iyice..
Hadi çocuğun havaya hevesi var bir çok sivil ya da askeri hava aracını bşr arada nerede bulacağız diye gittik ama arkadaş ne o kalabalık.
6-7 km dur kalk trafik bir o kadar mesafe otoparktan festival alanına otobüsle yol. içeride 200bn kişi yemek sırası tam bir km* Aç kaldık resmen. Çay kuyruğu bile var. Millet nasıl yemek aldı herkes mi protokol bilemedim. Aç kaldık.
Tamam alan düzenlenmiş içerisi güzel ama organizasyon şantiyede yapılıyor bunu göze alarak gidin. Birde ring araçlarını metrobüse çevirmişler dirsek atmadan binilmiyor.
Herşeye rağmen bu kadar hava aracını iha siha drone vs bir arada görmek güzeldi devamını daha organize bir alanda ziyaret etmek isterim.
6-7 km dur kalk trafik bir o kadar mesafe otoparktan festival alanına otobüsle yol. içeride 200bn kişi yemek sırası tam bir km* Aç kaldık resmen. Çay kuyruğu bile var. Millet nasıl yemek aldı herkes mi protokol bilemedim. Aç kaldık.
Tamam alan düzenlenmiş içerisi güzel ama organizasyon şantiyede yapılıyor bunu göze alarak gidin. Birde ring araçlarını metrobüse çevirmişler dirsek atmadan binilmiyor.
Herşeye rağmen bu kadar hava aracını iha siha drone vs bir arada görmek güzeldi devamını daha organize bir alanda ziyaret etmek isterim.
Yahu o değil de, şöyle din Allah diyip siyonistlerin ekmeğine yağ çalıyorsunuz ya;
milletin refahı,
Türkiye'nin geleceğini çalıyorsunuz.
Merak ediyorum da, böyle kirli yüreklerinize yaradan nasıl dayanıyor. Nasıl bir sabırdır hey yüce rabbim.!
milletin refahı,
Türkiye'nin geleceğini çalıyorsunuz.
Merak ediyorum da, böyle kirli yüreklerinize yaradan nasıl dayanıyor. Nasıl bir sabırdır hey yüce rabbim.!
biyolojik bir olgu haline gelen evrim teorisini yok sayan hükümet teknolojiden ne anlar merak ediyorum.
bilimi reddeden teknoloji sahibi falan olamaz.
motoru italyan olan atak helikopteri sergilerler anca.
bilimi reddeden teknoloji sahibi falan olamaz.
motoru italyan olan atak helikopteri sergilerler anca.
500 metre köfte ve pizza kuruğu olan pek birşey anlamadığım festival.
Organizasyonun olmadığı, giriş çıkışların mülteci göçüne benzediği Teknoloji festivali.
Güzel projeler var. Bizim fakültede de ön elemeler yapılmıştı. Sen vizeyi napsam diye düşünürken ortaokullu çocuk genetiği değiştirilmiş fasülyeyi falan anlatıyor.
Benim 2019'da bizzat gittiğim festival. Sabah metroyla gitmiştim. Çok kalabalıktı. Orada uçağa binmiştim. Orada zıplamak için kuyrukta beklediğimde sıra dolmuştu. Binememiştim. Boşu boşuna beklemiştim. Akbilimi de kaybedip oradan Bahçelievler'de kadar bizim eve yürüyerek gelmiştim. Havada uçaklar uçuyordu. Baya büyük bir yerdi. Atatürk havalimanın orada bir yer.
kırmızı montlu ılımlı islam fuarı.
bu sene katılmak istediğim etkinliktir. bu sene 2019'daki gibi hafta sonu değil hafta içi gitmek istiyorum. o zaman uçakların içini falan görmekten tramboline binemiştim. bir de istanbulkart'ımı kaybetmiştim orada. inşallah bu sene daha güzel geçecek.
bugün değil yarın katılmayı düşünüyorum.
akp mitingi de denebilir.
Gitmeyi uzak olarak düşündüğüm.
Bir takım z kuşağı kesimin egolarını şişirkmek için oluşturduğu oluşum.
Bir takım z kuşağı kesimin egolarını şişirkmek için oluşturduğu oluşum.
çapsız adamların faliyeti anlaması ve idrak etmesi beyhude bir bekleyiştir.
politik bakış açısından ibaret değil her şey. kimisinin de politik(!) bakış açısı ''istemezük''ten öteye gitmediği için ortada politik felan da kalmıyor bir bakıma. ''hadiseye yanaşan insan şuuru''ndaki ''kumaş adiliği''nden başka!
politik bakış açısından ibaret değil her şey. kimisinin de politik(!) bakış açısı ''istemezük''ten öteye gitmediği için ortada politik felan da kalmıyor bir bakıma. ''hadiseye yanaşan insan şuuru''ndaki ''kumaş adiliği''nden başka!
kaç senedir yapılıyor da ne oluyor? boş beleş kaynak israfı. teknolojin varsa git yurt dışında teknoloji fuarlarında sergile.
https://www.uludagsozluk.com/k/teknofest/&w=bg
teknoloji nedir, neden insanlar teknolojiyi ister desen buna cevap veremeyecek insanlar ucuz patates soğan ekmek derdinde olup teknoloji övgüleri yapmıyor mu?
gülüyorum...
teknoloji nedir, neden insanlar teknolojiyi ister desen buna cevap veremeyecek insanlar ucuz patates soğan ekmek derdinde olup teknoloji övgüleri yapmıyor mu?
gülüyorum...
Akp gençlik kolları mitingi gibi bir şey.
Normalde eylül yada ekim ayında yapılan festival ne hükmetse seçim öncesine çekildi.
Amaç aslında belli.
"bak ben bunları yaptım heee. Ona göre. Oyunu bana ver" Taktiği...
Yemezler...
Amaç aslında belli.
"bak ben bunları yaptım heee. Ona göre. Oyunu bana ver" Taktiği...
Yemezler...
Hiç katılmadım.
Çoluk çocuk eğlendirir bu fest.
Çoluk çocuk eğlendirir bu fest.
Gitmek nasip olması bir türlü. inşallah bir gün giderim.
bu teknofest denilen fuardan çıkan herhangi bir teknolojik şey var mı bilen yazsın...
çok oldu en son uçan taksi dediler ,o zaman 300 milyon liramı ,dolarmı cukkalamışlar taksi uçtu paralarla, hala inmedi .4 senemi ne oldu taksimetre 300 milyon yazmıştır, ödeştik.
iha falan diye yazmayın biliyoruz .
koca alan yüzlerce pavyon *** ,ne yapıldı elde ne var .
merakla bekliyorum.
inanın ciddiyim..
pavyon; eskiden fuar dükkan ve stantlarına verilen ad.
çok oldu en son uçan taksi dediler ,o zaman 300 milyon liramı ,dolarmı cukkalamışlar taksi uçtu paralarla, hala inmedi .4 senemi ne oldu taksimetre 300 milyon yazmıştır, ödeştik.
iha falan diye yazmayın biliyoruz .
koca alan yüzlerce pavyon *** ,ne yapıldı elde ne var .
merakla bekliyorum.
inanın ciddiyim..
pavyon; eskiden fuar dükkan ve stantlarına verilen ad.
büyüklerin de katılabildiği bir festival. havada uçuyor gibi durabildiğim bir şeye binmiştim ve becerebilmiştim.
ılımlı islam festivali.
ılımlı islam konferansı.
kuzey kıbrısta gerçekleştirilen prestij etkinliği,
kule devrilmiş falan diye baltalamaya çalışıyorlar,
kule devrilmiş falan diye baltalamaya çalışıyorlar,
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar