bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- lip balm kullanan erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sedat pekmez18
- nofap6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- dont fuck with me tony4
- ayrılığın 7 aşaması2
- cut the crap4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- frenkler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- askerlik9
görsel önce seçimdeki sorumluluklar öğretilmeli insanlara sonra seçim yapılmalı. yoksa ülkenin durumu zaten kötü hepten daha da kötüleşecek. Tabi buna katkıyı da başlatanlar kendi görüşlerini dikdatörlüğün yeni tarzları olan insan uyutma ve gizlemeyle kabul ettirip kötü şeyleri de normalmiş gibi alıştıranlarda ve alışanlarda. sonrasında ne yazık ki bazı insanlar partilerdeki sadece en yetkiliye veya birkaç isme göre tercih yapıyorlar ki böyle insanları partilere yetkili görev veriyorlar. bu tarz haberleri gördükçe insanın seçimden çok hangisini seçmemeyi düşünsem dese haklı. zaten oldum olası ülke seçinlerini pek sevememiştim bu haberlerle gittikçe soğuyorum. *bir ülke nasıl bu kadar yürütülemez ve yürütemeyenler yürütemediklerini kabullenip yürütebilecek birilerini bulup vermezler?* çok zor soru değil ama çıkarlara uymadığından yetkililerde cevap yoktur çözümü olabileceklerde de yetki. sanırım dünyadaki liderlerin çoğunluğa uyuyorlar ve düşmanlık ediniyorlar ama hata yapıyorlar ülke helak olmaya gelmez inşaallah. çoğunlukla ilgili birçok ayete Kur'an'dan bakabilirsiniz sadece 1 tanesini yazıyorum: *Onlardan çoğunun günahta, düşmanlıkta ve haram yiyicilikte çabalarına hız kattıklarını görürsün. Yapmakta oldukları ne kötüdür. (Maide Suresi 62. ayet)* başka bir haber linki de burada isteyen bakabilir:
https://onedio.com/haber/...e&utm_medium=facebook.
https://onedio.com/haber/...e&utm_medium=facebook.
Atatürkçülerin uzun zamandır kazanamadığı ve kazanamayacağı şey.
En yakın olanı 31 martta olanıdır. En gerekli seçimlerden biridir. istanbul'un bir an önce Binali Yıldırım'a ihtiyacı var kahramanın seçilmesi için bu seçimlerin gelmesi gerekiyor. Güzel istanbul sabahlarına uyanacağımız günler dileğiyle.
yerel ve genel olarak ikiye ayrılır.
Seçimler sömürüyü bitirebilecek olsaydı, seçimler yasaklanırdı.
boşuna yapılıyor. sonuç belli. bundan sonra sandığa filan gitmem.
onların güzel giyimleri ve havalı saçları var. ayakakbıları bile aynalı sanki. benimse yürürken canımı acıtan bir çift ayakkabım var. yedeği yok. pantolonum desen 2 tane. 5 tanede mintanım var yalan olmasın ama 2'si dar geliyor. zaten ezelden beri iriyimdir. en zayıf halimde bile 2x giyiyorum malum omuzlar geniş. benim omuzum, onların mezhebi geniş.
ben seni sevdiysem, benimsindir. başkası ile paylaşmam. bakıyorum da sevgililere, adamın sevdiği kız başkasının koluna giriyor ulu orta. bu ne cesaret? aynısını sende yapıyorsundur -bilmiyorum- . keşke yapmasan. zaten yapmasan yanımda olurdun.
ne bileyim onlar janjanlı içkiler içerler partilerde, bense rakıdan şaşmam. bulduğumda da 4 duble içerim, üstü kalır. tekilalara limon doğruyorlar. bense rakı şişesini saygıyla açıp dolduruyorum kadehlerini büyüklerimin. muhabbet dinliyorum. zaten 4 dubleden sonra bende konuşmaya başlıyorum. onların konuşmak için sarhoş olmalarına gerek yok, gitsen yanına anlatırlar zaten hayatlarını, nerden geldiklerini, nereye gittiklerini. benimse kilidim zor açılıyor.
onların sana gelip, seninle olmak için konuşacak kadar cesareti vardır - gelen olmuştur- benimse, gözümü açacak halim yok korkudan. seni görünce titriyorum. korkudan diyorum kendi kendime, alıştım bu yalanları söylemeye. dur.. bir dakika, dürüst olayım. korkmuyorum esasında seninle konuşmaktan olmaktan falan. biraz kaygılarım var. şimdi seninle bir gönül işine başlasak karşılıklı nefret edersin benden. boğarım seni kıskançlıklarımla. böyle en azından benden kaçmıyorsun. lan yoksa, bu da mı yalan?
doğruyu bilmiyorum, onlar kesin biliyordur. keşke doğru ne bilsem, bilsem de kendimle paylaşsam ilk baş. ne yaptıysan bana, başaramıyorum - neyi başşaramıyon amınagoyum-
ben seni sevdiysem, benimsindir. başkası ile paylaşmam. bakıyorum da sevgililere, adamın sevdiği kız başkasının koluna giriyor ulu orta. bu ne cesaret? aynısını sende yapıyorsundur -bilmiyorum- . keşke yapmasan. zaten yapmasan yanımda olurdun.
ne bileyim onlar janjanlı içkiler içerler partilerde, bense rakıdan şaşmam. bulduğumda da 4 duble içerim, üstü kalır. tekilalara limon doğruyorlar. bense rakı şişesini saygıyla açıp dolduruyorum kadehlerini büyüklerimin. muhabbet dinliyorum. zaten 4 dubleden sonra bende konuşmaya başlıyorum. onların konuşmak için sarhoş olmalarına gerek yok, gitsen yanına anlatırlar zaten hayatlarını, nerden geldiklerini, nereye gittiklerini. benimse kilidim zor açılıyor.
onların sana gelip, seninle olmak için konuşacak kadar cesareti vardır - gelen olmuştur- benimse, gözümü açacak halim yok korkudan. seni görünce titriyorum. korkudan diyorum kendi kendime, alıştım bu yalanları söylemeye. dur.. bir dakika, dürüst olayım. korkmuyorum esasında seninle konuşmaktan olmaktan falan. biraz kaygılarım var. şimdi seninle bir gönül işine başlasak karşılıklı nefret edersin benden. boğarım seni kıskançlıklarımla. böyle en azından benden kaçmıyorsun. lan yoksa, bu da mı yalan?
doğruyu bilmiyorum, onlar kesin biliyordur. keşke doğru ne bilsem, bilsem de kendimle paylaşsam ilk baş. ne yaptıysan bana, başaramıyorum - neyi başşaramıyon amınagoyum-
Solak bir zihniyet diyorki seçim haktır,Tayyip seçimi gasp etmek istiyor. Bunun kafaya göre türkiyede tek sorun seçim.
Seçim olursa her şey düzelecek,
Devlet yapacak Tayyip konacak diyor.
Velhasılı korku sarmış bunları.
inanın bir yılda evler yapılmasın Tayyip yıkılsın diye mum yakıp ,ağaçlara bez bağlıyorlar.
Seçim olursa her şey düzelecek,
Devlet yapacak Tayyip konacak diyor.
Velhasılı korku sarmış bunları.
inanın bir yılda evler yapılmasın Tayyip yıkılsın diye mum yakıp ,ağaçlara bez bağlıyorlar.
16 gün kaldı.
alternatifler arasında tercih yapmak diye tanımlayabiliriz. bu arada hiçbir tercih yapmamak da bir seçimdir, seçmemeyi seçmiştir insan. aşk ile iş arasında olabileceği gibi cumhurbaşkanı adayları arasından da bir seçim yapabilir insan. çok nadir de olsa seçenklerin tümünü seçmek gibi bir durumla karşılaşabiliriz ki bunun sonucunun iyi ya da kötü olup olmadığını yine o seçimlerin sonucu belirler. seçimi en gaddar yapan şey ise biz ve onlar kavramıdır. işte o seçim seçim olmaktan çıkar ve zorbalığın tahakkümü formuna dönüşür.
bugün sözlüğün bana şunları gösterdiği:
-birinin notuna uzun uzun içli içli bakmak
-maksim gorki-ana
çok zordur bazen seçimler.
eski eşimle evliliğim sırasında eski eşim beni seviyordu ama bir taraftan da kafasında bir ik kırığı vardi. ben asiri üzülüyordum. bir gün dedim ki ona hepimizi mutlu edemezsin, ya hepimiz mutsuz olucaz ya da birimizi seçeceksin. anlamadı. bosandik.
ben al birini vur ötekineci değilim. bu çok ağır.
ama seç birini,diğerini sevgiyle ugurla.
-birinin notuna uzun uzun içli içli bakmak
-maksim gorki-ana
çok zordur bazen seçimler.
eski eşimle evliliğim sırasında eski eşim beni seviyordu ama bir taraftan da kafasında bir ik kırığı vardi. ben asiri üzülüyordum. bir gün dedim ki ona hepimizi mutlu edemezsin, ya hepimiz mutsuz olucaz ya da birimizi seçeceksin. anlamadı. bosandik.
ben al birini vur ötekineci değilim. bu çok ağır.
ama seç birini,diğerini sevgiyle ugurla.
en iyi secim icin cok basit bir yontem var aslinda:
-kendini nasil hissediyorsun? ruhen? bedenen? enerjin nasil? mutlu musun? huzurlu musun? neseli misin? enerjik misin? sporunu yapiyor musun? saglikli besleniyor musun? bakimli misin? kendine bakiyor musun? sik sik guluyor musun? kendini gelustirecek seyler yapiyor musun? ıste, okulda, evde, sokakta nasil hissediyorsun? evin temiz mi? arkadaslarinla nasilsin? ailenle nasilsin? hobilerine vakit ayiriyor musun? ozel hayatin nasil?
-kendini nasil hissediyorsun? ruhen? bedenen? enerjin nasil? mutlu musun? huzurlu musun? neseli misin? enerjik misin? sporunu yapiyor musun? saglikli besleniyor musun? bakimli misin? kendine bakiyor musun? sik sik guluyor musun? kendini gelustirecek seyler yapiyor musun? ıste, okulda, evde, sokakta nasil hissediyorsun? evin temiz mi? arkadaslarinla nasilsin? ailenle nasilsin? hobilerine vakit ayiriyor musun? ozel hayatin nasil?
aslinda aklimiz hep secmedigimizde kaliyor.
cunku sectigimizin nereye goturdugunu deneyimledik.
ınsan hep deneyimlemedigi seyleri merak ediyor.
tersini secseydik bu sefer de diger yolu merak edecektik. cunku onu deneyimlememis olacaktik.
hayatta hicbi sey hayalimizdeki kadar guzel olmicak demisti bi guzel kadin.
bilemiyorum ki.bana bazi gercekler dusler kadar guzel gelir.
cunku sectigimizin nereye goturdugunu deneyimledik.
ınsan hep deneyimlemedigi seyleri merak ediyor.
tersini secseydik bu sefer de diger yolu merak edecektik. cunku onu deneyimlememis olacaktik.
hayatta hicbi sey hayalimizdeki kadar guzel olmicak demisti bi guzel kadin.
bilemiyorum ki.bana bazi gercekler dusler kadar guzel gelir.
seçim başlığına entry giriyor türk dilinde ve siyasetle alakasız. inanılmaz. ütopya gibi bir kadın.
ben seceneklerimi bilmiyorum ki ozel hayatimda secim yapayim.
herkes yalandan selam verip arazi oluyor.
o yuzden hicbirinizi ciddiye almiyorum.
bildigim kadariyla gonlu bende olan kimsem yok.
herkes yalandan selam verip arazi oluyor.
o yuzden hicbirinizi ciddiye almiyorum.
bildigim kadariyla gonlu bende olan kimsem yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar