bugün
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- düşün ki o bunu okuyor10
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- online listesi2
- gülüm diyen kız9
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kuzenin içine boşalmak14
- ilginç şeyler2
- namaz takkesi5
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari6
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- tsiganka2
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- nihavent bay bey birader2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dimmu borgir dinlemek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- ameliyat olmak6
- black mirror2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- sözlükten çıkmayan yazar2
- aşk2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
haber sözlüğü okumamış bir bünye. okusaydı sözlük mantığını kavramayan bebelerin nerde yazdığını kolayca görebilirdi. yada kafası basmıyor sözlük mantığına, o da olabilir. ya sevsin yada terk etsin diyecem, ama tekrar gelecek biliyorum. susuyorum o yüzden.
çok küfrediyorsun sen. mouse'na biber sürerim senin.
sözlükte tek bir bilgi içerikli entrysi olmadan selebiriti olan adam.Yahu bir kerede
başlık: elma
entry: bir tür meyve.
diye bir entryini görelim.anca belaltı fikir cinlikleri.kıçımın selebiritisi.*
başlık: elma
entry: bir tür meyve.
diye bir entryini görelim.anca belaltı fikir cinlikleri.kıçımın selebiritisi.*
ben bu adam hakkında bir şey yazsam ne olur yazmasam ne olur...
çok da s.kindeydi... Ee bu adam burda yazmış yazmamış o da benim çok s.kimdeydi.
ee sonuçta ikimizin de s.kinde bir şeyler yok. Demek ki insan isteyince ortak nokta bulabiliyor değil mi? lan ben şimdi üslubumu değiştirmeyi denedim, onunkine benzetmeye falan çalıştım. Olmadı, yakışmadı bak.
Demek ki neymiş armut dalında güzelmiş. çiçek işte neyse... Onu koparmaya çalışmak hoş olmaz... ki kopmaz da zaten. Adam yazıyor işte, güzel de yazıyor, bilgili de herif. bu entry den sonra ayar vermeye de kasacak belki ama tarzı o. rahatsız etse de bi tarzı var işte. Requiem for a dream de rahatsız edici filmler listesinde yer alıyor ama izleyip de ortamlarda anlatınca bazı insanlar prim yapıyor. Kasılıyorlar falan. kendileri çekmiş filmi sanki...
neyse... ''hoş geldin, doğum günün kutlu olsun, yirim cancişim, takip edilesi yazar, komunist, faşist, yobaz, ne kaldı başka... hah, allah rahmet eylesin '' yazarıdır. Bir daha da yorum yapmam. toplu yazdım... laik bir de...
çok da s.kindeydi... Ee bu adam burda yazmış yazmamış o da benim çok s.kimdeydi.
ee sonuçta ikimizin de s.kinde bir şeyler yok. Demek ki insan isteyince ortak nokta bulabiliyor değil mi? lan ben şimdi üslubumu değiştirmeyi denedim, onunkine benzetmeye falan çalıştım. Olmadı, yakışmadı bak.
Demek ki neymiş armut dalında güzelmiş. çiçek işte neyse... Onu koparmaya çalışmak hoş olmaz... ki kopmaz da zaten. Adam yazıyor işte, güzel de yazıyor, bilgili de herif. bu entry den sonra ayar vermeye de kasacak belki ama tarzı o. rahatsız etse de bi tarzı var işte. Requiem for a dream de rahatsız edici filmler listesinde yer alıyor ama izleyip de ortamlarda anlatınca bazı insanlar prim yapıyor. Kasılıyorlar falan. kendileri çekmiş filmi sanki...
neyse... ''hoş geldin, doğum günün kutlu olsun, yirim cancişim, takip edilesi yazar, komunist, faşist, yobaz, ne kaldı başka... hah, allah rahmet eylesin '' yazarıdır. Bir daha da yorum yapmam. toplu yazdım... laik bir de...
(bkz: reklam kokan hareketler)
çalıştığı bankadaki üstleri acaba ününü duymamışlar mıdır diye düşündüğüm yazardır. zira paso kedilerine giydirmektedir. belkide orada da köyün delisi deyip sadece keyfini çıkarıyorlardır.. ayrıca:
(bkz: abime saygılar sevgiler)*
(bkz: abime saygılar sevgiler)*
benden daha tipsiz olan yazar. süper güneş gözlüğü aldım, tam süper oldum. ayrıca spora gidiyom, kas yapımıyla ilgili...
moderatör adayları(m/n)dan biri olan yazar. sözlük e çok şey katacak.
nedense roberto carlosun durumuna benzetiyorum kendisinin durumunu, real madridten fenerbahçeye gelmiş de sol kanatta hala iş yapar mı, yaşlı mı, hantal mı, eski şöhretlerin alınması iyi mi gibi tartışmalara malzeme olmasıyla acaip paralellik gösteriyor burda yazması...
buraya transferinden hemen sonra havaalanında davullu zurnalı da karşılansa olay bitmiş olurdu...
buraya transferinden hemen sonra havaalanında davullu zurnalı da karşılansa olay bitmiş olurdu...
sadece kendisi icin degil hem ek$i sozluk'te hem de burada yazan yazarlar icin bu sozum.
(bkz: uludag sozluk teki eksisozluk yazarlarinin nikleri)
yanli$ anla$ilmalara yol acilmamasi icin ba$tan soyluyorum, bu uludag sozluk superdir anlamina getirilmesin (ha bir yandan superdir de =) ).
ek$i sozluk'te yazarken daha bir ciddi demeyelim ama begenilme beklentisi ile yaziyor (lar). "o da laf mi? kim begenilmek istemez ki..." demeyin. arada elle tutulur bir fark var, eski sozlugu ile $imdi yazdigi sozluk arasinda.
bu bir bakima $una benziyor. evinizde adamakilli yemek yoktur, karninizi doyuracak kadar ama lezzetli sayilmaz pek. kendinizce bir $eyler hazirlarsiniz, dilediginiz gibi, dilediginiz $ekilde yersiniz. ister elle yersiniz, ister tabaga yuzunuzu daldirirsiniz, keyfiniz bilir. ama rahatsinizdir, istediginiz gibi at ko$turabilirsiniz.
ama lokantada yemek yerken hâl ve hareketlerinize dikkat edersiniz (ister istemez), dikkatlice, adabi ile yersiniz. yemek cok leziz olsa bile tadini adamakilli alamazsiniz. en azindan benim icin bu boyle. en basitini soyluyorum agzinizi $apirdatamazsiniz, osuramazsiniz, gegiremezsiniz.
stevemcqueen ve others (others dediysem stevemcqueen'in ayri bir yeri var diye anla$ilmasin) burda ne yapiyor? evindeymi$ gibi hareket ediyor... osuruyor da, gegiriyor da, agzini da $apirtadiyor, gerekirse pilavi elle yiyor. iyi de yapiyor...
tanim: yine bu kadar entry duzulunce nikinin altina neler oluyor diye heyecanlandigim. meger ki stevemcqueen gegirmi$. su ic abicim (ya$ olarak buyuk tabii) dedigim. bir de soda icme maden suyu ic. yarasin...
(bkz: uludag sozluk teki eksisozluk yazarlarinin nikleri)
yanli$ anla$ilmalara yol acilmamasi icin ba$tan soyluyorum, bu uludag sozluk superdir anlamina getirilmesin (ha bir yandan superdir de =) ).
ek$i sozluk'te yazarken daha bir ciddi demeyelim ama begenilme beklentisi ile yaziyor (lar). "o da laf mi? kim begenilmek istemez ki..." demeyin. arada elle tutulur bir fark var, eski sozlugu ile $imdi yazdigi sozluk arasinda.
bu bir bakima $una benziyor. evinizde adamakilli yemek yoktur, karninizi doyuracak kadar ama lezzetli sayilmaz pek. kendinizce bir $eyler hazirlarsiniz, dilediginiz gibi, dilediginiz $ekilde yersiniz. ister elle yersiniz, ister tabaga yuzunuzu daldirirsiniz, keyfiniz bilir. ama rahatsinizdir, istediginiz gibi at ko$turabilirsiniz.
ama lokantada yemek yerken hâl ve hareketlerinize dikkat edersiniz (ister istemez), dikkatlice, adabi ile yersiniz. yemek cok leziz olsa bile tadini adamakilli alamazsiniz. en azindan benim icin bu boyle. en basitini soyluyorum agzinizi $apirdatamazsiniz, osuramazsiniz, gegiremezsiniz.
stevemcqueen ve others (others dediysem stevemcqueen'in ayri bir yeri var diye anla$ilmasin) burda ne yapiyor? evindeymi$ gibi hareket ediyor... osuruyor da, gegiriyor da, agzini da $apirtadiyor, gerekirse pilavi elle yiyor. iyi de yapiyor...
tanim: yine bu kadar entry duzulunce nikinin altina neler oluyor diye heyecanlandigim. meger ki stevemcqueen gegirmi$. su ic abicim (ya$ olarak buyuk tabii) dedigim. bir de soda icme maden suyu ic. yarasin...
ekşisözlük transferi diye fazla müsamaha gösterilen adam. aynı girdilerin onda birini sıradan gariban bir uludağsözlük yazarı yazsaydı ifadesini alırlardı.
tipini görünce çok şaşırdığım yazar. benim kafamdaki stevemcqueendaha böyle şey bi adamdı. ne biliyim böyle ne derler psikopat suratlı bir adam. röportajını okuyunca iyice bi kıl oldum.
http://onpunto.com/ShowBl...=alimacgraw&CId=37459
neymiş uludagdan sıkılmış da itü'ye gecmiş de ordan da kovulmuş. iyi olmuş a.q. sana. sıkıldıysan git baba tutan yok.
http://onpunto.com/ShowBl...=alimacgraw&CId=37459
neymiş uludagdan sıkılmış da itü'ye gecmiş de ordan da kovulmuş. iyi olmuş a.q. sana. sıkıldıysan git baba tutan yok.
fenerliydi sanırsam, ne çok entri girilmiş hakkında. oysa o da hepimiz gibi bir insan, sıradan falan fişmekan..
bundan sonra işi zor olan yazar.
şakayla karışık 538.entryde girilmiş oldu hakkında.
gitmesine çok üzüldüğüm yazar arkadaşım. umarım daha önceki gidişlerinde olduğu gibi döner. dönmezse de yolu açık olsun. beni çok güldürmüşlüğü vardır allah'da onun yüzünü güldürsün.
(bkz: dilenir gibi entry girmek)
(bkz: dilenir gibi entry girmek)
çok üstünde durduğundan maaşını merak ettiren kişi.
hacı nereye gittin demek istediğim yazar. kendisiyle toplasan 2-3 kere konuşmuşumdur ama her ne hikmetse, sozlukten olsun dışarıdan olsun her bişeyini bildiğim adamdır. ayrıca kendisine hacı demek hoşuma gidiyor bak.
o değil de adından, işine kadar her şeyini öğrendik lan adamın, adşoghaşkdhg! ne lan bu, yazsın yazmasın ne farkeder.
oeh be. nerden duyuyorum nerden buluyorum. bilmek istemiyorum. kendisi hakkında newsletter ına üyeymişim gibi her gün 10 adet farklı haber alıyorum. skaska demek istiyorum.
baba başlıkları açabilir arada güzeldi onlar bak şimdi. biz de adam gibi yazsak, bi becerebilsek ne güzel olacak aslında.
hayatında başarılar diler, mutluluklar öngörürüm.
bir de şu sansasyonel hayattan bi uzak dursa güzel olur aslında degil mi sevgili dostlar, sozluk degil pazar keyfi mübarek.. fshsdh.
o değil de adından, işine kadar her şeyini öğrendik lan adamın, adşoghaşkdhg! ne lan bu, yazsın yazmasın ne farkeder.
oeh be. nerden duyuyorum nerden buluyorum. bilmek istemiyorum. kendisi hakkında newsletter ına üyeymişim gibi her gün 10 adet farklı haber alıyorum. skaska demek istiyorum.
baba başlıkları açabilir arada güzeldi onlar bak şimdi. biz de adam gibi yazsak, bi becerebilsek ne güzel olacak aslında.
hayatında başarılar diler, mutluluklar öngörürüm.
bir de şu sansasyonel hayattan bi uzak dursa güzel olur aslında degil mi sevgili dostlar, sozluk degil pazar keyfi mübarek.. fshsdh.
"$imdi sen gidiyorsun ya, her yazar sana benzeyecek."
keşke hiç bu kadar tanınmasaydı,hiç bu kadar bilinmeseydi dediğim yazardır.*çünkü o tanındıkça ve popüleritesi arttıkça aynı oranda yazılarındaki kalitesizlikte arttı kanısındayım.hayatımda okuduğum en iyi entrylere imza atmış yazar fakat hala yazılarını beğeniyle okumama rağmen eskiye göre daha başarısız gibi...
bir oturusta 5 yarim ekmek kokorec yiyen adam.
çok sevdiğim yazar. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar