bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
akıllı genç. lakin maneviyatı azıcık zayıf gibin. iyi olacak inşaallah. doğum günü de kutlu olsun insanı...
muhafazakar olan herkesi dinci zanneden yazar. ilginç tabi.
çok zeki, çok okuyan, hiper bir uuser... devamını bekiyoruz harika(!) entrylerinin...
(bkz: sinirden balatayı sıyırmak)
ne o canınızı mı sıktı insanı. adamın ciğerini söken direniş hareketi mensubu.
#2156935 girisindeki başbakanın eşine yapılan atıf bildiğimiz kof, boş, yalan, sapmış, yanlış ve de bulvar magazin dünyasında seda sayanın palavra aşkları gibi esip gitmiş eski medya tıkırtılarındandır.
efendim azıcık merak bütün meramınızı çözer... yazarıdır.
bakın bakalım emine hanım en son bu hususta kendi ağzından en son nasıl bir açıklama da bulunmuş, de haydi biraz merak ama... aaa!!...
efendim azıcık merak bütün meramınızı çözer... yazarıdır.
bakın bakalım emine hanım en son bu hususta kendi ağzından en son nasıl bir açıklama da bulunmuş, de haydi biraz merak ama... aaa!!...
ne kadar yanlis birsey ki insanin bir eksigini gorememesi kendini elestirememesi o haber bulvar gazeteside degil hurriyet gazetesinde cikti. ama sen bunu kabul edemeyecek kadar bir hayal dunyasinda sikisip kalmisin. aglayarak yillar yilli kafasini yikayarak kucuk cocuklara turban takan aileler yok mu? ve bunlar azinlikta mi? sen once bunun cevabini ver. ayrica neymis emine hanimin son sozleri yazinda haberimiz olsun.
gereken şeyi gerektiği yerde deyim yerindeyse "cuk" diye oturtan ve bu yüzden bazılarını fena kızdıran ileri görüşlü yazar.
islam dini ve ak parti olmasa sözlük de neye muhalif olacağını çok merak ettiğim, acaip kalemi kuvvetli, akıllı, ileri görüşlü, mantıklı, zarif, hassas...
zirvede tanıştığım cânım yazar.
hangi zirve diye soranlara: ölüm sonrası gölgede oturup bir çay içelim zirvesi.
hangi zirve diye soranlara: ölüm sonrası gölgede oturup bir çay içelim zirvesi.
kuran-ı kerim ve bilim alanındaki otoritesinin uganda cumhuriyeti vatandaşlarınca tartışılmaz bir gerçek oluşu hasebiyle #2157075 entrysindeki savını savlamıyoruz.
lütfen uganda cumhuriyeti vatandaşları alınmasınlar, bu onların suçu değil.
lütfen uganda cumhuriyeti vatandaşları alınmasınlar, bu onların suçu değil.
ne kadar dönersen dön dötün yine arkandadır anlayışıyla beni bitirmiş yazar.
cematcilerin espri anlayislarina her zaman bayilmis biridir.
#2157193 nolu girisinde görüldüğü üzre "cemaat" kelimesini düzgün yazmaktan bihaber olan yazardır.
zikkimin kokunu bulana bir cift 3 ciltli adopetia ansiklopedisi de benden.
kim ne derse desin sözlük yazarlarına büyük katkıları dokunmuştur. misal, bu adamın entry'lerini okuduktan sonra evliya zanneder oldum kendimi. daha dün sabah aynadaki aksime bakıp "maşallah lan ne kadar da rahmani bir çehrem varmış" diye geçirdim içimden. geceleri kayışdağı'na çıkıp uzun süre tek başıma kalma huyumdan ise hiç bahsetmiyorum. düzgün bir torpil bulabilirsem eyüp sultan camii'ndeki dev çınarın kökünün oralarda bir yerde bir metreye iki metre yer kapatacağım. müritlerim vefatımdan sonra dağ bayır aşındırmasınlar.
gordugum en iyi yazarlardan biridir.
hatta benim nazarimda en iyi ikiden biridir.
(bkz: montajelemani)
hatta benim nazarimda en iyi ikiden biridir.
(bkz: montajelemani)
işte budurların yazarı. *
ironi yaparak aramizdaki ataistleri elestiren bir arkadasimiz. ailecek olmasa da takip ediyoruz.
bilgisi olmadan çokca fikre sahip olan yazar.
bilmedigi seyler hakkinda konusmaktan pek hoslanmayan yazardir. konustuklari seylerden hoslanmayan kisilerse bilmedigini idaa ederler.
karizmatik cevaplar da verebiliyor aynı zamanda.
her cevabi karizmatiktir.
#2159614 eski tarihli bir girimde dile getirmiştim "cemaat" kelimesinin yanlış yazıldığını. adamımız güya düzeltmiş söz konusu girime konu olan girisini. bi girin görün Allah aşkına doğrusunu göstermiş olmama rağmen ilk önce cemmat yazıp sonra doğru diye cemat diye yazmasını geçtim aynı yanlışı defaatle tekrarlaması...
#2178725 ben yazmaktan bıkıyorum artık ama o bıkmadı.
yanlış yazan yazardır. "cemaat" << böyle yazılır aaaa!!!
son tahlilde kendisine ait olan okumuş olduğum ondan fazla girisiyle hakikaten türkçe fakiri olduğunu gördüğüm şahs-ı nakıs. böyle rezalet anlatım bozulukları, yanlış iyelik eki kullanımları, ismin hallerinden bihaber olmak... gider de gider.
ha bu arada bekir coşkun'dan beslenen türkçe aha da bu kadar olur.tek satırlık yazar tayfasından.
(unutmadan nakıs, yetersiz demek)
#2178725 ben yazmaktan bıkıyorum artık ama o bıkmadı.
yanlış yazan yazardır. "cemaat" << böyle yazılır aaaa!!!
son tahlilde kendisine ait olan okumuş olduğum ondan fazla girisiyle hakikaten türkçe fakiri olduğunu gördüğüm şahs-ı nakıs. böyle rezalet anlatım bozulukları, yanlış iyelik eki kullanımları, ismin hallerinden bihaber olmak... gider de gider.
ha bu arada bekir coşkun'dan beslenen türkçe aha da bu kadar olur.tek satırlık yazar tayfasından.
(unutmadan nakıs, yetersiz demek)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar